Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2016 14:19 - РЕГИОНАЛЕН ФЕОДАЛИЗЪМ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 957 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 До Директора на Областна дирекция на МВР-Велико Търново

/ОД на МВР-В.Търново/

e-mail:veliko-tarnovo@mvr.bg

До  Главен прокурор на Република България-София

                                   e-mail:prbcont@prb.bg   prb@prb.bg

                                   До Омбудсман на Република България

                            e-mail:рriemna@ombudsman.bg

До Председателяна Европейската комисия по правосъдие и вътрешен ред

                            e-mail:vera-jourova-contact@ec.europa.eu

До Инспекторат на МВР

e-mail:int.60@mvr.bg

                            До Г-н Николай Колев-Босия

независим правозащитник

                            e-mail:kolev_bosia@abv.bg

                                   До Г-н Стоян Георгиев-телевизия БТВ

                                   e-mail:stoyan77@gmail.com

 

ЖАЛБА

от

от Елка Георгиева Божинова,  с адрес: гр. Белене п.к.: 5930, ул.”Ал.Стамболийски”№22

телефон 0888295984, e-mail:eli1965.bojinova@gmail.com

Срещу:Отговор с УРИ:352000-1527/18.03.2016г. на РУ-Свищов, получено от мен на 09.05.2016г.

Във връзка с чл.6, ал.1, чл.45 от Конституцията на Р.България, във връзка със ЗМВР и ППЗМВР и Етичния кодекс на поведение на полицейските служители.

 

Уважаеми господин директор,

 

Не съм доволна от извършената проверка и отговора на началника на РУ-Свищов с УРИ:352000-1527/18.03.2016г., получен от мен на  09.05.2016г., т.е., след почти два месеца, по вина на РУ-Свищов разбира се.Изложеното в отговора на жалбата ми,  не дава отговори  или по скоро на някои от тях дава уклончиви завоалиращи и прикриващи дисциплинарни нарушения и  полицейски произвол на полицейски служителите от РУ-Свищов, а именно:

1.Полицай  Мария Цветанова Илиева-на 25.02.2016г.,извършвала била  “експеримент” по  друго досъдебно поизводство/ДП/, за който “експеримент” се оказа, че началника на РУ при моето посещение на 25.02.16г., към 17.30ч., научи, защото не знаеше, а аз,  и синовете ми научихме, на самата  среща, когато и самия той научи, че неговите подчинени полицейски служители.Причината за да отида до  гр. Свищов, на 25.02.2016г.,  беше, че синовете ми се страхуваха  да не им се случи втори  полицейския произвол, като този,  наложен им около 15.00часа. на същата дата.

Наистина, не мога да проумея, как е възможно да се случи всичко това, със синовете ми Милен и Венцислав и началника на РУ-Свищов да не вижда къде “грешат” починените му полицейски служители, като оправдава недопустимото поведение на полицейските служители.

Недопустимо е началника да не знае какво се случва в РУ-Свищов, кога и по какъв повод подчинените му  полицейски служители  извършват полицейска операция или напускат сградата на РУ-Свищов.

Недопустимо е, дознател Илиева, да извършва “експеримент” за който се изисква предварителна подготовка, което очевидно не е сторила, като е нарушила служебнте си задължения.Недопустимо е Илиева да сочи синовете ми за поемни лица  в “експеримент”, при положение, че Милен и Венцислав  не са , информирани, или поискано съгласие им  да  участват в “експеримент”, а то е задължително!При отказа им,  Илиева,  ги  посочила с пръст на други двама униформени полицаи Цветанов и Игнатов, за да бъдат репресирани,  само защото са отказали да бъдат поемни лица, чрез преследване и грубо нарушаване и незачитане на  правата им на свободно движещи се граждани!

Недопустимо е, комисията и  началника на РУ  да не вижда дисциплинарни нарушения, изразяващи се в полицейски произвол от страна на дознател Илиева  на паркинга на  магазин  Билла”, защото, участието на граждани  в “експеримент”  не е задължително, когато  предварително не е било подготвено от нея, а то не е било, а и Илиева  не е била   получила от Милен и Венцислв  информирано съгласие.

Оправданието на Илиева, че  била посочила синовете ми на двамата униформени  полицаи Цветанов и Игнатов, за да им налага някакви измислени от нея  глоби , е несъстоятелно, тъй като тя е наясно, че няма това право, което води до извода за предумишленост на  репресивните и действията спрямо Милен и Венцислав.

