Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2016 15:23 - ОТВОРЕНО ПИСМО НА ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1085 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 04.08.2016 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        ДО Г-Н ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА Р. БЪЛГАРИЯ Г-Н СОТИР ЦАЦАРОВ   ДО Г-Н МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА Р. БЪЛГАРИЯ Г-Н БОЙКО БОРИСОВ   ДО Г-Н МИНИСТЪРА НА МВР НА Р. БЪЛГАРИЯ Г-ЖА Р. БЪЧВАРОВА   ДО ПРЕДСЕДАТЕЛИТЕ И НАЦИОНАЛНИТЕ РЪКОВОДСТВА НА ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПАРТИИ …………………………………..   ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ   ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ   ДО ПРЕДСЕДАТЕЛИТЕ НА ПАРЛАМЕНТАРНИТЕ ГРУПИ В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ   ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ПАРЛАМЕНТАРНАТА КОМИСИЯ ЗА БОРБА С КОРУПЦИЯТА   ДО АПЕЛАТИВНА ПРОКУРАТУРА СОФИЯ   ДО МЕДИИТЕ: ……………………………………….       ОТВОРЕНО ПИСМО-СИГНАЛ (чрез медиите) Подател: Янко Костов Буюклиев, от гр.Пловдив ул.”Енисей” № 5 тел.: 0889 / 12 58 96   Използвам това писмо като доказателство за това, което ще предявя като иск към Висшия съдебен съвет на прокурорите, Висшия съдебен съвет на съдиите и Главният съдебен инспектор на Република България.   До Висшият съдебен съвет на прокурорите До Висшият съдебен съвет на съдиите До Главният съдебен инспектор         Копие до: …………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………….. С настоящото публично, чрез медиите обвинявам настоящият главен прокурор Сотир Цацаров, че укрива длъжностни лица в състава на Изпълнителната и Съдебната власт, укривали през изминалите 13 годиниочевадните  престъпления  в  собственото  ми  пъстървово  стопанство  в град  Лъки  (има  ги  в  приложенотописмо). Същият е уведомен за престъпленията още като председател на Окръжен съд Пловдив,  многократно писмено, но не взе тогава никакви мерки за разрешаването на проблема. По същият безотговорен начин се държи и сега в качеството си на Главен прокурор. Въпреки, че още преди 3 години при стъпването му в длъжност е уведомен от мен с отворено писмо, чрез медиите за проблема, същият продължава да укрива  престъпления. Обвинявам Сотир Цацаров, че няма качествата да заема този отговорен държавен пост, за това сезирам и настоявам Висшият съдебен съвет на прокурорите да освободи Сотир Цацаров от поста Главен прокурор. Супер скандалният Главен прокурор на Европейска държава да укрива престъпления.  Сотир Цацаров многократно писмено бе призован от мен, или да вземе задължителните в моя бих го нарекъл ЕМБЛЕМАТИЧЕН СЛУЧАЙ законови мерки или да си подаде оставката незабавно. Той до днес не направи нито едното (за което се е клел при встъпването му в длъжност), нито другото. След освобождаването му от поста Главен прокурор и на него, както вече съм повдигнал обвинения на предишният укривал престъпления бивш Главен прокурор Борис Велчев, ще повдигна обвинения, както в укриване на извършените очеизвадни престъпления в собственото ми пъстървово стопанство в град Лъки, също така и укриване на длъжностните лица, укривали престъпленията през изминалите 13 години. Между другото аз вече съм му повдигнал обвинения за това още когато е бил председател на Окръжен съд  Пловдив. Ще му повдигна също така и обвинения за съучастия в организирана престъпна група от длъжностни лица укриващи престъпленията. Настоявам за същото да бъдат освободени от заеманите постове ръководителите на :     ВКП,     АП, СП,  СГ,  АСП  СОФИЯ,  РП,  ОКРП  и  АП  ПЛОВДИВ,  заместниците  на  Главният  прокурор,  които  от встъпването му в длъжност до днес са получавали сигналите ми и не са взели съответните законови мерки. Както и ръководителя на РП АСЕНОВГРАД. Над 20 пъти поисках писмено от Главният прокурор Сотир Цацаров да разпореди проверка на всички мои сигнали до прокуратурите в България (описани са в писмото) като в същите писма обвиних проверяващите в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни лица, които укриват престъпленията в пъстървовото ми стопанство в град Лъки. Заявил съм,  че за всяко констатирано закононарушение (ако такава проверка бъде извършена) ще повдигам обвинения на бившият Главен прокурор Борис Велчев, който по конституция е носил отговорност за работата на цялата българска прокуратура. Борис Велчев многократно е сезиран писмено от мен, включително и лично на факса в собственият му кабинет. Същият поради невземане на задължителните законови мерки, бе обвинен от мен в укриване на престъпление. Парадоксално е ръководителите и служителите в държавните институции на една Европейска държава, неспазвайки конституцията и установения правов ред да предизвикват виновно фалит на фирмите ми поради скандалният факт, че укриват вместо да  разкриват, при това очеизвадни престъпления. Фалита на фирмите ми не е безвъзмезден!!! До Висшият съдебен съвет