Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 11:37 - ПРЕДКОЛЕДНО ОСВИРЕПЯВАНЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1469 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ГД БОП, МВР, ПРОКУРАТУРАТА И ЦЕНЗУРАТА

Преди няколко години, когато пишех в сайта "Афера" ме упрекнаха, че не разполагам с доказателства, а си ги измислям. Тогава си "измислих" едни доказателства за подземните градове в България и ги пуснах в "Афера". След 15 минути ми се обади Веселина Томова с треперещ глас и ми каза, че са я побъркали по телефона от МВР, правителството, службите и откъде ли не да я заплашват, че е издала държавна тайна. 
На мен, обаче, не ми се обадиха. Следствие нямаше, Пълно мълчание. 
Всъщност, тази "държавна тайна" беше само за нас, българите. Защото руснаците я знаеха, НАТО я знаеше и само смотаният българин не я знаеше.
Вчера пуснах в блога си един сигнал до един чужд държавен глава. На третата минута от една служба я прочитат и се обаждат на мой приятел  за постинга. Силно разтревожен, той ми се обади и ме помоли да сваля постинга.
Свалих го.
Но освирепях от намесата на службата. Откъде-накъде ще ми следят блога и ще търсят форми на цензура! В коя година и къде живеят те!
В сигнала става дума за продажбата на шофьорски книжки на българи без образование и чужди граждани, включително и на ислямисти, вследствие на което годишно у нас се избиват и осакатяват хиляди граждани. А след Ница и Берлин се видя, че най-ефективното оръжие срещу гражданите е товарният автомобил. 
Днес поисках среща с началника на една такава служба, но имам големи съмнения, че той ще пожелае да се срещне с мен. При първият разговор с дежурен, лицето не се представи, въпреки, че аз веднага се представих. След като отказа да предаде на началника си за моето искане, защото имало "приемен ден" го наругах и той затвори. При второто обаждане накарах да се представи, макар, че това е негово задължение. Оставих телефон за връзка и ще чакам да ми се обади арменският поп за среща с началника н службата.
Дежурното оправдание на службите е, че те имат доказателства, но прокуратурата отказва да постанови задържане под стража. Това е много глупаво и примитевно оправдание. Защото службите и полицията имат право да задържат престъпниците за 24 часа. По тази причина те могат да арестуват всеки ден едни престъпници и по този начин да им попречат да извършват престъпления. Ако арестуваните се оплачат в прокуратурата или подадат искова молба в съда какво им пука на службите? Нали твърдят, че имат достатъчно доказателства за задържане! В съда лесно ще ги покажат тези доказателства и съдът ще присъди съвсем законно присъди на престъпниците, а прокуратурата, начело с мазния Грухчо ще остане с пръст в тлъстия си гъз.
По тази причина ще направя една коледна пресконференция и ще обясня на моите съотечественици как службите, прокуратуратаполицията и политиците наблюдават как се избиват български и чужди граждани и не им пука от нищо.
Някой ще попита за коя служба става дума.  Те всички служби са за частна употреба и, общо взето, не се различават една от друга. Ако имах кураж, щях да кажа, че става дума за ГД БОП и началника им Спиридонов, но понеже нямам кураж-няма да го кажа.



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11742642
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031