Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2015 13:29 - ОЩЕ КАТО МЕ РИТНА, ТАТЕ, И СЕ СЕТИХ, ЧЕ ВОЛОВЕТЕ ГИ НЯМА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1242 Коментари: 1 Гласове:
-1

Последна промяна: 02.10.2015 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НИЕ СМЕ ДЪРЖАВА НА КОНЦЕСИЯ

От два дни депутати, министри и партийни фукари пищят за военната ни авиация. Като че авиацията е унищожена онзи ден. Още пред няколко години писах за тревожните тенденции при военната авиация.
Сега се готви попрвка в Закона за национална сигурност. Първоначално в групата за изработване на текстовете имаше и служители на ВВС, но когто те отказаха да доунщжат ВВС бяха освоободени и на тяхно място поставиха служители от другите родове войски, които нищо не отбират от това.
Селският тарикат от Банкя реве, че правителствата преди него са виновни, но тук той сам си го натиква. Защото още прди 5 години повдигнах този проблем, когаато н власт беше именно той.
Препечатвм дв мои статии от преди две години. Дори сигнализирах Главния престъпник, пардон, прокурор и КС за съзнателно и постоянно унищожаване на националната сигурност, но военна прокуратура и кс си чоплеха носа и си правиха топчета.
Ето и статията и сигнала:


Автор:
bosia Категория: Политика   image
Прочетен: 1837 Коментари: 17 Гласове:
3 image image
  НЯМА САМОЛЕТИ, А ТЕ РЕВАТ ЗА ПИЛОТИТЕ

Не искам да омаловажа тежката ситуация с медицинските изследвания на пилотите. Те са от изключителна важност.
Но възникват още най-малко два още по-важни въпроса.
Първият е по летателната подготовка. За НАТО годишният нальот е минимум 160 часа. Нашите пилоти не могат да съберат и 20. Това означава, че те ежедневно се депрофесионализират и всяко тяхно излитане е огромен риск. Оправданието е, че няма пари за керосин, но истината е друга.
Вторият проблем е, че ние вече нямаме летящи бойни самолети. Във въздуха могат да се вдигнат десетина бойни самолети от 90, но и те са с ресурси на привършване. Затова министърът на отбраната се разрева, когато руски самолети се появиха в акваторията на Черно море. Ако напрежението в района продължи, до няколко месеца ще останем без нито един годен да лети самолет и ще трябва да се молим Гърция, Турция или Румъния да защитават нашето небе. За което, естествено, ще си плащаме.
Преди година дадох МО и всички министри на отбраната, началници на ВВС и президенти на прокуратурата за системно и съзнателно унищожаване на националната ни сигурност. Главният прокурор прехвърли сигнала на прок. Радойнов, който вече го прибра в архива и не работи изобщо по него. От месеци търся възможност за среща с Цацаров, но и той е като аеропланите с изчерпани ресурси.
Подобно е положението и с ВМС. Ако ни нападнат 20-30 рибарски лодки ще ни превземат за една цигара време. Същото се отнася и за МО. Една ловна дружинка на третата минута ще арестува министъра и кабинета му.
Не се шегувам, за съжаление.
А ето и статия от агенция БЛИЦ:


Барокамерата, с която разполага Централната военно-лекарска комисия, е на 60 години. На същата възраст е и центрофугата в този специализиран медицински орган, който отговаря за здравето на военните ни пилоти, разкри генерал Димитър Цветков пред TV7.
И двете инсталации не работят, за това военните ни летци нямат ясни документи за правата им да летят. Документите се подписват с уговорката, че не са преминали тези тренировки, стана ясно от думите на ген. Цветков, бивш зам.-началник на Главния щаб на БА и полковник д-р Румен Златев, до скоро началник на тази лаборатория.

Страната ни е ратифицирала натовските стандарти, но при самото подписване е записано: "Ратифицира, но не прилага". Мнението и на двамата специалисти бе, че пилотите рискуват живота си и нито един наш самолет или вертолет не е участвал в натовска операция. Авиомедицинската евакуация също е в окаяно състояние, стана ясно по думите им. От 2006 г. лекарите информират всички военни министри за нуждите на пилотите, но решение на този казус не е намерено. В авиомедицинския център са останали само трима специалисти, което не гарантира пълноценната му работа.

"Военните ни пилоти не са годни да служат по натовски стандарти за здравето. Причината е липсата на материална база. Те минават конвенционалните прегледи - урина, кръв, но специализираните пилотски прегледи не са провеждани повече от 5 години" - заяви полковник Златев.

Според генерал Димитър Цветков барокамерата е изключително важна. "При нея всеки пилот е облечен като космонавт и се симулира разхерметизиране, когато налягането става изключително високо. Ако един пилот не е минал тази тренировка и това му се случи във въздуха, може да се получи така че...", не довърши думите си генерълът.