на съдиите: Настоявам, председател на Окръжен съд Пловдив, да бъде отстранен от заемане на държавен пост. На същия писмено и чрез отворено писмо чрез медиите декември 2014г. поисках да упражни контрол върху работата на прокуратурата във връзка с извършените и укриване от длъжностни лица престъпления в собственото ми пъстървово стопанство в град Лъки. Същият до април 2015г. не предприе никакви мерки, заради което му повдигнах обвинения както в укриване на извършените престъпления, но така също и в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни лица, които укриват както извършените в собственото ми пъстървово стопанство престъпления, но така също и длъжностните лица, укривали през  изминалите 13 години въпросните престъпления. Намирам случващото се за супер скандално, и за това уведомявам в едно писмо и двата Висши съдебни съвета, за да вземат мерки, за възстановяване на държавността и авторитета на българските държавни институции.   УЖАЖАЕМИ СЕЗИРАНИ,   Публично уличавам днес 02.08.2016г. Сотир Цацаров понастоящем заемащ поста главен прокурор, че укрива както извършените в собственото ми пъстървово стопанство в гр.Лъки престъпления, но така  също и длъжностните лица, служители на българската държава в състава на МВР, прокуратурата и държавната администрация, които до днес са укривали престъпленията и техните колеги, укривали тези очеизвадни престъпления. Считам и съм дълбоко убеден, че Сотир Цацаров няма качествата да заема  този отговорен пост и настоявам публично незабавно да си подаде оставката. Същият и преди като председател на Окръжен съд Пловдив е сезиран многократно по казуса, но не е упражнил контрол върху работата на прокуратурата. Фрапиращо е също така, че вече близо 20 пъти искам и настоявам в писмата  си до него да разпореди проверка на всички мои сигнали до прокуратурите в България (изброени са по-надолу в писмото), но до ден-днешен той не го е направил, въпреки че съм повдигнал обвинения в съучастие в организирана престъпна група на всички „проверяващи” извършвали проверки по случая с престъпленията в пъстървовото ми стопанство. Обвинил съм ги многократно, че укриват както извършените престъпления, така също и длъжностните лица, които са укривали престъпленията през  годините. Въпреки, че в предишни писма посочих фрапиращи примери за това как три пловдивски прокуратури– Районна, Окръжна и Апелативна цяла една година не разпоредиха да се разследва кражба от мой обект на ул.”Равнища” № 2 в гр.Пловдив на стойност над 300 хил.лв. Посочих и пример за това как през 2000 г. бившия кмет на Брезово – Филип Пулевски се разпореди незаконно с риба – моя собственост (чл.2,  ал.2 от специалния закон за рибовъдството) и отдаде язовирите на трети лица заедно с наличната в тях риба – моя собственост на стойност над 750 хил.лв. и въпреки изпратеното му нотариално уведомително писмо за това. Нарушението на правила, установени със специален закон за рибовъдство чл.329 от НК е обявено за престъпление. Дадох пример също за продадения ми без Акт 16 ресторант бивш „Кавказ” гр.Пловдив. Вместо да търсят  отговорност  от  служителите  на  общината,  прокурорите  започнаха  да  търсят  отговорност  на служителите от Агенцията по приватизация и след като разбраха, че на тях не могат да търсят отговорност, непредприеха нищо срещу служителите на общината. Аналогичен е и случая със спечелените от мен на търг ресторант „Старата къща” и аперитив „Старите занаяти” в стария град в Пловдив. И тук общината отново ми даде обекти без Акт 16. При поискване от мен заиздаване на документ, същия не беше издаден в срок и на практика беше извършена измама във връзка сДоговор за наем. Бяха ми предоставени обекти, които аз реално законово не можех да ползвам. И в  моментаоборудването ми в ресторант „Старата къща”. Бяхме стигнали по казуса до Окръжен съд Пловдив, като от там бяха дадени указания на прокуратурата какво да извърши по казуса. Междувременно беше сменен катинара на обекта, без да бъда уведомен за това и веднага подадох чрез председателя на Народното събрание – Пирински сигнал за самоуправство, но явно сигнала ми остана в деловодството на Народното събрание.  Днес 21.06.2016 г. подавам сигнал за самоуправство по случая в прокуратурата. Беше ми отровена рибата в един от язовирите в с.