Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2016 17:18 - ПРЕЗКАКВО МУ Е НА ПРЕЗИДЕНТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 736 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЛИЧНО До Президента на Република България

mail to:priemna@president.bg

 

ВХ.№ 94-00-708/25.05.2016г.

                                  

 

                        МОЛБА

 

във връзка с  чл.4, ал.2  и чл.45 и чл.58, ал.1  от Конституцията на Република

от Елка Георгиева Божинова

гр.Белене, ул.”Александър Стамболийски” №22

тел. за връзка :0888/295984

mail to:eli1965.bojinova@gmail.com

По въпроси, свързани

с

1.Присъда №130 по НОХД №307/2011г. по описа Окръжен съд Велико Търново от 12.10.2011г., изменена с Решение №5 по ВНОХД 360/2011г., по описа на Апелативен съд Велико Търново, потвърдена с Решение №241 по н.д. 736/15.05.2012 г. по описа  на Върховен касационен съд постановено от  съдия Кети Методиева Маркова, която вие номинирахте на 10.05.2012г. за конституционен съдия, страна по делото е  сина ми  е Венцислав Красимиров  Божинов,

и

 2.Адм.дело №11781/2014г. на Върховен административен съд-гр.София, страна по което е съпруга ми Красимир Кирилов Божинов.

 

Уважаеми господин  Президент,

 

В качеството си на майка  на Венцислав Божинов и съпруга на  Красимир Божинов, Ви моля, да ме приемете при предстоящото ви идване в гр.Белене на 28.05.2015г., във връзка с  двата горепосочени случаи, поради нарушение на чл.4, ал.2 и чл.58, ал.1 от Конституцията на Република България относно правата на сина ми и съпруга ми.Като  майка и съпруга съм дълбоко засегната от произвола:

1. наложен с несправедлива, присъда на сина ми, постановена без веществено доказателство, и без доказана вина по безспорен и несъмнен начин, прецедент в правораздаването, постоновена “НЕ в името на народа”, и потъпкано Върховенството на закона;

2.незаконосъбразното прекратяване на служебното правоотношение на съпруга ми, в разрез с духа и нормите на Закона за МВР от 2006г., а така също и с духа и нормите на Кодекса за социално осигуряване, също “НЕ в името на народа”, лишен от правото да работи по чл.16 от Конституцията на Република България,

3. а, с горното е накърнено достойнството ми на майка и съпруга и най-вече, като гражданин на Република България и в разрез с Конституцията на Република България и Върховенството на закона.

Като граждани на Република България сме длъжни да зачитаме правата на другите съгласно чл.58, ал.1 от Конституцията, какъвто сте и Вие , г-н Президент.

 

Поради горното, и  на основание на това, че олицетворявате единството нацията по чл.92 от Конституцията, Ви моля, да ме приемете във връзка с престоящото ви  идване ви на 28.05.2016г. в гр.Белене, като се срещнете с един обикновен български гражданин каквато съм аз, Елка Божинова, майката на Венцислав Красимиров  Божинов и съпруга на Красимир Божинов.

Вярвам, че ще уважите молбата ми, и ще  отделите от служебното ви време при  предстоящото ви идване в гр.Белене, да се  срещнете  с мен една обикновена  българска гражданинка от гр.Белене.

 

Бих искала да ви поясня, че това е последният ми отчаян опит да стигна до Вас г-н Президент, като преди това правих опити чрез писма и жалби  адресирани лично до Вас г-н Президент, но администрацията ви не ви ги предоставяше и гласът ми “остана в пустинята”, каквито бяха действията на дирекция “Канцелария”, в лицето на нейния директор Мая Славчева.  

 

При отказ от Ваща страна, ще се чувствам принудена да  предприема радикално решение за отказ от българското си гражданство и политическите си права и потърся убежище в друга държава , където ще  се зачете достойнството ми на личност и гражданин, като, и  не ми остава нищо друго  освен да уведомя медиите за мотива за решението си, подчертавам, само при отказ от Ваша страна да срещнете с мен, обикновения гражданин на Република България във връзка с с горепосочените два казуса .

 

 дата:25.05.201
                                подпис: Елка Божинова
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КОЛЕВ,
Обръщам се към вас,за да ви споделя,че президентът на Р България и администрацията му отказват да ми отговорят на поставените от мен въпроси по двете дела. Разговарях днес с началника на канцеларията му г-жа Мая Славчева, която упорито отказва да ми даде отговор на заведената молба с Вх. № 9400708/25.05.216 г., която лично му връчих пет дни по-късно на 30.05.2016 г. на о. Белене. Записах разговора с М. Славчева от който красноречиво се разбира, че няма да отговорят на молбата ми до президента. След това се обадих на г-н Кожухаров-началник на кабинета на президента. Обади се някаква жена, която упорито отказа да каже името и поста си.
Така работят българските институции, включително и администрацията на президента и не е чудно защо българите масово напускат страната си.










Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11794713
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930