Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2016 12:49 - ТОЛКОВА МНОГО ПРОСТОТИЯ МИ ИДВА МНОЖКО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1019 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НЕКА ДРУГАРЯТ ЧЕНЧЕВ МИ ОБЯСНИ КОЙ ОТ НАС ДВАМАТА С А. ЛИЛОВ Е БИЛ ПРАВ. СЪЩОТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ И КОРНЕЛИЯ НИНОВА

Това са думи на някой си Иван Ченчев, делегат на конгреса на БСП:

”…Българската социалистическа партия трябва да бъде уважавана, не само заради своите 125 години, а и заради многото добри неща, които е направила…”

За млад човек такива думи показват пълно невежество и отказ от истината!

Нека ми изреди „добрите неща” които е направила за тези 125 години. Нека ми обясни термина „Класова борба” и дали т. нар. му „партия” продължава да я поддържа. Ако не-с какво е заменена „класовата борба”.

През далечната 1981 г. се кандидатирах за народен представител в родния ми град Стара Загора. Настана паника и суматоха. Арестуваха ме и започнаха да ми обясняват, че съм враг на народа, капиталистически шпионин, антикомунист, яростен антисъветчик и какво ли не. Вечерта в града пристигна тогавашният втори човек в БКП Александър Лилов. На сутринта ме заведоха при него. Той ме попита защо съм срещу тях. Отговорих му дословно:

„-Гражданино Лилов. Аз съм против вашата базова постановка, че правите държава на основата на „Класова борба”. Моето скромно мнение е, че чрез „Класова борба” се прави гражданска война, а държава се прави на основата на класово сътрудничество.”

Нека другрят Ченчев ми обясни кой от нас двамата с Лилов е бил прав.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11795921
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930