Дрангово през 1998 г. Хванах експерти да вземат фалшива проба. Уличих експерти в даване на неверна експертиза. Посочих свидетел, присъствал с други хора на източването на язовира и излавянето на рибата. За да потвърди, че в язовира е имало много риби от видатолстолоб, но той не е разпитан. Не са разпитани също така до днес и посочените от мен при  повдигнатите обвинения срещу длъжностни лица по казуса с укриваните в пъстървовото ми стопанство престъплениясвидетели, бивши мои работници (някои работили 2 години на пъстървовото ми стопанство) и др. Мога да посоча много още примери, но се надявам най-накрая прокуратурата да се задейства. Разчитам  проверката, която съм поискал на всички мои сигнали до прокуратурата да бъде направена и потвърждавам, че за всяко констатирано престъпление отново ще повдигна на бившия главен прокурор Борис Велчев обвинения, тъй като той по Конституция е носел отговорност за работата на цялата прокуратура. Сотир  Цацаров въпреки, чесъм поискал от него да отстрани от заеманите постове длъжностни лица заемащи отговорни държавни постове,  за  да  не  пречат  и  влияят  на  разследването  срещу  тях  във  връзка  с  извършените   и  укриванипрестъпления в пъстървовото ми стопанство не предприема никакви действия и оставя тези лица да продължават да заемат ръководни постове, въпреки че са извършили престъпления. Предлагам  на  държавните  институции  и  парламентарно  представените  политически  партии,  ако намерят законово начин да ме обезщетят еднократно със сумата от 30 млн.евро да нямам повече претенции към лихви наказателни, виновно причинени фалити, семейни и житейски неблагополучия и т.н.  Съгласен съм също и на доброволни споразумения, стига да има воля и законен начин държавата да ми заплати виновно причинените ми загуби по всеки отделен случай. Като един от първите бизнесмени в Пловдив, като съдружник в смесени международни фирми претърпях огромни финансови загуби от незаконосъобразни действия срещу мен. Едно от тях е и незаконното както се разбра в последствие  отнемане на задграничния ми паспорт. Това не е детска игра – „на ти куклите, дай ми парцалите”. На всякъде се губят огромни суми от незаконосъобразни действия от длъжностни лица служители на българската държава. Стигна се дори допарадокса, след като повдигнах обвинение на бойко Борисов и Цветан Цветанов един прокурор да поиска за мен принудително въдворяване за лечение в психиатрично заведение. Сега аз обвинявам този прокурор, че с тези си действия е искал да прикрие както извършените престъпления спрямо мен, така също и длъжностните лица, които са укривали тези престъпления през годините. Включвам и него в състава на организираната престъпна група от длъжностни лица, служители на държавата, които са прикривали престъпленията. Тринадесет години считам, че е един ужасен срок за решаването на поне един елементарен казус – този с извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления, както и за всичко останало, за което съм сезирал българската прокуратура. Ужасно е, когато в една европейска държава главния прокурор, министър-председателя, президента, МВР министъра, ръководителите и националните ръководства на парламентарно представените партии укриват престъпления. Скандалът считам, че е неизбежен. Дано това даде ново начало за българските  институции и българските политически партии. Провалените – ВЪН! На всеки съгласно Конституцията и установения правов ред в държавата да бъде потърсена предвидената в закона отговорност, съответно за действията или бездействията. Призовавам колегите-журналисти да дават гласност и уличават провалените лица в състава на съдебната и изпълнителната власт и в политическите партии. На  20.04.2016  г.  обвиних  в  организирана  престъпна  група  с  цел  укриване  на  извършените  в собственото ми пъстървово стопанство гр.Лъки престъпление, а така също и укриване на всички служители на Българската държава в състава на МВР и прокуратурата, укриващи тези престъпления от 2003 година насам, секретарката на главния прокурор Сотир Цацаров, служителите в приемната и кабинета на министър- председателя на Република България Бойко Борисов, служителите в приемната и  кабинета на президента, един от които в момента е правосъден министър, което е супер скандално, президента и вицепрезидента – президента назначи две служебни правителства, чийто министър-председатели и МВР-министри са с повдигнати обвинения, вицепрезидента Маргарита Попова – бивш правосъден министър и бивш прокурор е получила от журналиста Христо Казашки на ръка запис на  дадената от мен 2012 година пресконференция София Прес с филмов запис, отразяващ реалното състояние на пъстървотото ми стопанство. Също така обвинявам председателката на Народното събрание Цецка Цачева, получила на ръка от журналиста Христо Казашки същия диск, а така също и при внесено питане  в Народното събрание от депутата Славчо Атанасов по случая в началото на 2015 година. До днешна дата тя не го е внесла в пленарна зала. В същата група повдигам обвинение на ръководството на „Бор Кор”, заместниците на главния прокурор Сотир Цацаров, получавали сигналите ми до него за пъстървовото ми стопанство от встъпването му в длъжност до днес. Обвинявам също и ръководителите на  инспектората на ВКП, ръководителите на ВКП, АП София, АСП, СП, СГ,  АП  и  ОК  Пловдив,  директора  на  дирекция  „Вътрешна  сигурност”  в  МВР,  всички  служители  във„Вътрешна сигурност” на МВР, получавали сигналите ми на телефона за корупция през годините, всички министър-председатели и всички МВР-министри, в това число и служебните от 2003 година насам, включая настоящия министър-председател Бойко Борисов и настоящия МВР-министър Румяна Бъчварова, както и Миглена  Кунева  –  вицепремиер,  всички  полицаи  и  прокурори,  „работили”  по  сигналите  ми  до   дветеинституции във връзка с извършените в пъстървовото ми стопанство в гр.