Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2016 14:25 - ИДИОТИТЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВИЦА БЪРЗО СЕ МНОЖАТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1365 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ИДИОТЩИНИТЕ ВЕЧЕ МИ ИДВАТ В ПОВЕЧЕ

Тези дни от изпълнителната власт изригна от глупост и далеч надмина взрива в Хитрино. След като няколко дни наред една дузина министри и премиер-идиоти ме убеждаваха, че се е взривил вагон-цистерна с пропан-бутан и че има изтичане на ПОЛИПРОПИЛЕН???!!! , се убедих, че на върха на изпълнителната власт има само идиоти. Полипропиленът е твърдо вещество и не може да тече освен в тиквите на тиквите! Ако беше избухнала цистерна с пропан-бутан, сега всичко в радиус на 6 километра щеше да бъде анихилирано като в Нагасаки през 1945 г.
В същото време, се оказа, че делото за тенджерите, наречени атомни реактори е загубено съзнателно, да не говорим, че железобетонното легло за реакторите е напълно негодно. При това, за това състояние на нещата са запознати с нарочна писмо Сатанишев, Борисов и Орешарски. 
Вчера подобна идиотщина ми поднесе и съдебната власт в лицето на някоя си Виолета Марчева-прокурор при Специализираната прокуратура. На мой сигнал №407/2016 г. ми изпраща постановление от 27.07.2016 г., което пристигна по пощата едва вчера. Пеш ли е пътувало това постановление, арестувано ли е било в Първо районно, в болница ли е лежало, за да източва НЗОК-това и Господ не знае.
В моя сигнал исках да се проверят частните съдебни изпълнители, защото са създали ОПГ /организирани престъпни групи/ заедно с банкери, кредитодатели, съдии и експерти с цел противозаконно забогатяване. При такъв сигнал би било редно Спецпрокуратурата да направи проверка и да действа според закона.
Но лицето Виолета Марчева не си е направила труда да направи друга проверка, освен на моя сигнал и да отбележи, че не съм написал имената и длъжностите на ОПГ, поради което оставя сигнала ми без последствие.
Явно, Марчева счита, че аз трябва да направя пълно следствие, да изловя бандитите барабар с доказателствата и да и ги заведа на крака в канцеларията на Марчева.
От текста в постановлението излиза, че КамОрата на частните съдебни изпълнители е една хуманитарна институция, където работят като пчелички едни честни, добри, справедливи и симпатични хорица.
При това положение чувствам остра необходимост да се обърна към Виолета Марчева:

Виолето! Марчева! Незабавно прати заптиетата да ме арестуват и съдят за набеждаване на тези добри, справедливи и честни частници!



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11743158
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031