Барокамерата е била пусната за половин година, но специалистите са отказали да работят с нея. Безстрашие е проявил подполковник Ненов, който вече е пенсионер. "Той без сертификат е работил. Резултатите от дейността му са за прокурор, но прокуратурата не се самосезира", каза полк. Златев.

Същевременно стана ясно, че вместо да се търси начин да се закупят нови барокамера и центрофуга, от военното ведоство са сключили обществена поръчка с Техническия университет за 40 000 лева, за да реновират наличната техника. /БЛИЦ

Автор: bosia Категория: Политика   image
Прочетен: 1982 Коментари: 2 Гласове:
1  

ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР

НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

СОФИЯ

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
СОФИЯ

 

 

И  З  Л  О  Ж  Е  Н  И  Е

от ГД “Освобождение”, София, бул. Витоша 94, тел. 0888 408 623-Николай Колев-Босия и 0888 311 333-Веселин Василев

 

 

       ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР

 

 

Обръщам се към вас, за да вземете отношение по един изключително опасен и скандален въпрос. Това е въпросът за националната ни сигурност и по-точно за нейното съзнателно и системно разрушаване. Българската армия беше драстично намалена по численост, както и премина на професинален принцип. Това драстично намалява и резервната армия, защото към резерва преминават само професионалните военни.

Ще ви дам един изключително показателен факт. Отнася се за българските ВВС. Те са най-динамичната част от армията, тъй като ракетните ни войски са символични. От опазването на родното небе зависи суверенитета на страната и правата и свободите на българските граждани. За съжаление, поради удивително противоконституционни действия на българските президенти и действията на изпълнителната власт в частта им на МО и министър-председателите, както и от законотворчеството на българския парламент в ущърб на националната сигурност и липсата на действен и ефективен прламентарен контрол страната ни на практика няма възможност да защити държавните граници и да спре евентуално чуждо нападение. Митът, че НАТО ще ни защити е отчасти верен. В договора с НАТО има клауза, че ако се сбият две държави-членове на организацията, НАТО запазва неутралитет.

Няма да правя анализ на целия период от 1990 г. досега.   

Да вземем, например, годините 2005-2006. Тогава получаваме от НАТО право и предложение да ремонтираме и модернизираме нашите 24 хеликоптера МИ-17 с техни пари, за да ги наемат те за Афганистан, като най-удачни за тамошния терен и с най-благоприятни параметри на ефективност и сигурност. Ние, неизвестно защо, отказваме. По-късно ги продаваме за жълти стотинки и купуваме 18 броя хеликоптери “Кугър” за сумата 360 млн. евро.Пълният ремонт на МИ-17 плюс модернизиране на системите е 1 780 хил. долара. Годишната поддръжка на един “Кугър” е почти 6 мл. лева. По този начин харчим невероятно много пари, за да купим по-малко броя хеликоптери, с много по скъпа поддръжка и изключително скъпа базировка.

Същото става и с транспортните ни самолети АН-26. Имахме 5 самолета, които имат товароподемност 6,5 тона. Нато ни предлага да ги ремонтираме и модернизираме. Предлага и на други държави. Например, Унгария направи точно това. Ние, обаче, ги свалихме на земята и закупихме 3 бр. самолети “Спартан” с товароподемност 7 т. За тях платихме 150 млн. евро. А пълен ремонт с модернизация на системите струва 980 хил. долара. По този начин харчим абсолютно безпричинно 1 млрд. лева, а сега твърдят, че няма пари за керосин. Тук ще ви цитирам текст от докладна записка на ц. Сл. Вълю Раев Илиев-главен експерт във втори сектор на отдел “Криминален” при РС “Военна полиция” гр. Пловдив, предадена на министър Аню Ангелов на 10.05.2011 г. На стр. 3 т. 3 пише дословно следното: “ През 2009 г. в службата е водено досъдебно производство на р-к Георги Лазаров Каракашев за кражба на керосин 2,5 литра, който споделя, че при всеки полет един или два горивозареждачи /цистерни/, изчаквали до пистата и източвали  останалото гориво от самолетите, извършвали полети Какво е ставало с това гориво никой не контролирал, което в някои случай достигало тон, тон и половина. Тук бездействието на службата ни отново е очевадна въпреки наличието на извършено престъпление.”Затова пилотите ни се депрофесионализираха и се стигна дотам, че миналата година един МИГ-29, пилотиран от ИНСТРУКТОР се приземи по корем заради абсолютно недосттъчните часове нальот, който е извън всякакви нормативи. Тук е мястото да кажа, че нито една държава от бившия Варшавски договор, която стана член на НАТО не захвърли руската техника, а я използва и до днес. Само България направи това, като по-този начин подкрепи чуждите икономики и разруши системно и съзнателно националната ни сигурност.