Лъки, обл.Пловдив престъпления от 2003 година до днес. Обвинявам също всички лидери и национални ръководства на парламентарно представени партии, които са сезирани многократно от мен по казуса, така също обвинявам и председателя на Окръжен съд Пловдив, ръководителите на Районна прокуратура Пловдив и Районна прокуратура Асеновград, които са получавали сигнали през годините по случая, а така също и всички председатели на комисията заборба с корупцията в Народното събрание от 2003 година насам. Престъпленията са: -     Самоуправство 2003 г. закарване и изсипване в част от бетонните клетки на пръст и камъни -     Лъжесвидетелство уличените лъжат, че пръстта и камъните са от придошлата река -     Самоуправство 2005 г. закарване и изсипване на трици в част от бетонните клетки -     Увреждане  на  собственост,  разрушаване  на  бетонни  преградни  стени  при  неуспешен  опит  за почистване на триците -     Виновно причиняване ми на щета в особено големи размери (капацитет съдебна норма 250 т пъстърва годишно – в лева около 2 100 000 лв./годишно) -     Укриване от длъжностни лица в изпълнителната и съдебната власт на извършителите на тези престъпления -     Укриване на тези укриващи престъпления служители на държавата от техните ръководители в йерархията по служба – до най-високо ниво На 08.06.2016 г. обжалвах постановление на прокурор Стоил Томов от Софийска градска прокуратура по преписка № 18478 / 2015 от 01.06.2016 г.; основание писмо № 6410 / 2014 г. от 20.05.2016 г. Апелативна прокуратура София, подписано зам.апелативен прокурор Г. Стоянова. Считам, че ръководителя на Софийска градска прокуратура и „работилите” по сигналите изпратени от Апелативна прокуратура София на 16.01.2014 г. на 06.02.2015 г. и на 20.05.2016 г. укриват извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления, както и длъжностните лица, които са го правили през годините. Обвинявам в съучастие в организирана  престъпна група от длъжностни лица прокурор Стоил Томов, както и ръководителя на Софийска градска прокуратура, че укриват както в извършените ми в стопанството престъпления, така също и длъжностните лица, служители на Българската държава, които са укривали престъпленията през годините. На 17.06.2016 г. обвиних в укриване, както на извършените престъпления в пъстървовото ми стопанство, така също и в укриване на длъжностните лица, служители на Българската държава, които през годините са укривали престъпленията обвинявам прокурор Ив. Трифонова Апелативна прокуратура София, както и ръководителя на Апелативна прокуратура София за същото, като и на двамата повдигам обвинение в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни лица, служители на Българската държава, които укриват горецитираните престъпления, основание – писмо № 6410 / 2014 г. от 03.06.2016 г. на Апелативна прокуратура София, подписано от Ив. Трифонова. През 2009 г. бях изпратил сигнал до Цони Цонев – председател на комисия „Борба с корупция и професионална етика” по протокол № 23/06.07.2009 г. ведно с многобройните ми жалби до ВСС заведени с вх.№ 94-00-600/2009 г. като той ми върна отговор, че сигналите са оставени без уважение. Бях повдигналконкретни обвинения срещу конкретни прокурори и днес обвинявам Цони Цонев в участие в  организираната престъпна  група  от  длъжностни  лица  служители  на  Българската  държава,  които  са  укривали  кактоизвършените в пъстървовото ми стопанство престъпления, така също и длъжностните лица, укривали тези престъпления през годините. Обвинявам също и настоявам да бъде извършена проверка във Висшия  съдебенсъвет в деловодството, че документите, които му изпратих (над 100 страници) ги няма в деловодството. А що се отнася за неговата грамотност – коментарът просто е излишен! Многократно съм сезирал Министерски съвет – министър-председателите за проблема. Обидно е, когато в Министерски съвет работят хора, които не могат да ти напишат името правилно. Но  това е въпрос за грамотността на служителите в Министерски съвет публично пред обществото. От текста на това писмо причислявам към организираната престъпна група от длъжностни лица, които  укриват както извършените престъпления, така и длъжностните лица, укривали тези престъпления служителите на Военна прокуратура Пловдив, така също Сейхан Кичуков – главен специалист „Кадастър и регулация” при община Лъки. Обвинявам Соня Божикова – началник на отдел „Приемна” в съучастие в организираната престъпна група от длъжностни лица с цел укриване на престъпленията. От 2003 г. непрекъснато сезирам органите на МВР и Прокуратурата за очевадните престъпления извършени в собственото ми пъстървово стопанство в гр.