В отговора срещу когото възразявам, е недопустимо да бъде прието,че Илиева не е познавала сина ми Милен Божинов на паркинга на магазин Билла!Това не е истина, тъй като Илиева  е познавала Милен  от 22.02.2016г.,  и  е влизала  3 пъти в стаята на РУ, където е бил Милен, поглеждала го е няколко пъти и той нея, когато са му оказвали натиск полицаите В.Христов, М.Телбис и Захари Георгиев да подпише абсурдния акт- “Протокол за доброволно предаване”!

Вярвам, че поне Вие г-н директор сте наясно, кога и в кои случаи, се подписва “Протокол за доброволно предаване” и кога в кои случаи “Протокол за претърсване и изземване”.  

Недоумявам, как така, началника на РУ-Свищов не долавя конфликт на интереси на полицай Илиева, при положение, че същата е дознател по ДП №71/2016г., и в тази връзка е виждала сина ми Милен на 22.02.2016г., и  само три дни по късно на 25.02.2016г.,  му твърдяла , че не познава Милен Божинов!

2.Полицай Захари Георгиев -Недоумявам, как така, началника на РУ-Свищов не долавя конфликт на интереси и допуска със своя заповед  за член на комисията по проверка на сигналите ми  от 22.02.2016г. и 25.02.2016г.,  да участва   началника на криминална полиция-полицай Захари Георгиев, който е оказвал натиск  на сина ми Милен Божинов  на 22.02.2016г. в стаята на РУ-Свищов по ДП №71/2016г.,  да подписва недопустим акт “Протокол за доброволно предаване”  и същевременно  като член на комисията проверява себе си и свои неправомерни действия, не присъства на проверката за да възприеме сведенията на Милен и накрая установил, че било нямало нарушаване на служебната дисциплина!

”Съгласно заповед на началника на РУ-Свищов е определена комисия в състав:председател ст.инсп.Владислав Йорданов-началник група “ОП”, и членове ст.инсп.Захари Георгиев-началник група “КП” и инсп.Христо Атанасов-инсп.пътен контрол и тримата към РУ-Свищов..извадка от Постановление №227/03.05.2016г. на РП-Свищов.

Категорично заявявам, че Захари Георгиев въобще не е присъствал на проверката физически, като член на комисията  на 10.03.2016г., когато синовете ми Милен и Венцислав бяха призовани  в РУ-Свищов и даваха сведения за случилото се на паркинга на магазин Билла,  защото аз бях там, и го  познавам.Е, как тогава, аз българската гражданка и майка да вярвам  на този  даден ми “смешен” отговор от  началника и неговите подчинени, председател и членове на комисия, а и на институцията МВР, след като се погазва закон, инструкция, и Етичен кодекс на полицейските служители?

3.Полицай Христо Атанасов- като член на комисия на 10.03.16г., когато бяхме призовани аз и синовете ми да даваме сведения, Атанасов,  стоя около 10-15 мин., прав облегнал се на вратата и си личеше, че не можеше да ни търпи и  се държа презрително  и подигравателно  към сина ми Венцислав Божинов, когато сина ми искаше да демонстрира,  какво и как точно е станало на  паркинга на Билла. като Венцислав   застана срещу Атанасов,  а той  с високомерие и презрителност му заяви :”Аз да не съм ти опитно зайче, че ще ми разиграваш ситуацията”..!Тогава усетих, как се “мачка” достойнството на сина ми и заявих на В.Йорданов, че имам основание да   нямам доверие на полицаите от РУ-Свищов и категорично присъствах на всяко призоваване за даване на сведение от двамата ми сина Милен и Венцислав!И всичко това се случваше пред мен, и  председателя на комисията полицай Валентин Йорданов, а след като той не реагира по никакъв начин, за мен това означава , че такова е не етично поведението им към гражданите като цяло, защото щом полицаи  могат  да си  позволят подобно не етично поведение  в мое присъствие, какво ли би се случило  със синовете ми  в мое отсъствие..   

Смятам, че  има данни за уронване престижа и доброто име на институцията, която вие управлявате като Директор на областна дирекция на МВР-В.Търново, и въобще уронване престижа на институцията  Министерство на вътрешните работи като цяло,  от полицейски служители към РУ-Свищов, на чието подчинение ви е.  