В българската армия ВВС имаха 24 бойни хеликоптери бойни хеликоптера, ВМС имаха 4 хеликоптера и още 6 към други ведомства. Нападателните МИ-24 бяха 48. Имаше и 8 бр. МИ-8. В момента са останали само 6 броя МИ-17, от които могат да летят 3. От 18 “Кугъра” лети само 1. Т. е. имале сме 90 хеликоптера, а сега имаме 24, от които летят

Същото е и с останалата авиация. До 1990 г. БА е имала над 600 бойни самолета. Сега имаме 8 бр. МИГ-29, от които летят 5. Имаме 5бр. МИГ-21, от които летят 3. Имаме и 10 СУ-25, от които летят 5. Т. е. в небето имаме възможност да вдигнем 13 самолета.

 Стигна се дотам, че ако една ескадрила чужди самолети нападне България, ние можем да разчитаме само на това да се развали времето. Приказките, че НАТО ни пази не е съвсем вярна. В договора има клауза, че когато две натовски държави се сбият, НАТО не взима отношение и пази неутралитет.

Това е национално предателство и подлежи на санкция от КС по чл. 103, т. 1, 2, и 3.

Ще изложа още няколко аргумента за разрушаването на националната сигурност планомерно и съзнателно.

  1. Липсва санитарен минимум за нальот на пилотите и екипажите, което води до депрофесионализация на екипажите.
  2. Няма държавен орган за регулация и контрол на летателната и техническа експлоатация. Понеже няма закон, МО използва подзаконови нормативни актове за самоконтрол върху държавните летателни средства.
  3. По тази причина инструктурите нямат лицензи.
  4. Няма държавен регистър на авиацията.
  5. Във ВВВУ не се изучава международно въздухоплавателно право, въпреки че като членове на НАТО нашите военни пилоти летят и извън България.
  6. Самолетите и екипажите не са застраховани.
  7. Самолетите не са сертифицирани. Имат само документ за летателна годност.
  8. Базите също не са сертифицирани.
  9. Доктрината за национална сигурност е непълна и негодна. Там няма и дума за контрол върху състоянието на армията и мобилизацията.
  10. Постановление на прокурорът от ВПК Христо Граматиков от 2010 г. ясно и точно е написано, че се извършват фиктивни ремонти на летателна техника и двигатели.
  11. Имаме основателни причини да смятаме, че хеликоптер №433 на ВВС, който падна и загинаха четири български бойци през йли 2003 г. при гасенето на пожара южно от г. Разлог е паднал поради лош или никакъв ремонт. Създадената комисия от военни експерти, подчинени на ГЩ и министъра на отбраната нагласи експертизата според изгодата на ръководството на МО. Тази изключително порочна практика също руши националната сигурност. Няма независим орган, който да прави такива експертизи.

Има още много аргументи, документи и факти за съзнателното разрушаване на националната ни сигурност. Анализите говорят, че вероятно БА и МО се подготвят за тотално унищожаване на ВВС, като се предостави въздушния контрол на Турция, Гърция и Румъния. Това е повече от национално предателство.

Няма да анализирам състоянието на останалите родове войски, защото и там е същото. Военното, политическото ръководство и върховният главнокомандващ трябва да бъдат разследвани за действията и бездействията си за унищожаване на националната ни сигурност.

Многократно съм поставял въпроса за създаване на публично-частно партньорство между БА и ловно-рибарските съюзи. Ловците са повече от армията, познават отлично районите и могат да водят военни действия при необходимост с много висока ефективност. Получавам подсмихвания или неясно мънкане. Това също показва, че МО и президентът не са заинтересовани да опазват националната сигурност.

Как бихте характеризирали това?

Ще завърша с бюджета на МО. Правителството, президентът и Народното събрание изготвят бюджета на министирството и армията като пари за харчене, а не като инвестиция. Това води и до изключително високата корупция в министерството и армията.

Докога корупционерите и унищожителите на национална сигурност ще останат ненаказани и толерирани?

Или, може би, трябва да изметем КС и прокуратурата?

Ако вие не си свършите работата ще стане точно това.

Може би КС ще поиска изложението да стигне до него по съответния законов път.

Тук искам да запитам защо депутатите, които ние сме упълномощили имат това право, а ние, носителите на пълномщията ги нямаме. Това е един див и неразбираем казус. Според конституциалистите, изглежда, правата се намират някъде между избирателя, т. е. суверена, и депутата.

Това го разбират и децата.



 



Гласувай:
1
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. staler - за какво са ни самолети, колев, ше ...
04.10.2015 22:54
за какво са ни самолети ,колев,ше метаме домати,ако се наложи....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 7389694
Постинги: 3264
Коментари: 8102
Гласове: 6127
Календар
«  Октомври, 2019  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031