Лъки. За да спестя обяснения всичко съм качил в сайта YOUTUBE – на името ми Янко Буюклиев – пъстървово стопанство и на Янко Буюклиев, Кольо Босия пресконференция БТА – 2016 г.. Става дума за дадена от мен пресконференция в „София Прес” на  14.05.2012 г., по време на която излъчих и филм заснет в пъстървовото ми стопанство на 04.05.2012 г. Показвал съм и съм обяснил всичко. В YOUTUBE съм качил и две мои телевизионни участия, в които съм показал и обяснил отново всичко на обществеността.За бърза информация по абсурдността на ситуацията прилагам и два броя снимки, направени от професионален фотограф – Недялко Костов. Ясно се вижда фина пръст, която няма нищо общо с пръста изсипана в следващите след просеката клетки. Парадоксалното е, че остатъка (купчината) пръст стои до бетонните клетки в посока обратна на течението на реката, което само по себе си доказва лъжесвидетелските показания на уличените, че „пръста и камъните били от предошлата река”. Това са най-плитките клетки – два реда първи клетки на  стопанството ми в горната най-висока част (първите два реда клетки). Ясно се вижда на приложената снимка, че пръстта и камъните са закарани и изсипани със самосвал, а не както твърдят уличените, че това било от придошлата река. На снимка № 7 ясно се вижда, че в имота ми има още непочистени трици и че ми са разрушени бетонни преградни стени на клетките, а не както твърдят полицаи и прокурори, че триците са почистени и че няма разрушени преградни стени от бетон. Това, че не се потърси до днес отговорност от виновните, считам за основна вина на Борис Велчев и Никола Филчев – бивши главни прокурори и затова съм им  повдигнал обвинения. Това не е вход на гараж, а преградна стена от бетон разбита от използваната фадрома при опита за почистване на триците. Всъщност от тук фадромата е влизала вбетонните клетки, разбивайки и следващата бетонна преградна стена. Посочвам за свидетели: Н. Занев от ПП „Атака” (за доказателства посочвам и писмата ми-сигнали до комисията за борба с корупцията в Народното събрание. Изпращал съм така имейли и на Н. Занев на личния му емейл, тъй като сървъра на електронната поща на Народното събрание на комисията за борба с корупция не получаваше емейлите ми, които бяха с много информация и доказателства), двамата  служители на ДАНС Пловдив, извършили проверка по преписка 573 от 2012 г. на специализираната прокуратура, Златко Радев (тел.: 0888 / 78 33 03), Петър Владиков (тел.: 0898 / 43 93 75), Иван Васев (тел.: 0894 / 59 01 84), ЖороЗангаров (оператор), тел.: 0888 / 62 61 94, Недялко Костов (професионален фотограф), тел.: 0895 /  79 49 84. Посочвам писмо с изх.№ Ж 6489/09 от 21.10.2009 г. на Министерство на вътрешните работи, подписано от зам.министър  председателя и министър на вътрешните работи Цветан Цветанов (зам.председател на ПП„ГЕРБ”), като доказателство, че се укриват престъпления. Посочвам и писмо-сигнал изпратено от мен в качеството ми на зам.председател на партия на свободните демократи (ПСД), изпратено на 10.06.2009 г. доминистър а на вътрешните работи, главния прокурор, директора на ДАНС, министър-председателя и други длъжностни лица. Писмото го има в обясненията дадени по преписка 573 от 2012 г. на специализираната прокуратура. Посочвам за свидетели при това повдигнато обвинение и двамата служители на Пловдивския ДАНС, извършили проверката, както и депутата Славчо Атанасов, внесъл питане по казуса в Народното събрание. Прилагам и писмо № Ж 6489 от 31.10.2009 г. от Министерство на вътрешните работи, подписано от зам.министър председателя и министър на вътрешните работи Цветан Цветанов. Да се изземат и послужат за доказателства всички мои писмени сигнали, изпратени до главен прокурор, АСП, ВКП, СП, СГ, ДАНС, Министерски съвет, Президентството, Народно събрание (до председателя на Народното събрание и до комисиите за „Борба с корупцията”), МС – БОР КОР, МВР, Военна прокуратура Пловдив и Военно Апелативна прокуратура София, Апелативна, Окръжна и Районна прокуратура Пловдив, Районна прокуратура Асеновград, областна дирекция на МВР Пловдив и РПУ на МВР гр.Асеновград, инспекторат на Върховна Касационна прокуратура. При нужда ще предоставя допълнителни доказателства и свидетели. Напомням, причинява ми се огромна финансова загуба. По мои сметки с 14%-тната съдебна законна наказателна лихва с натрупването през годината сумата възлиза на около 36 млн. лева до днес. Тази година отново ще бъда принуден да загубя заради не взимане своевременно на мерки от страна на служителите на държавата още 2 100 000 лв. по капацитет и предполагам държавата ще бъде ощетена с 5 040 000 лв. от наказателната лихва на 36 млн. лева натрупани загуби до 2015 г. включително. Беше ми причинен виновно фалит на фирмата, което не е безвъзмездно. Бяха ми причинени житейски, семейни и професионални неблагополучия, стрес, притеснения, унижения, за което настоявам отново всички уличени  да  им  бъде  потърсена  отговорност,  за  да  не  се  случва  това  на  други  хора.  
