Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2017 15:58 - ПИСМО ОТ МОЙ ПРИЯТЕЛ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 893 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.04.2017 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГОРЧИВО 

Петък е. Велики петък е и аз не съм просто разпънат. Направо съм разпнат от почуда. Какво става? Нима е възможно? ГЕРБ и Обединените тарикати се бракосъчетаха! ГЕРБ, деклариращи вярност на НАТО и ЕС се врекоха на тези, които ни обещаваха излизане на България от НАТО и ЕС и присъединяването ни към Евразийския съюз и Русия!? Разкъсан съм от недоумение. Какво стана с предизборните обещания на тия яки мъжаги Болен, Прасчо и Далавери? Нали минималната пенсия щеше да стане 300 лева. Защо тези юнаци клекнаха на 200 лева? Защо бре, нали обещахте? Нали пенсионерите затова гласуваха за вас, заради тези 300 мизерни левчета. Защо са със 100 по-малко? Вие по-малко партийни субсидии ли ще вземете? По-малко ли ще крадете? Направо съм разпърцадосан. Толкова много лъжци и толкова много лъжи. Нагло, брутално, безпардонно лъжене. И сега какво? Тези, които гласуваха за руските матрьошки как преглъщат подкрепата с техните гласове на про-натовската и про-европейска политика? Ами гласувалите за Боко-Боко, как ви се струва да си лягате и да ставате с Путин?

Разнитен  съм. Появяват се новите влюбени птички Далавери Симеонов-Балевски и повелителят на 6-те апартамента Цветан Цветанов, по-известен като Цв. Цв. Плющят ни яко с мъдрите си срички. Турция не трябвало да се меси в нашите работи. Трябвало да се ограничи възможността чужда държава да влияе в България. На въпроса на журналисти от НОВА ТВ: „Само Турция ли се намесва, само от нея ли е опасността, няма ли и други чужди държави, които се бъркат в българските работи?” Цв. Цв. и Далавери отговарят: „Не, няма. Няма информация”. Журналистите се споглеждат и се осмеляват: „А Волен Сидеров и партия Атака? С него и с тази руска партия няма ли проблем? Защото с турската партия ДОСТ, която не е в българския парламент проблем очевидно има, а с руската, която е в българското Народно Събрание няма?!”. Далавери подскача: „Е, хайде пък и вие сега с тия дребни закачки. Волен и Атака са част от Обединените Тарикати, те приемат нашата програма. Съгласни са с всичко предложено от колегите от ГЕРБ, дори с евроатлантическата ориентация на България!!!”

Разпарчетосан съм. Не издържам на напъна. Драйфам, повръщам и трескаво търся хапче против лъжци. Никой не пита участниците в оргията, не им ли пречи, че Болен е престъпник. Пет пъти твърдеше, че е невинен. После 5 пъти си призна, че е виновен и 5 пъти го осъдиха. Очевидно не им прави лошо впечатление. Най-вероятно леглото е достатъчно голямо и има място за всички, тоест, парите от ЕС и от бюджета ще стигнат и всички ще са задоволени. Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Волен Сидеров, Валери Симеонов, Красимир Каракачанов. Всеки един от тях е плюл, хулил и псувал някого от другите. Обвинявали са се взаимно в това кой е по-голям крадец и кой е по-голям престъпник. Днес обаче излизат пред нас и с девствените си гласчета смазват рекордите по лъжене. Всичко, което правели било в името на майка България!?!

Боже! Господи! Нима е възможно да ни лъжат и крадат в името на България?! Разпиляха ме тия отрепки. Разбиха ме. Не ми е до смях. Вече не мога и просто да ги мразя. Обаче съм сигурен, че на следващите избори пак някой ще гласува за мършите лъжливи. Отново ще се намерят наивници, които да повярват на поредните порции обещания. Аз лично вярвам само на бившия руски посланик Потапов – „Нашите ще си отидат от властта, и ще дойдат на власт по-нашите”. Какво още да добавя? Ах, да сетих се. Горчиво, горчиво, горчиво….Горчиво за младите влюбени, за спонсора на събитието Валентин Златев и още по-горчиво за излъганите.

 

Ивайло Зартов, 14 април 2017г.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735452
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031