Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2016 17:33 - ПИСМО ДО МЕН ОТ В. ТЪРНОВО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1128 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това писмо получих от г. Сливен. То описва как се работи в провинцията и как държавните органи, съдебната система и медиите са се прегърнали в здрава прегръдка против българските граждани и са си приватизирали властта и парите.

Имаше обява в  itjobs.bg  под иметото проконсулт.ЕООД   Ад не помня  точно  в началото на месец май 2016 г,

Изпратих си CV – то  на посоченият E-mail и в събота  07.052016 г.  ми се обади по телефона Г-н Ненко Нешков.

Искам да се видим каза той. Предлагам в гр. Елена. Това се случва на 07.05.2016г. събота. На този ден в събота на 07.05 2016 г.  Се запознахме фактически , с въпросният Ненко Нешков. Говорихме за работата, говорихме за моят опит, какво знам и не знам, , какво мога и не мога и т.н  Разбрахме се за 1500 лева. Оказа се , че обещанието и договора са 1000 лева за пред държавата , а другите 500 лева – на ръка.

 

Измина известен период от време в, който на няколко пъти Г-н Нешков ме вербуваше да започна ртабота при него, т.е обаждаше ми се по телефона , като в същото време го бях накарал да ми изпрати в електронен вид  договора съгласно , който аз ще съм негов служител. Идеята беше да започна работа  средата на месец май , но не можах. Забавих се имах лични неща за оправяне и започнах работа  на 02. 06. 2016г.  Договорът по – долу е регистриран  в данъчното на 08.06.2016г. Тук има една седмица разлика,  време за което  не са ми плащани данъците и осигуровките.

Договорът е:


Тук е написано името на баща му,  а фирмата  фактически е СОД ЦАРЕВЕЦ с адрес  Велико Търново  ул. Ален мак No 6. На този адрес има регистрирани три  фирми с управител Ненко Нешков, като една от фирмите е ИДА 2010 ЕООД.

Работих в тази  фирма един месец ,  (месец  юни)  и една седмица от месец  юли. Стана ясно че не можем да работим заедно и на 8.07.2016 Нешков ми заяви че ме освобождава, като ми поиска ключа от офиса.

В договора има написана клауза   точка 8  за едномесечно предизвестие, което означава , че,  ако иска да напусна веднага  ми дължи заплатата за целят месец  юли.

В цялата тази работа , както виждате има голямо разминаване на  датите. Датата на договора е 16.05.2016г.

Аз започнах работа на 02.06.2016г,  а договорът е заверен в данъчното на 08.06.2016г.

Освен това сумата посочена – 1000 лева  (хиляда лева) не е тази сума за, която се разбрахме т.е 1500 лева

(хиляда и петстотин лева).

На 18.07.2016 г.  Получавам препоръчано писмо на адреса ми в Сливен  със съдържание  Трудов договор коренно различен от този по - горе и заповед за прекратяване на трудовите взаимоотношения.

Въпросният Гн Нешков ми дължи пари  2300 лева (две хиляди и триста) за прослуженото от мен време, които пари на този етап  отказва да плати.

Изобщо  всичко , което видях в тази  фирма  е тотално  беззаконие и безредие. Хората си получават парите след като Г-н Нешков си бръкне в джоба и то с един месец закъснение. Т.е , ако си работил месе  май, ще си получиш заплатата след 25  юни, 1е даже и на 30 юни.  Тук няма банков път  или подпис на ведомост и т.н

Издават се фактури  от  www.INVOICEBG.COMколко са легални тези фактури  не е ясно.

Идават се фалшиви  касови  бележки.  Касовото апаратче Не е вързано към НАП.

В офис има 3 компютъра, с НЕлегален софтуер, няма лиценз  за Windows и офис пакета , и това е и по другите офиси и компютри на СОД ЦАРЕВЕЦ  Златарица , Елена.

Изобщо във СОД ЦАРЕВЕЦ няма нито едно легално нещо  да съответства на българското законодателсто.

Всичко става под масата.

Лицето Нешков очевидно е приближен и с инспекцията по труда  намираща се на Христо Ботев  №3 – едва ли не , мене ме изкараха виновен защо съм се хванал на такъв договор. На договора нищо му няма , само дето не се изпълнява.

Нещков има спечелен очевидно  „търг” за поддръжка на релейните станции в Търново и региона както и за радиоточките по селата . Как еспечелен този търг е също под въпрос. Това са държавни поръчки.  http://prntscr.com/c6ftjw

 

Ето трудовият договор , който Нешков се опитра да ми пробута след като се разделихме и то с дата 08.06 , а не 02.06, както и заповедта за приключване на  договора.

Документи  без печат.

И всичкото в СОД Царевец е такова.  Пълна мътилка.  










Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741632
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031