Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2016 13:27 - КОЯ ДЪРЖАВНА ИНСТИТУЦИЯ У НАС Е НАЙ-ИДИОТСКА?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1840 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СВЕТЪТ ЩЕ СВЪРШИ, ИДИОТИТЕ-НЕ

Вчера получих едно постановление на прокурорката от СГП Красимира Нейчева, което ме втрещи. То носи № 37994/13.05.2016 г. по описа на СРП.

В него се описва, че взетата спрямо мен мярка за неотклонение „подписка” се отменя поради изтичането на 8 месечния срок за разследване на досъдебнто производство по повод задържането ми на 09.09.2015 г. пред НС за замерянето от моя страна на депутатите с развалени домати.

Повдигнатото ми обвинение е по чл. 325, ал. 1 от НПК.

Тук настава едно интересно разнообразие. Една и съща институция-МВР под „мъдрото” ръководство на една и съща институция-СГП за едно и също нещо-замеряне на депутати с развалени домати ми сервират 4 различни обвинения. От 14 мои задържания 2 пъти отказват да ми повдигнат обвинения, 3 пъти ми теслимиха обвинение по чл. 325 от НК., един път ми наложиха глоба и останалите 8 пъти ми прикачиха нарушение на УБДХ/ Указ за борба с дребно хулиганство/. Както виждате, разнообразието на един и същи началник на 01 РУП при СДВР ми предлага богато разнообразие от обвинения за едно и също нещо. Това може да се случи в главата само на човек с умствено помрачение и дълбоко незнание на материята. Същата надзорна институция-СГП /Софийска районна прокуратура/ приема това „разнообразие” безкритично и дори ми добавя мярка за неотклонене „Подписка”, след като аз отдавна спечелих всички дела в съда и имам окончателни решения. В тях черно на бяло монотонно и непроменимо пише, че това, което аз върша с депутатите „не представлява престъпление или административно нарушение”. И тъй като решението на съда е задължително за всички, ми е много странно как така изведнъж за нещо, което многократно съм оправдан изведнъж един прокурор-новатор решава да ми определи „Подписка”. Такъв човек трябва да бъде върнат в първи курс на ЮФ. Още по-добре би било да се освободи от работа, като му се направи пдарък за сбогом една мотика размер №14.

Разбира се, когато преди месеци при мен дойде кварталният полицай аз му показах решенията за оневиняването ми и го посъветвах да направи справка с юрискнсулта на управлението. Той направи точно това и повече не ме потърсиха за автограф.

Освен всички тези идиотщини, в постановлението накрая пише, че поради изтичането на 8 месечния срок на следствието, се прекратява мярката за неотклонение „подписка”.

Това от своя страна показва поне три идиотизма:

МВР не може цели 8 месеца да приключи едно елементарно досъдебно производство, което във всички останали 13 случая е приключвало в съда за по-малко от месец.

Прокуратурата не се сеща да прекрати производствто поради 13-те прецедента за същото нещо, приключили с оправдателна присъда.

От постановлението се вижда, че става дума за „Забавяне на правосъдие „ с тенденция да се получи „Отказ от правосъдие”.

От всичките тези идиотщини на мен ми се вдига кръвното, а заедно с него и сумата, която ще отбележа в исковата си жалба за причинени вреди и оказан системен и съзнателен тормоз над личността ми.

И така, не мога да определя коя институция у нас е най-идиотската.

Просто конкуренцията е велика!




Гласувай:
5



1. attila - Не се Впрягай Адаш !
21.05.2016 13:59
Милиционерски ШВЕСТЕРИ зарабтващи под прикритието на "Журналисти" от NEWS.B.G през 2009 година се оплакаха от мен на КОПЕЛЕТАТА от ГДБОП и КУРВИТЕ от ДАНС че съм искал да Свалям
"Демократичната" и "Законоизбрана" Власт в Задунайския КЕНЕФ.

Дадоха ме на Прокуратурата по Член 108 от Болшевишкия Наказателн Кодекс.

Прокуратурата им Каза да си ЕБАТ МАЙКАТА, не че ПРОСТИТУТКАТА изсрала Милиционер може да се нарече Майка.

От тогава с Комунисти и Милиционери, навсякъде и по всяко време само ГАВРА и ТРЕПАНЕ !


ДА СЕ ЗНАЕ:

В МВР само КОПЕЛДАК !

В ДАНС само КУРВОЛЯК !

ТРЕПИ, МАМИЦАТА ИМ ЕНИЧАРСКА !

Народната МИЛИЦИЯ я Преименуваха на Национална ПОЛИЦИЯ, а КУРВИТЕ и ПЕДЕРАСТИТЕ останаха Същите !

Днес Само Децата и Внуците на КУРВИТЕ и ПЕДЕРАСТИТЕ Заработващи Там са Новия ПРЕСТЪПЕН Състав на МВР !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !

www.b.u.l.g.a.r.y.a.g-a/police.h.t.m.l
цитирай
2. stanemirkata - Смятам, че не се нуждае от превод.
22.05.2016 11:12
1 ционер - есть уровень интеллекта дубовой доски длиной 1 метр и толщиной 30 мм, выкрашенной зеленой краской. Отсюда следует: 1 миллиционер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11743378
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031