Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2015 15:43 - И ПРОКУРАТУРАТА МИ РАЗРЕШИ ДА ЗАМЕРЯМ ЦАЧЕВА И КО С ДОМАТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2867 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 24.09.2015 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ЗА ЦАЧЕВА

Днес получих постановление за прекратяване  на наказателно производство от страна на Софийска районна прокуратура във връзка със замерянето на депутати с развалени домати от моя страна и на Вихрен Михайлов на 02.09.2015 г. Понеже Цачева много се радваше, че има заведено дело срещу мен по чл. 325 ал. 1 от НК и доволно потриваше ръце, ще я разочаровам доста.

Мераците и да не замерям с развалени домати нея и корумпираните и колеги няма да се състоят. Сега освен съдебните решения имам и постановление на прокуратурата, че това, което правя е легитимен граждански протест.

Изведнъж Цачева увисна като сопол и се разбра, че с противозаконните си действия тя е правила опит да прикрие организираната престъпна група, в която участва и тя.

Нейните ходове се изчерпиха и сега и остава да си подаде оставката и да напусне Народното събрание, за да се видим с нея в съда и да видим кой-кум, кой-сват и кой-на булката брат.

Препоръчвам и да отиде на посещение в сливенския затвор и хубаво да го разгледа, да си ушие рокля на райета и да си вземе повече правна литература, за да си уплътнява дългите дни и нощи в сливенското „женско общежитие”. Там, за жалост, дават краставиците и салама само ситно нарязан.
Понеже не умея да качвам снимки в блога си ще ви кажа най-важните неща от постановлението. То носи №2424/2015 г. по описа на 01 РУ-СДВР и № 37722/2017 по описа на СРП. Подписано е от прокурор Д. Симеонова.
"...След запознаване с така събраните доказателства и установяване но фактическата истина, намирам, че Николай Ганчев Колев и Вихрен Николаев Михайлов не са осъщекствили състав на престъпление по чл. 325, ал. 1, вр. чл. 20, ал.2, вр. ал. 1 от НК. За да е налице този престъпен състав, деецът трябва да демонстрира с поведението си , че не се смята за обвързан от съществуващите социални норми, стои над тези норми и се отнася пренебрежително към тях, както и открито да демострира незачитане на цялостно установения ред. Извършеното от Колев и Михайлов деяние не изразява незачитане на обществения ред, нито води до неговото грубо нарушение, нито сочи неуважение към обществото, а се явява форма на протест срещу дейността на народните представители. Налице е несъставомерност на деянието, тъй като липсват обективните признаци на състава на престъпление по. чл. 325, аб. 1 от НК.
Предвид изложеното и на основание чл. 199, чл. 357, ал. 1, г. 1, вр. чл. 24, ал. 1, т. 1 от НПК
                             П   О  С   Т   А   Н   О   В   И   Х:

ПРЕКРАТЯВАМ наказателното производство по бързо производство 2424/2015...."

Така се оказа, че именно Цачева е нарушила тези закони и норми и ще трябва да отговаря за това.
Анадънму, Цачева?

 

image

image



Гласувай:
4



1. nikikm - Кольо,
26.09.2015 22:55
ти си безопасен и удобен дисидент! С домати система не се сменя. Горе доле се прави имидж и слава,държавата свиква с теб...ти с нея и знаеш до къде може...И вълкът сит и ... Без да се сърдиш,много неща ти харесвам,имаш заложби,но си като цирей без връх. Във всеки случай има полза от хора,като теб. Пък може и да са те "гипсирали",ако не си самогипсиран,за да не можеш много да скачаш,нищо ново.Нещо,като предложения на които не можеш да отказваш! Не ми забелязвай,толкова си мога да мисля.Може и да не съм прав,но ти си по-известен.
цитирай
2. bosia - до никикм
27.09.2015 09:29
Аз съм на 65 г. Дали съм удобен или неудобен не е моя работа да преценявам. Аз правя това, което съм казал като обет на децата си през 1979 г. да правя всичко, което е по силите ми да живеят в България като нормална държава. Това, което правя е следствие на моята същност. Когато бях значително по-млад бях и по-реактивен. Когато започнах през 1980 г. да правя "Подкрепа" нямаше нито един "удобен" или "неудобен" българин, който да приеме да дойде при мен, за да го учредим. За 9 години едва събрах 8 души, повечето от които ме предадоха още при първия им арест.
От реакцията на управниците не ми се струва да съм "удобен". зь последните 4 месеца имам 9 ареста и толкова повдигнати обвинения по НК и УБДХ. Тази седмица, която идва ще започна и съдебните процеси срещу тези, които ръководят и разпореждат насилието над мен. В това число министъра на транспорта, трима депутата и хора от МВР.
Както виждаш, аз не се крия зад измислени имена и предварително казвам какво, кога и защо го правя. Така работех и преди преврата. И това ги кара да грешат, от което се възползвам да ги дезавуирам и да се види истинската им същност.
цитирай
3. nikikm - 2. bosia - до никикм
27.09.2015 21:28
Малко не си ме разбрал,а и аз грубичко се изразих,което не значи,че е неправилно!Идеята ми беше,че болест за която трябва скалпел,не се лекува с хапчета! Все пак правиш нещо! Иначе и аз имам подобни моменти,като теб за Подкрепа,Атака и пр.Поне две организации съм създал,а съм и с няколко години по-възрастен.Няма значение,важното е да се спрат хапчетата!Мотика трябва за лозето! Пък не се впрягай,малко са,като теб и те уважавам за това,което правиш! Но пред очите ми са Ангел Грънчаров,умря болен и гладен,Я.Янков и той страдалец...Какво да ти кажа,понякога ме избива..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735315
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031