Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2016 15:38 - ПОРЕДНОТО ДЕЛО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДНЕС ИМАХ ПОРЕДНОТО ДЕЛО

Днес имах поредно дело около доматите. След като спечелих всички дела срещу мен, сега водя дела срещу заповедите за задържане, глобите и дела за морални щети и системен и организиран тормоз от държавни институции срещу мен.

Днес беше делото за отпадане на глобата ми за протеста на 3 септември миналата година. От една страна съм признат по всичките дела срещу мен за невинен и в решенията е записано, че не съм извършил престъпление или административно нарушение. От друга страна инспекторатът на Софийска община няма никакво отношение към употребените развалени домати, защото те не отговарят за района около Народното събрание, наречен „Зона за сигурност”. За това отговаря НС и почистването си правят те. От трета страна по наредба протестиращите трябва сами да си почистят замърсяването, ако има такова. В същото време мен ме арестуват и по този начин ме лишават от възможността сам да почистя доматите.

Днес юристконсултът но инспектората изтърси колосална глупост. Той нарече легитимният ми протест, признат от съд и прокуратура „Изхвърляне на отпадъци”. Поисках думата и обясних на съдийката, че по тази логика софийският инспекторат би третирал „Джокондата” като 200 грама маслени бои размазани върху едно парче плат и ако я намерят на улицата, ще глобят Леонардо за „изхвърляне на отпадъци”. Съдийката се засмя.

Предишният път запитах същият този юрист консулт какво би направил, ако сгазаят, не дай Боже, детето му на пешеходна пътека. Без да се замисли, той ми отговори, че ще го ликвидира незабавно. Попитах го дали няма преди да го глоби за изхвърляне на детски отпадък. Той не можа да ми отговори.

В момента действам да си осигуря средства, за да мога да отида в края на месеца до Брюксел и Париж, където ще ми осигурят възможност за пресконференция за това, че България продава  книжки на български граждани, които живеят постоянно в страните от ЕС и на чужди граждани, които живеят постоянно там или се готвят да заминат. Разполагам с достатъчно ясни материали, които нагледно показват механизма за избиване и осакатяване на европейски граждани чрез продажба на удостоверения за правоспособност.

Тогава ще питам прокуратурата, МВР и службите защо са си пъхнали палеца на дясната ръка в носа, а на лявата-в задника си, като отвреме-навреме ги сменят.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11802891
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930