Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2016 16:33 - ДОСТОЕН ЛИ СЪМ ЗА КНИГАТА НА "ГИНЕС"?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1202 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ИДИОТИ ИЛИ ПРЕСТЪПНИЦИ СА В СДВР? А, МОЖЕ БИ, И ДВЕТЕ!

 

Днес приключи поредното дело свързано с исковите ми молби към МВР и Общината.

Делото мина много бавно, но весело. От страна на СДВР представител беше някой си Власов от ОСПС при СДВР. Това е полицаят, който е написал заповедите за задържане. Казвам заповди, защото те са две и са различни по съдържание, но носят един и същи номер. В тях няма никаква мотивировка, но се иска да бъда подведен по чл. 325 ал. 1 от НК за „груби хулигански действия” от моя страна съвместно с още 4 момчета на „великия” празник 9-ти септември 2015 г. Това си е чиста проба криминално престъпление и затова ще сезирам прокуратурата. На едната от заповедите пише, че съм отказал да подпиша и получа заповедта. Но липсват подписи на свидетели, които да потвърдят отказа ми. Това позволява на МВР да пише заповеди за задържане, да пише, че хипотетичният „престъпник” е отказал да подпише и получи заповедта и да бъде посочен за общонационално издирване и дори за издирване от Европол или Интерпол.

Как ви се струва това? Седите си на Халкидики с Плевнелиев и Московски /Те имат там големи къщи/и си говорите за розови домати и домашна ракия. И изведнъж при теб цъфва полицай и ви казва, че сте арестуван, защото има заповед за задържане от МВР-България, защото в пияно състояние сте хвърляли розови домати по главния секретар на МВР Костов.

Чудничко!

Поисках думата от председателката на състава и попитах съставителя Власов защо пише заповед за задържане, след като в СДВР има вече 7 решения на съда влезли в сила, в които се казва буквално, че „Протестът е легитимен и не представлява престъпление или административно нарушение.”. Става дума за протестите ми през май, юни и юли по същия протест със същите средства. Отговорът ме потресе, разтресе и рязсмя. А той беше: „Защото една о чистачките ЩЯЛА да се оплаква”.

Представяте ли си? Не се е оплакала, но евентуално ЩЯЛА да го направи. Мисля, че повече не е необходимо да пиша за това, защото ще задмина Фьодор Достоевски. Той е написал романа „Идиот”, а аз трябва да напиша многотомен роман „Идиотите от МВР-България”. В средата на 70-те имаше едни граматически „иновации” като „Минало незапомнено време” /Бил съм бил пиян/ и „Бъдеще неосъществено време” /Щял съм бил да чукам/. Позицията на Власов чудусно пасва за втората новост в българската граматика.

А иначе всички дела спечелих. МВР не е обжалвало и те са влезли в сила. Едно решение аз съм атакувал в СГС, но съм убеден, че и то ще бъде в моя полза, защото не могат за едно и също нещо да ми издадат диаметрално противоположни решения.

Делата ми са 58 на брой, като всяко от тях е за различни престъпления и нарушения. Седмично ходя средно по два пъти на дела.

Дали не съм достоен за книгата на „Гинес”?




Гласувай:
3



1. ok3223 - Бравос!!! Не само си достоен, но си я ...
06.06.2016 17:59
Бравос!!! Не само си достоен, но си я и заслужил с хъс и достойнство, със смелост, енергия и находчивост, редки за този свят. Ок
цитирай
2. kolevdobri - Наистина са идиоти...
23.07.2016 14:25
... След като толкова пъти са се излагали, когато са се захващали с теб и нито веднъж не са успели да те победят. И продължават да опитват. Ето истински пример за идиот или идиоти. Достойно за описание от някой съвременен Достоевски. Едно е ясно, идиотска е опази система, която е създадена умишлено и в която идиоти назначават на работа идиоти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733907
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031