Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2015 13:20 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ВСС И ДО ИНСПЕКТОРАТА КЪМ ВСС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2695 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 20.08.2015 13:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

 

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ

НА ВСС

 

ДО ИНСПЕКТОРАТА

КЪМ ВСС

 

ОТВОРЕНО ПИСМО

От Николай Колев-Босия, София, ж.к Борово, бл. 231, ап.39 тел 0888 408 623

 

УВАЖАЕМА Г-ЖО ТОЧКОВА,

УВАЖАЕМИ Г-Н ИВАНОВ,

Сигнализирам ви за противозаконна заповед и практика в СРС. Става дума за заповед на председателя на СРС, който е наредил когато се взима от архива документ за копиране, да се изисква оставянето в залог на лична карта.

На 18 август т. г. отидох до съда, за да направя копие на документ, който приложих по време на делото ми на 1 август т. г. Слязох в подземието, където е съдебния архив. Посрещна ме жена, която нямаше карта с името си и не ми се представи. Когато донесе папката с делото ми, поиска личната ми карта в залог, за да мога да я взема и направя копието. Отказах, тъй като знам закона и казах, че това е противозаконно. Най-малко в съда може да се нарушава закон и поисках да ми запише данните от личната карта, след което ми я върне. Служителката забърбори, че всички си оставяли картата и не се обаждали, а само аз вдигам шум. Поисках да ми бъде показана заповедта, но тя отказа. Служителката удари по плота на гишето и влезе в стаята, като ме остави сам. Отидох на първия етаж, където е кабинета на председателя на СРС. Там имаше две служителки, които бяха внимателни като рояк оси, нападнати от мечка. Поисках среща с председателя, но ми беше отказана. Поисках служебния му телефон, но те и това ми отказаха и започнаха да показват агресия. Отказаха да си кажат имената. Отказаха да ми покажат заповедта. Тръгнах си с намерението да се обърна към вас като наблюдаващ и проверяващ орган, за да разгледате тази противозаконна практика и да я прекратите.

Това, че всички са оставяли картите си на анонимната служителка, а аз отказах и искам да се изпълнява закона за служителката не означава, че аз не съм прав. Но правото не е право на силния, а правила, които са еднакви за всички. Недопустимо е служители на съда да не знаят и да не спазват законите. Още по-недупостимо е председател на съд да издава противозаконна заповед. Редно е служителите в системата да разберат, че не управляват, а обслужват. Редно е да си научат имената и да се представят, когато разговарят с тях клиенти. Редно е да се научат на култура и възпитание и да се държат учтиво.

Надявам се, че вие няма да постъпите като тях и ще вземете необходимите мерки да прекратите тази порочна противозаконна практика и накажете служителките и най-вече председателя на съда за това, което при тях е ежедневие.

В противен случай ще приема, че вие ги подкрепяте в техните противозаконни действия.

 

20.08.2015 г.                                                                                  Николай Колев-Босия





Гласувай:
5



1. theodor - АКО НЕ ТИ ОТГОВОРЯТ
21.08.2015 02:39
АТАКУВАМЕ С БИО - ДОМАТИ ОТ ГРАДИНАТА МИ !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11794062
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930