Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2015 19:16 - ВЕСТНИК "ПРЕСА" ОБЛЕЧЕ ЖЪЛТАТА ФАНЕЛКА НА ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1708 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДО РЕДАКЦИЯТА НА В. „ПРЕСА”

 

                                      П   Р   А   В   О       Н   А        О   Т   Г   О   В   О   Р

Дами и господа,

В броя ви от 16 юли т. г. на 4-та и 5-та страница споменавате моето име и ми давате акъл какво да правя и какво-не.

Коментарът на Евгени Генов „Босия да използва доматите за ракийка” съдържа няколко безумни и много съмнителни препоръки.

Аз не предприемам свободата като „слободия”. Достатъчно е вашият човек да погледне блога ми и незабавно ще ми се извини. Там съм публикувал решението на СРС от 29.05. 2015 г., където точно и ясно е казано, че аз съм невинен и напълно оправдан. МВР дори не обжалва решението на съда и то влезе в сила на 02.06.2015 г. „Слободия” се оказаха противозаконните действия на МВР и НС срещу мен, поради което аз съм ги дал на съд за превишаване на права и противозаконно задържане, унижение и изтезание.

Не знаех, че обслужвате МВР. Защото тонът и текстът на коментара е категорично тенденциозен. В крайна сметка УБДХ е под пряката изработка и доработка именно на народните представители. След като този указ може да бъде тълкуван от съдия във вреда на депутатите, това означава, че те нямат необходимия интелектуален капацитет, професионални качества и морални ценности, за да направят нещо добро и полезно за обществото и държавата. Дали съм уцелил или не няма никакво значение, защото разполагам с достатъчно доказателства за съучастието на депутатите в убийства на български граждани. Точно затова нито един от тях няма да ме даде на съд. Затова ги замерям с развалени домати и яйца. Що се отнася до салатка от тези развалени домати, препоръчвам на Генов да дойде при мен и аз ще му направя салатка от тях. Да покани и депутатите, макар че аз няколко пъти ги каних преди да хвърля развалени домати и яйца по тях. Дори стоях пет дни пред парламента с надеждата, че ще дойдат при мен, за да им покажа доказателствата за убийствата на български граждани по пътищата и улиците.

В същия брой на стр. 15 има публикуван още един материал, взет от блог.бг „borlinоv”. Написалият глупостите си няма понятие как се получават изпити и шофьорски книжки. Учудваща е неграмотността и непознаването на състоянието на подготовката на шофьорите и продажбата на книжки на неграмотни, полуграмотни и неподходящи за водачи на МПС от страна на вашите редактори.

Настоявам писмото ми да бъде публикувано във вестника ви. В противен случай ще приема, че редакцията и собственикът са непрофесионални и тенденциозни, обслужващи мафията, персони.

Утре, 17 юли в 8 ч 30 мин. Ще бъда отново при парламента и ще санкционирам депутатите като съучастници в убийство на български граждани. Пратете Генов и ще му покажа развалените домати и документи, които доказват думите ми категорично.





Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Драскачите от тоя парцал отдавна
16.07.2015 20:22
обслужват МВР. Преди Десети бяха дори сътрудници на ДС. Ама това е общоизвестен факт.
цитирай
2. chavdar01 - САМО ТАКА!
16.07.2015 20:23
ОБОСНОВАНО,КАТЕГОРИЧНО И ЯСНО!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11795795
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930