Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2016 12:11 - ЕДНА ДРЕВНОГРЪЦКА ЛЕГЕНДА И НЕЙНИЯТ СЪВРЕМЕНЕН БЪЛГАРСКИ ВАРИАНТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1767 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

„Ц” КАТО ЦЕЦКА, „Ц” КАТО ЦАЧЕВА, „Ц” КАТО ЦЕРБЕР

Цербер в древногръцката митология е куче с три глави, покрити със змии, родено от Тифон /БКП-добавката моя/и Ехидна /Кремъл-добавката моя/, което пази изхода на подземния свят, като пуска всеки да влезе, но никой да излезе. Идващите долу го омилостивяват с медена питка. Погледът му е страшен като този на Медуза. От слюнката му попита в земята пониква отровното растение аконитум /Българските медии-добавката моя/. Изведен от царството на сенките от Херкулес и пак върнат от него. Цербер /Цецка Цачева-добавката моя/ е свързан с дванадесетия подвиг на Херкулес. Задачата, която Евристей /Европейската комисия-добавката моя/ поставил на героя била да доведе кучето-пазач на подземното царство. Хадес /Монтерейската или още библиотекарско-сарайската банда-добавката моя/се съгласил да му го даде, само ако Херкулес успее да го укроти без оръжие. Героят успял благодарение на голямата си сила и мощ. След като обаче довел Цербер до Микена, Евристей изпаднал в ужас при вида на страшното чудовище и накарал Херкулес да го върне обратно.
Интересно е, че в легендата кучето Цербер е от мъжки пол, а у нас е кучка-Цецка.

Нещо подобно се случи вчера с мен и Цербер Цачева. От предния ден имах заявен час-11 ч. 30 мин. , да направя брифинг в НС относно арестите на Цветелин Цветанов и останалите. Заявката и пропуска ми бяха осигурени от депутата Велизар Енчев.

Когато в 11 ч. отидох да си получа пропуска, се оказа, че криминално проявеното лице Цецка Цачева е направила нова стъпка на криминалното поприще. Тя устно е разпоредила да не ми се дава пропуска, като не е уведомила за това депутата Енчев. Така, благодарение на тази своя криминална постъпка, Цачева за пореден път лиши депутатите и медиите от възможността да се запознаят цялостно със случая и да разберат истинския размах  на тази огромна корупционна схема, вследствие на която се избиват годишно над 1 200!!! невинни български граждани, а ранените и осакатените са десет пъти!!!повече.

Така или иначе аз успях да дам на няколко депутати ключови документи, за да могат да се запознаят с тях и да разберат, че арестуваният Цветнов е от средното ниво на корупционната схема, а „шапката” /Московски, Бъчварова, Цачева,  Борисов, Цацаров/ и „пчеличките” от долните етажи са недокоснати продължават да събират много пари и да създават убийци по пътищата на България и Европа. Службите, както винаги, са получили устни инструкции да не пипат нито „Шапката”, нито „пчеличките”. За доказателство ще кажа, че вчера ме срещна действащ, но непознат за мен офицер от бившето ВГУ и в прав текст ми го каза.

След като криминално проявеното лице Цачева извърши този дискриминационен акт спрямо мен, аз ще сезирам КЗД и съответните европейски институции, както и в най-близки дни ще го кажа в интервютата си за една немска, френска и австрийска телевизии, който поискаха интревю от мен. След това, ако не ме удовлетвори решението на КЗД ще се обърна за справедливост в съда.

Да му мисли снимащата се с баби!




Гласувай:
4



1. chavdar01 - ЯВНО ЦАЧЕВА ПОДДЪРЖА КОРУПЦИЯТА В БЪЛГАРИЯ!
08.04.2016 17:30
МОЖЕ БИ В КОНКРЕТНИЯТ СЛУЧАЙ НА КОРУПЦИЯ ДА ИМА И ЛИЧНО УЧАСТИЕ?
цитирай
2. bosia - До Чавдар
08.04.2016 18:52
Съпругът и, който е архитект, е административен директор в РДВ с 8 хил. лева заплата без бонусите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11743054
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031