Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2016 14:45 - КЪДЕ Е МЯСТОТО НА МОСКОВСКИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1826 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МОСКОВСКИ ДА ВЪРВИ ПРИ ЦВЕТЕЛИН ЦВЕТАНОВ

От няколко дни в ареста е изпълнителният директор на агенция „Автомобилна администрация” Цветелин Цветанов заедно с дна съвсем малка част от организираната престъпна група „Продай шофьорска книжка-убий невинен човек на пътя”. Но чувствто ми за справедливост е силно накърнено от малката цивра на арестуваните и от липсата на по-високите управленски нива в онези интересни заведения, в които ме прибираха 14 пъти миналата година, защото исках да спре избиването на българи вследствие на тежката корупция в МТИТС. Защо Московски е на свобода? Защо Борисов е на свобода? Защо Бъчварова е на свобода? Защо Цачева е на свобода? Защо Цацаров е на свобода?

Но сега ще се съсредоточим само на първия-Московски.

Днес предсдателя на специализираната прокуратура Андрей Андреев каза по Нова ТВ, че разработката е започнала точно преди 1 година, от април 2015. В същото време Московски по стахановски намали този срок до 3-4 месеца. Явно, сбособностите му на памет са силно редуцирани и той помни колкото една обикновена плевенска черноглава овца. Защото разполагам с документи, които доказват това още когато той беше зам. министър на изхвърления за корупция Александър Цветков. След това стана министър и продължи активно да участва в ОПГ-то и да строи с тях луксозни къщи в Халкидики и луксозни апартаменти. Покрай десетките дела /които съм спечелил до едно в съда/ бях позабравил за едно друго престъпление спрямо мен. Сега отново го извадих и ще го пусна в съда, за да отговаря за думите си. Разполагам с документ от психиатрична експертиза, че съм напълно нормален и нямам никакви психиатрични и психически разстройства.

В същото време реших да събера всички мои постинги, интервюта и сигнали относно корупцията  в МТИТС, където, надявам се, до края на другата седмица вече няма да има достъп, и ще издам книга с документи за престъпленията му и ще я подаря на специализираната прокуратура и съда, за да са наясно за какво става дума.

Естествено, ще я пусна и по книжарниците, зада могат избирателите да разберат за какво става дума.

Ето и текста на негово интервю в Стара Загора, където по моий адрес е била изречена наказуема квалификация:

 

22.09.2015 10:21 - КАК ЕДИН МИНИСТЪР ЛЪЖЕ КАТО ДЪРТ ЦИГАНИН 
автор: bosia категория: Политика   image  прочетен: 1067 коментари: 2 гласове: 


ТРАНСПОРТНИЯТ МИНИСТЪР МИ ПРАВИ РАНДЕВУ В СЪДА
    
       С долуппосоченото си интервю транспортният министър Ивайло Московски ми направи среща в съда. И понеже лъжите му са изключително долнопробни, ще се наложи да дойде в съда и да отговаря за тях.

"Транспортният министър Ивайло Московски при посещението си в Стара Загора на 20 септември: Уволнили сме всички инспектори, за които има сигнали, че са замесени в корупционни схеми

 

- Министър Московски, очевидно е, че т.нар. "Доматен протест" ще продължи. Взехте ли някакво отношение във връзка с исканията на протестиращите?

- За кое?

- Да се спре продажбата на книжки на неграмотни лица.

- Има закон, който се изпълнява. Аз не знам какво означава продажба на книжки. Аз нито една книжка не съм продал на неграмотен. А и там, доколкото виждам, има само един протестиращ със съмнително психично състояние.

- Протестиращите твърдят, че разполагат с достатъчно доказателства, че тази схема е покровителствана от Министерството на транспорта.

- Аз нямам нито едно такова доказателство. В България си има служби, които работят по тези места. Където имаме съмнения, сме уволнили всички инспектори, за които по някакъв начин, дори косвено, имаме сигнали, че са замесени в корупционни схеми.

- Трагичното е, че досега няма нито един осъден...

- Да не ги съдя аз, съди ги съдът. Аз, ако имам съмнения в някого, го уволнявам. Дотолкова ми стигат правомощията."

Въпросите зададе:

Йовка НИКОЛОВА




Гласувай:
6



1. tttttaaaaa - Браво, Босия!
03.04.2016 17:00
Ти победи!
Благодаря и за това, че си увеличил шрифта :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11784715
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930