Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2016 14:40 - "ПРАВОСЪДИЕ" ПО БЪЛГАРСКИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1887 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 съдии нарушили закона
от: Latinka Georgieva (latinka_n@abv.bg)   дата: 11.07.2016 14:30
до: kolev_bosia@abv.bg
   
Здравей, изпращам ти малка част от имената на съдии неспазили закона по дела на Чавдар:   Съдия Асен Воденичаров СГС  - спрял дело за геноцид на основание високото възнаграждение на ответника с което е обвързан размера на претенцията;
Съдия лобист на Топлофикация - СГС Въззивен състъв, съдия Розинела Янчева държала се като защитник на Топлофикация през цялото дело, нарушила закона и в съдебна зала официално заявила:  „ВИЕ, БЪЛГАРИТЕ НЯМАТЕ ПРАВО ДА ИМАТЕ ПРАВА”, съучастници са  Ралица Димитрова и Елена Маврова от същия състав.
 Съдия лобист на Топлофикация - СРС   съдия Мария Иванова унищожила в съдебна зала документ приложен от Топлофикация, който решава делото служебно.
Ще изпратя и списък на още правораздаватели и правозащитници злоупотребили със служебното си положение и нарушили закона.
Тези и още много други съдии, чиито имена ще ти изпратя по-късно през седмицата, когато имам повече време, принудиха Чавдар да напише и разпрати преди  два месеца това:             
ВИЕ, БЪЛГАРИТЕ НЯМАТЕ ПРАВО ДА ИМАТЕ ПРАВА”

              съдия Розинела Янчева

                                              ПРАВОТО ДА УБИЕШ СЪДИЯ

 20 (двадесет)  години отказ от правосъдие. 1996 г. си позволих да дам под съд Монопол и чаках 12 (дванадесет) години решението  от Върховен съд, че числото 4(четири) не е равно на 7 (седем) .  Присъдата влязла в сила през Октомври 2011 г. все още не е изпълнена. Заведох Иск. ЧАКАМ.  Монопола  с откраднати документи за ВЕЧНИ права и лични данни на цялото ми семейство, си позволи да коментира това решение като започна контра дело, без да има договор дори при изрична забрана да ползва имота ми за търговски цели. Отново съм на Върховен да потвърди липсата на облигационни отношения. ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ЧАКАМ.  Принудих се да започна с нов Иск за собствеността ми на инсталацията в имота ми, която е БЕЗСПОРНА. Делото  беше на 10 май 2016 г.  в СРС 75 с-в  съдия Мария Иванова, на която  и  трябваха 2 (две) години да свърши работа със срок 3 (три) дни. Съдия Иванова  буквално укри  документ от адвоката на „Топлофикация София” ЕАД, който решаваше делото служебно по вина на монопола и отложи премахването на такса СГРАДНАТА ИНСТАЛАЦИЯ в тежест на собственика .

Неспазването на законите ме принуди, в  края на  2012 г.  да започна  протест с мотото „ЗА ЧЕСТТА НА БЪЛГАРСКОТО ПРАВОСЪДИЕ” пред сградата на Висшия съдебен съвет. Там пред медии директно в ефир председателя на етичната комисия на ВСС Ясен Тодоров си позволи да обиди съпругата ми и тя се обърна към съда да се защити. Делото беше скандално, от нарушени процедури, натиск върху свидетели и нейния адвокат, до изчезнали  доказателствата в съда. ВЕЧЕ  ЧЕТИРИ ГОДИНИ.

Дело срещу друг монопол, магистратите го раздробиха на няколко иска по тяхна си процедура  и делата изчезнаха,  като оставиха мен и семейството ми без жизнено необходима услуга цяла година защото открих грешка във фактурите – за електроенергията иде реч. В Административния съд тръгна едно вече достатъчно забавено и просрочено.  Оттеглих иска, дадох под съд съдебния състав и отново го предявих.  В друго дело пак за тока в Софийски градски съд, доказах безспорната ми собственост с документи  достатъчни за присъединяване към електропреносната мрежа през 1979 г. и отказах да предоставя Нотариалния си акт. Сега обжалвам наличието на договор,за  какъвто  доставчика е представил компютърна разпечатка с дата 21.12.2001 г., а лиценза му за дейност е след 2004 г. ,  в сила от 01.01.1980 г. АБСУРД , който и аз не разбирам, но това е официален документ приет за доказателство от съда. Делото изчезна в архивите. ОТНОВО ЧАКАМ.

Съдия Воденичаров спря дело за ГЕНОЦИД.

Търпеливо чакам Върховен съд  да отмени решение  с ОБРАТНА СИЛА НА ЗАКОНА на съдийския състав на Софийски градски съд  Розинела Янчева, Ралица Димитрова и Елена Маврова.

А когато навсякъде по медиите се тръбеше кампанията „Съседа ви краде” и  излезе решението на Върховен Касационен съд в моя полза,  ужаса нахълта в дома ми.

Първо нападение -  пред входа на блока  където живея срещу  съпругата ми  с куче-убиец  и кол по главата ми. Съдийския състав свърши работата на полицията,  вече знам хей така за себе си редицата – Монопол, бияч, полицай, адвокат, ПЕПИ БОРЕЦА, служител на съда. Това дело се проточи с всичките му процедури  и хватки на адвокатите на обвиняемия 5 (пет) години , но вече има присъда. Все още нямаме достъп до Решението.

През това време  последваха:

Второ нападение – нахълтване с взлом в дома ми от непознат за мен млад мъж. И понеже не успях да отвърна със същото оръжие, ОТ КЪДЕ ДА НАМЕРЯ МЕТАЛЕН СТИК ЗА ГОЛФ ПОСРЕД НОЩ, а защитих семейството си  със  законния си газов револвер, бях арестуван. Събитието записано на домашната ми охранителна видео камера и аудио записа от тел 112 не свършиха работа, защото лицето в това време било в Гърция по думите на поддържащия абонатната станция и негов баща.

Трето нападение от разпознатия вече младеж отново на същото място както при първото, но с карате. Отново газовия револвер  свърши работа. Този път бяхме арестувани и двамата. Няма  следствие, но Прокуратурата си свърши работата. Тече дело. Пак същите  отлагащи в безкрая хватки.

Четвърто нападение – запушване на комин при отопление с камина на твърдо гориво. Застрашен беше живота на живущите в 16 апартамента. Разследване няма. Тогава извърших граждански арест на Светла Тодорова председателят на ДКЕВР за престъпно бездействие.

Съвет извън темата – Монтирайте си противодимни датчици.

Пето нападение – арестуван при протест в който не участвах, а по съпругата ми  посред нощ през прозореца камък близо  4(четири) килограма минава на педя от главата й. Оперативната група е дошла, вдигнала безпомощно рамене,  дори протокол няма и по случая не се работи. Кмета на община „Подуяне” издал Заповед за  принудително преместване на собствения ми автомобил, върху който имаше видими следи от извършителя. Поредното странно съвпадение.

Изброявам само факти, не си позволявам коментари. НО !!! Исковете ми срещу монополите по правило са просрочени и забавени.  А делата на единствените доставчици започват без да съм уведомен, въпреки че съм на постоянния си адрес и  поне веднъж седмично получавам и изпращам съдебни документи, а с куриерите на съда сме вече на ти и на малки имена.

 ИМАМ ПРАВО И СЪМ ДЛЪЖЕН ДА ВЪЗДАМ ПРАВОСЪДИЕ.

ИЛИ В ЗАТВОРА ИЛИ В ГРОБА.

Долуподписаният Чавдар Янев, поемам цялата отговорност за думите, които написах.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11804174
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930