НАСТОЯВАМ  ЗА ДВАДЕСЕТ И ПЪРВИ ПОРЕДЕН ПЪТ  (което го намирам за ужасно скандално, предвид на  това, че главния прокурор не разпорежда такава проверка, с която дефакто  укрива  престъпления),  също  така да разпоредите проверка (ревизия) на всички мои сигнали до прокуратурите в гр.Асеновград, гр.Пловдив, гр.София, гр.Несебър, гр.Бургас, Военна прокуратура Пловдив, Военно апелативна прокуратура София, Инспекторат на ВСС, на Висшия съдебен съвет и на всички мои сигнали изпратени до институцията Главенпрокурор и Върховна касационна прокуратура. Настоявам задължителна да бъде направена проверка поне на деветте броя тъжби изпратени от мен до Пловдивски окръжен съд с искове за обезщетение по закона 
заотговорността в държавата, на които вместо да даде ход зам.председателя на ПОС М. Иванова с изх. № 28472/ 13.12.2005 г. изпрати до Районна прокуратура Пловдив. Това е отказ от правосъдие, за което след като получа констатациите от проверката, ако те не ме удовлетворяват ще предизвикам девет броя проверки надържава-членка на ЕС от Европейската комисия с мотив „Отказ от правосъдие”. Във връзка с изх. № 2450 / 2005 от 21.10.2005 г. справка, подписана от прокурор М. Попов – Апелативна прокуратура Пловдив обвинявам същия в съучастие в организираната престъпна група от длъжностни лица, укривали в пъстървовото ми стопанство престъпления. Настоявам и ако не го направи предвид на това, че съм обвинил в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни лица всички проверяващи до тук, че укриват както извършените в пъстървовото мистопанство престъпления, така също и длъжностните лица, укривали тези престъпления през изминалите 13 години. Казвам го в прав текст – ИЗЧАКА МИ СЕ ЧАКАЛОТО! Ако Сотир Цацаров не разпореди и този  път– двадесет и първи по ред поискана от мен проверка, обвинявам го публично, че укрива престъпления, както и длъжностните лица, укривали тези престъпления през последните 13 години. Директно обвинявам Сотир Цацаров, че няма качествата да се справи със заемания от него пост на главен прокурор и незабавно трябва да си подаде оставката. Причинени са ми навсякъде загуби за стотици хиляди и милиони левове и се учудвам на този отказ от държавност. Надявам се Вие като висш съдия да си дадете ясна представа за ситуацията (макар че откровенонадеждите ми отдавна са изчерпани и според мен Вие трябва незабавно да си подадете оставката като главен прокурор – поредния скандално провален такъв) и с отговорността на поста, който заемате да  разпоредите ивземете необходимите законови мерки. Готов съм на споразумение с държавата доброволно да ми се заплатят от държавата всички виновно причинени щети и обезщетения за виновно причинени фалити на фирмите ми. Всяка забава в решаването наказуса натоварва според мен държавата с тежък финансов ангажимент. Предлагам и приемам при заплащане еднократно на сумата от 30 млн. евро обезщетение от страна на държавата на виновно причинените ми загуби и виновно причинения фалит на фирмата ми да нямам повече претенции,  а  само  да  съдействам  оттук  нататък  при  търсенето  на  отговорност  на  уличените   от  мен длъжностни лица. Настоявам отново лицата Бойко Борисов, Миглена Кунева, Румяна Бъчварова, директора на ДАНС и председателя на Окръжен съд гр.Пловдив, както и всички уличени по-горе в организираната престъпна група да бъдат отстранени от заеманите постове, за да не пречат и влияят на разследването срещу тях. Готов съм и на отделни споразумения с държавата за всеки отделен случай. Настоявам да се спазват законовите срокове, Конституцията и установения правов ред в държавата. Настоявам за незабавна среща в кабинета на главния прокурор. Уведомявам (предупреждавам) ако не се вземат НЕЗАБАВНО мерки през 2016 година от факта, че длъжностни лица служители на Българската държава и политици укриват престъпления ще загубя отново по капацитет (265 т пъстърва годишно) отново 2 100 000 лв., а държавата ще бъде ощетена с 14%-тната законова съдебна лихва върху  натрупаната до тук виновно причинена ми загуба от 36 млн.лв. за 2015 година с най-малко 5,04 млн.лв. Общо загубата за  2016 г. ще бъде около 40 млн.лв. Обръщам публично внимание на главния прокурор че на 25.09.2015 г.,  малко след 9.00 часа звъннах на телефона в кабинета му, за да го уведомя чрез секретарката му за това, че  23.09.2015 г. повдигнах обвинение в организирана престъпна група с цел прикриване на извършените цитирани по-горе  в собственото ми пъстървово стопанство престъпления на следните политици от ПП „ГЕРБ” –Цветан  Цветанов– бивш вътрешен министър, Бойко Борисов – председател на „ГЕРБ” и настоящ  министър-председател, Румяна Бъчварова – настоящ министър на вътрешните работи,
Цецка Цачева – председател на Народното  събрание и Красимир Велчев – бивш председател на парламентарната група на ПП „ГЕРБ” в предишното Народно събрание, както и за повдигането на цитираните по-горе в писмото днес обвинения. Два пъти  секретарката на главния прокурор ми затваря телефона. Обръщам внимание на господин главния прокурор да вземе мерки. Такова поведение от страна на длъжностно лице е скандално и абсурдно. Разгеле, към 10.15 часа направих трети опит и предупредих секретарката, че става въпрос за важна информация и  този път не бяхпрекъснат (не ми беше затворен телефона). Очаквам главния прокурор да се свърже с мен за среща. 
