Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2016 11:42 - СВИНСКА ФЕРМА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1772 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ФЕРМАТА НА ГОЦЕВ

Научих,че Гоцев си направил свинска ферма от типа на Оруел. Това ме накара незабавно да му се обадя и да поискам среща с него.

В определения ден и час пристигнах във фермата. Поздравихме се и влязохме в двора. Там спокойно се разхождаха нерези, свинки и шопари. Е, имаше и някои по-шумни, но това ставаше  само когато видяха камерата и микрофона. Веднага към мен се затича едно възедричко прасе и започна да квичи и грухти на микрофона.

-Това е Бойко,-обясни ми Гоцев. Той като види микрофон и камера и веднага започва репертоара си.-Може и да не казва кой знае какво, но българинът обича квиченето и грухтенето му. Може би защото квичи и грухти като тях.

В този момент към него се приближи една възедричка свинка и го заоглежда с влюбен поглед.

-Това е Цецка,-обясни ми Гоцев.- Тя е винаги влюбена. Едно време беше влюбена в една партия. Сега е влюбена в друга партия. Но се брактиса и не ражда прасенца. Май ще трябва да и резна тиквето.

-Да не са любовна двойка?-попитах го аз.

-Не. Той е шопар. Резнах му ташаците, за да не се размножава. Един Бойко е достатъчен за цялата ферма.

В това време Гоцев разбърка ярма в гореща вода и започна да ги привиква:

-Гъци, гъци гъци! Гуци, гуци гуци! Гоци, гоци гоци!

Свинете се затичаха към голямата копаня. Пръв се докопа до помията един огромен шопар и започна лакомо да лапа без да дъвче.

-Това е Дилянчо. Той винаги е пръв при помията. Копанята е любимото му място за изява. А да знаеш колко лайна изсира после! Просто няма да повярваш. От него изтича река от лайна! А този вторият е Сотирчо. И той е шопарче. Много е послушен                                                                                                  и изпълнителен.-Бойко!-обърна се той към шопара до мен.-Остави микрофона и камерата и ела да лочиш! После ще ми ревеш, че си гладен и недооценен.

В този момент той извади една по-малка копанка и сипа в нея помия.

-Това е за моя любимец. Казва се Гоце. Той е най-послушния и затова го храня отделно.

Нежно го погали зад ушчките, а Гоце лапа ли, лапа.

Огледах се и видях чуден  пейзаж. Всичките свине нагъват помията, а един прасчо вдигна краче и повика Гоцев. Той незабавно се затича към прасенцето и застана мирно. Прасчо му направи знак да се наведе и му изгрухна нещо на ушенце. След това дойде при мен и ми каза:

-Трябва да си тръгваш. Вовата не те харесва. А думата му е закон за мен.

Тръгнах си. На вратата се обърнах и не успях да видя Гоцев. Той се беше смесил с останалите свине и не се различаваше от тях. Освен че всичко у него беше станало обратно. На мястото на главата му имаше опашка и краката му ходеха на заден ход.

Въздъхнах и прошепнах:

-О, Джордж! Защо не си жив днес, та да напишеш втори том на книгата си?




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Боси, наборе, що не постъпиш дос...
05.01.2016 14:52
Боси, наборе, що не постъпиш достойно като съм ти „муза,“ цитарай ме ... нали от време на време посещаваш блогът ми.

Сеги си зел да ни навираш Веска Аферата а, ти забравили га беше на мястото на Боко, га те мешаха с един винпром и пак с наркотици, забрави ли бе дърт пиргишино!?
Много рано изкука, НАБОРЕ, много рано то ДС не прощава!!!
цитирай
2. bosia - до горния лайнар
05.01.2016 15:38
Тук вече яко се наака. Винпром "Старата изба" в Ямбол го спасих точно от такива като Тиквата. Това стана, защото от Ямбол ме помолиха спешно да направя нещо. Обадих се на тогавашния гл. секретар Божидар Попов и той изгони мутрите, които вече са били започнали да строят ограда. Що се отнася до наркотици, през живота си не съм докосвал с ръка такова нещо. По времето, когато шеф на НСС беше Гномът, измислих повод да ме подслушват и проследяват,, защото съм бил разпространител на наркотиците на прокурора Колев. Поисках от гл. Прокурор Велчев официално да бъде проведено разследване, но той се скри като суек в дупката си. Всяка година измисляха нещо, за да ме подслушват. Дори през 1996 година измислиха, че подготвям военен преврат заедно с ген. Люцканов, за да могат да ме подслушват официално
За това съм писал многократно, глупако!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735469
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031