Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 21:28 - КЪЛБОТО ЗАПОЧВА ДА СЕ РАЗПЛИТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1588 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЯНЕВА Я ОСЪДИХА, ИСКАТ ОСТАВКАТА НА ЦАЦАРОВ. ВРЕМЕ Е ЗА ДЕЙСТВИЯ

Господи!
Каква промяна в съдебната ни система! Каква справедливост! Каква красота!
Съдия Владимира Янева е осъдена затова, че е подписвала подслушването на журналисти за 300, а не за 180 дни! 
Господи!
Каква справедливост!
Каква принципност и съзнание!
Искам да бъда разбран правилно.
Искам да бъда възстановен и осправедливен.
Мен ме подслушват, проследяват и тормозят близо 40 години. А може би и повече.
За годините преди 10 ноември 1989 г. няма да говоря. Достатъчно е да спомена няколко документа, свързани с подслушването, проследяването и опитите за изхвърлянето ми от България. ДОР "Болния", ДОР Бърлога", ДОР "Комбинатор" и още няколко са свързани с подслушването ми и проследяването ми от страна на службите по искане на прокуртурата и политиците, за да бъда обвинен, че се опитвам да правя вонен преврат и че съм дилър на хероин.
Но осъдиха само Янева!
Естествено, не съм и защитник!
Но защо не осъдиха бившите Главни прокурори и съдии, които поискаха с фалшиви аргументи подслушването ми?
Имам още един въпрос!
От две годин аз наричам т. нар. Главен прокурор, премиера, председателя на Народното събрание Цецка Цачева и няколко министри и магистрати "криминално проявени лица" с идеята да ме дадат на съд!
Уви!
Те си траят!
Аз осъдих бившия Главен прокурор Филчев. В момента той обжалва. 
Присъдата на Янева не ме удовлетворява;
Защо тези, които ме дават на службите за подслушване, проследяване и натиск от съдебната система остават ненаказани, а наказват съдия Янева?Нима тя сама се е назначила и сама е решила какво да подпише?
Нещата тепърва предстоят!



Гласувай:
5



1. raders - Ооо, ти си блъскаш главата в стена. ...
20.04.2017 22:34
Ооо, ти си блъскаш главата в стена. Съдебната ни система е най-сбърканото сборище от корумпирани търтеи след парламента. И нищо не е в състояние да ги промени, нито помръдне от състоянието на тотално освинчване.
цитирай
2. bosia - практиката показва
21.04.2017 07:39
Практиката показва, че промяната започва от най-болното място. В случая това е именно съдебната система.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11775533
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930