Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2015 12:35 - ОТВОРЕНО ПИСМО-ЖАЛБА ОТ ГЕОРГИ СОФКИН
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2037 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На Вниманието на Г-н Сотир Цацаров, главен Прокурор на РБ,

чрез  Г-н Николай Колев- Босия,

                                                     Ж А Л Б А

от Георги Тодоров Софкин, егн 5907257707, тел 0888 328332 и 0878 328332....Ст Загора, бул "Методи Кусев" 62, ап 1

Господин Цацаров,

в края на юли 2009 г. станах за 2-и път световен и Олимпииски шампион по бадмингтон за хора с нисък ръст, "малки хора"-5-ите ни игри в Дъблин. В края на август 2009 получих официално приветствие от Борисов- тогава Премиер на РБ : "...Вие сте гордост за Родината.Вашият подвиг е уникален и е героизъм в световен план." Това, както и самата победа бяха отразени подобаващо от медиите. Подобни поздравления получих и от Ирина Бокова, тогава вече ген. директор на Unesco, и много други.

Важно уточнение за Вас- тоз спорт бе вкаран в програмата ни заради мен, предвид моя уникален спортен бекграунд, с помоща на Иван Славков и Хуан Антонио Самаранч- МОК. Също много важно, тоз спорт е изключително опасен за мен и хора като мен. С динамиката си тои натоварва гръбначния канал и може да доведе до внезапна парализа, и то пожизнена.

Вече 6г и 5 месеца аз не съм получил от правителството полагащите ми се еднократна премия, тогава около 150 000лв, и пожизнена пенсия- тогава около 1500лв, сега близо 2400лв  два златни медала- 2005( Париж- когато получих премия) и 2009...Което е едно Огромно Престъпно Бездеиствие и ЧУДОВИЩНА ДИСКРИМИНАЦИЯ, от страна на Борисов - все още мин-председател на Родината ми, която аз съм прославил с цената на Огромни мъки, пот, кръв, сълзи; и , разбира се, с цената на доста скъпа подготовка и тренировки. Въпреки огромните ми усилия, комуникации и разговори със служители на Борисов- Свилен Неиков, Кралев, Калфин, както и с Борисов- все още Мин Председател. Трябва да знаете , че още през 2009г известни личности като Неделчо Беронов, проф. Стоян Денчев и др лично са лобирали пред Борисов и са настоявали аз да си получа финансовите бонуси от държавата, ( Правителството).

Причинени са ми огромни щети, вреди, пропуснати ползи, като виновен е единственно Борисов.

Моля за Ваша намеса така щото аз да си получа парите с лихвите от правителството.

През тез години аз имам стотици разговори с хора, много от тях прокурори, съдии, адвокати, чужденци, вкл деца на 15-16г. Коментара им доминиращо е : "Това е наи-нагла кражба и фашистка дискриминация ..."

Аз съм с ТЕЛК 73% по рождение, висок съм 136см. Татко беше дълго време Окръжен Прокурор в Ст Загора, и неговото име ми създаде едни близки човешки отношения с чичо Иван Татарчев и Филчев. Мои дълг пред Паметта на Татко е аз да не се оставям да бъда унижаван, дискриминиран и краден от Борисов.

Пак МОЛЯ и настоявам за Ваши деиствия за да си получа наградата- премия и пожизнена пенсия от август 2009г.Както и наказателна отговорност от Бойко Борисов. Обратното за мен би означавало отказ от правосъдие и закрила на виновната страна, в случая лицето Борисов, все още министър-председател.

Искам да Ви уведомя , разбираемо е , че копие от това писмо ще пратя на много голям брои хора, структури и институции в Родината и чужбина, поради огромната дискриминация , страховита нетолерантност, и директна кражба от страна на правителството,т.е. Бойко Борисов.

                                                                          С уважение:

16 декември 2015  
Стара Загора                                             Георги Софкин




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736235
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031