 

4.Полицаите Христо Пенчев Цветанов и Ивелин Ангелов Игнатов -Недопустмо е  двамата полицаи Цветанов и Игнатов да изпълняват действия или разпореждания, даже и  от по висшестоящ,  когато сметнат , че са незаконосъобразни  или пък нарушават правата на гражданите, както е в настоящия случай, а те са изпълнили разпореждане на Илиева, чрез  сочене с пръст от нея,  синовете ми Венцислав и Милен, които, нито са нарушили обществения ред, нито са извършили неправомерни действия, за да бъдат репресирани по този гнусен и унизителен начин, само защото Илиева си е позволила полицейски произвол спрямо Милен и Венцислав, и при положение, че тя е нямала предварителна подготовка  за да извършва “експеримент”

Недопустимо е Цветанов и Игнатов, да следят синовете ми в магазин Билла, като с това са уронили достойнството им  с унизително отношение , чрез следене  из магазин Билла,  като полицаите  създали суматоха сред клиентите, сякаш синовете ми са “извършили престъпление” , а това много ги унизило.

Двамата униформени полицаи, Цветанов и Игнатов  накрая на касата на магазина, след като им поискали личните карти  синовете ми Милен и Венцислав им ги дали  унижавали достойнството им, като са им задавали въпроси, “какво правите в Свищов”, “защо сте дошли в Свищов”, “каква работа имате тук”, сякаш синовете ми са длъжни да им съобщават когато са в Свищов или пък са длъжни да ги питат да ли може да отидат в Свищов или да питат полицаите да ли могат да пазаруват в магазин “Билла”.

Отвратително поведение и отношение, полицейски произвол и превишване на служебни права и се учудвам,как е възможно началника да приеме, че няма нарушаване на Етичния кодекс на поведение на полицейските служители..!?

Недоумявам, защо комисията, а и началника на РУ-Свищов, не открива нарушения при изпълнение  на служебните  задължения на двамата полицаи, след като са  поискали   личните карти от синовете  ми, а не са  ги записали  в нарядния дневник за проверени лица!?Защо комисията и началника оправдават неизпълнено служебно задължение на двамата полицаи с подаден друг  сигнал за друго лице ?

5.Оперативен дежурен от 22.02.2016г.-полицай с неизвестно име.

Оперативния дежурен, на какво основание е проверявал или може би “ровил” в Български документи за самоличност/БДС/, след като двамата полицаи Цветанов и Игнатов  в магазин Билла не са записали в нарядния дневник данните от личните карти на синовете ми Венцислав и Милен?,  или в РУ-Свищов има полицейски служител/ли, които предварително са разполагали с личните данни на синовете ми ,   без да имат това право, пък и да ги  използват, когато и както им е удобно, за да оправдаят не изпълнени служебни задължения!

“Браво на комисията”!”Браво на началника на РУ”!, че не приели за  дисциплинарно нарушение извършеното от двамата полицаи Цветанов и Игнатов и  неизвестния оперативен дежурен, че  не записват личните данни на Милен и Венцислав, след което ги откриват чрез “ровене” в  база данни  на РУ-Свищов- Български документи з самоличност/БДС/, а не чрез записване в нарядния дневник, след което написали докладна!Явно, това е практика  в РУ-Свищов, щом  го извършват  по този начин, а ако ли пък е изключение, защо няма дисциплинарна санкция питам аз?  

И при всичко това, било установено от комисията , член  на която е полицай Захари Георгиев  в  конфликт на интереси, с колежката си полицай Илиева по ДП 71/2016г.  срещу  Милен Божинов, иначе нямало било  достатъчно данни, от които да се направи “обосновано предположение”-вече отидохме в НПК.. за извършени дисциплинарни нарушения при и по повод изпълнение на служебните им задължения на 25.02.2016г.

Уважаеми господин директор,

Моля, да се разпоредите  с ваша заповед за нова  независима, безпристрастна   и  всестранна  проверка.  

Смятам, че  има данни за  полицейски произвол и дисциплинарни нарушения  от  полицейски служители към РУ-Свищов,   уронващи  престижа и доброто име на институцията МВР  

Прилагам:Отговор с УРИ:352000-1527/18.03.2016г. на РУ-Свищов.





02.08.2016г.                                    Подпис:...................................






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736047
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031