Обстоятелствата налагат спешни решителни държавни действия. Напомням на главния прокурор, че съм  повдигнал обвинения в укриване на същите престъпления и на неговите заместници, които са получавали сигналите ми до главния прокурор от встъпването му в длъжност до днес 08.07.2016 г., както и на  всички „проверяващи”. След приключване на проверката отново декларирам готовност за доброволно  споразумяване за всеки отделен случай във връзка с изплащането на виновно причинената ми загуба. Поисках незабавна среща в кабинета на главния прокурор. Такава не се състоя. Секретарката му ми предаде, че ще получа писмено уведомление, но такова и до днес не съм получил. Поисках незабавна  среща в кабинета на министър-председателя. Такава не се състоя от приемната на Министерския съвет  не ми дават информация какво ще се  предприеме  от тяхна страна. Обръщам се  отново днес  към председателите на парламентарните групи на политическите партии в Народното събрание с искане да бъда поканен в  Народното събрание, за да докажа тезата си, че в собственото ми пъстървово стопанство години наред  от длъжностни лица, служители на българската държава се укриват престъпления. Очаквам да бъда  поканен в най-кратък срок. За връзка с мен оставям телефон: 0889 / 12 58 96. Обръщам се към медиите  с настояване да дават публичност и да разследват бих го нарекъл „Моят емблематичен случай”,  показващ отчайващото състояние, в което се намират българските институции и тоталния отказ от  държавност и законност. Обвинявам  Б.  Йотова  в  съучастие  в  организирана  престъпна  група  от  длъжностни  лица,  укриващи в извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления. Обвинявам Ана Караиванова – главен инспектор на инспектората към Висшия съдебен съвет в съучастие в  организирана престъпна група от длъжностни лица, укриващи в извършените в пъстървовото ми  стопанство престъпления. Обвинявам също така директора на бившата ГД БОБ и служителите, извършили проверка по разпореждане  на специализираната прокуратура в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни лица,  укриващи в извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления. Навсякъде се „правят” „проверки” „които никога не приключват”. Грубо се погазва Конституцията и  установения законен ред от длъжностните лица – служители на Българската държава. Налице е ужасяващо  ниско професионално ниво на работещите в МВР и Прокуратурата и фрапираща неграмотност. Тринадесет  години цялата държава – политици, институции (прокуратура, МВР) не могат да решат един толкова  елементарен случай с извършени очеизвадни престъпления, укривани безнаказано както престъпленията,  така и длъжностните лица, които своевременно не са взели задължителните законови мерки. Учудвам се  как хора с такова ниско професионално ниво заемат отговорни длъжности в държавата и всеки месец си получават заплатите. Отново настоявам да бъдат отстранени от заеманите държавни постове Бойко Борисов, Миглена Кунева,  Румяна Бъчварова, директорите на ДАНС, БОР КОР, инспектората на Висшия съдебен съвет, заместниците  на главния прокурор, получили от встъпването му длъжност до днес – цели три проспани години,  сигналите ми, да бъдат отстранени също така всички ръководители на сезираните от мен ВКС, АСП, СП,  СГ, АП, АП, ОК и РП – Пловдив. Направо Ви го казвам нямате основание да работите за институциите на  Българската държава след като сте укривали както извършените в собственото ми пъстървово стопанство  престъпления, така също и длъжностните лица, които са го правили през изминалите 13 години.  Задължително е отстраняването на въпросните длъжностни лица, за да не пречат и влияят на  разследването срещу тях предвид възможностите, които им предоставят заеманите понастоящем държавни  постове. Напомням – виновно причинената ми загуба надхвърля сумата от 40 млн.лв. Готов съм на доброволно споразумение с държавата тази сума да ми бъде заплатена (разбира се след  пресмятане от страна на нейни експерти по съдебно установените норми) от държавата. При евентуално  подписване и заплащане ще спра да имам претенции за по-нататъшно обезщетение. Обръщам внимание на лидерите на парламентарно представените партии – изпратил съм Ви многобройни  емейли с информация по казуса. Заемете ясна политическа позиция и вземете мерки първо в държавните  институции да не работят неграмотни служители и служители с отчайващо нисък професионален  капацитет. Второ – активно се включете в уличаването и възмездяването на извършените и укриваните  през тези 13 години от длъжностни лица и политици престъпления. Настоявам за доказателства да бъдат приложени и всички мои сигнали, изпращани по електронен път от  пощата ми byiko1@abv.bg до всички български институции и парламентарно представени политически  партии. За доказателства да се използват всички мои сигнали, подадени и записани в ДАНС и Вътрешна  сигурност на МВР – телефон за борба с корупцията. Случващото се е чудовищен скандал. Обвинявам бившия главен прокурор Борис Велчев в съучастие в организирана престъпна група от  длъжностни лица укривали както извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления, така също и  длъжностните лица, укривали през годините престъпленията. Настоявам главния прокурор Сотир Цацаров  да разпореди проверка на вс9ички мои сигнали до прокуратурите в България и където се установи че са  укривани престъпления както и длъжностни лица, които са укривали престъпления отново ще повдигна  обвинения на бившия главен прокурор Борис Велчев в укриване на престъпления, тъй като по  Конституция той е носил отговорност за работата на цялата прокуратура. Напомням на Сотир Цацаров,  че като настоящ главен прокурор по Конституция сега той носи отговорност за работата на цялата  прокуратура. Преди три години му е изпратено отворено писмо чрез медиите по повод укриваните в  пъстървотото ми стопанство престъпления. Настоявам да вземе задължителните в случая законови  действия. Настоявам да бъда уведомен от председателя на Окръжен съд Пловдив във връзка с мое писмо, отворено  пред медиите от 02.12.2014 г., с което поисках да упражни контрол върху работата на прокуратурата  по случая с укриваните в пъстървовото ми стопанство престъпления. Настоявам бившия главен прокурор Борис Велчев, настоящия министър-председател Бойко Борисов,  МВР-министъра Р. Бъчварова, вицепремиера отговарящ в министерски съвет за МВР Миглена Кунева, както  заместниците на главния прокурор, които от встъпването му на длъжност са получавали сигналите ми до  него, ръководителите на инспектората на ВКС, ръководителите на ВКС, АП София и Пловдив, АСП, СП,  СГ, Окръжна и Районна прокуратура Пловдив и Районна прокуратура Асеновград да бъдат отстранени от  заеманите постове, за да не влияят и пречат на евентуалното разследване срещу тях. Настоявам лицето Бойко Методиев Борисов – генерал-лейтенант от МВР предвид на факта, че втори  мандат укрива както извършените в пъстървовото ми стопанство престъпления, така също и длъжностните  лица, които са укривали през годините престъпленията да бъде разжалван от този чин и да му бъде отнет. Настоящето изпращам и с копие до военния министър и върховния главнокомандващ – президента на  Република България, за да предприемат необходимите законови действия за отнемане на званието  генерал-лейтенант от МВР на Бойко Борисов. Предвид на факта, че заеха лидерски постове в партиите си, изпращам копие до Корнелия Нинова,  Лютви Местан и Георги Кадиев. Като нови лидери разчитам да проявят държавническо поведение и  предприемат съответните действия за решаването на казуса в съответствие с Конституцията и установения правов ред в България – пълноправен член на Европейския съюз. Обвинявам също така в укриване на престъпления прокурора от Районна прокуратура Пловдив, който през  2011 г. е внесъл искане за задължително настаняване и лечение на мен – Янко Буюклиев в психиатрично  заведение. Същият прокурор обвинявам и в съучастие в организирана престъпна група от длъжностни  лица служители на българската държава, които са укривали през годините както извършените в  собственото ми пъстървово стопанство ОЧЕИЗВАДНИ престъпления, но така също и длъжностните лица,  които са укривали и техните колеги – прокурори и полицаи, които са укривали въпросните престъпления през годините. Сезирам и двата висши съдебни съвети – прокурорски и съдийски, Сотир Цацаров да бъде освободен от заемания пост, поради липса на качества и несправяне с отговорностите му.       02.08.2016 г.                                                                                                            С УВАЖЕНИЕ: гр.Пловдив                                                                                                                           / Янко Буюклиев /  



Гласувай:
1



1. kolevdobri - Човече, съкрати малко текста....
14.08.2016 21:40
Трябва да си взема отпуск, за да го прочета, разбера и да взема отношение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11720427
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031