Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2015 17:03 - И САМ ВОИНЪТ Е ВОИН
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2283 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДНЕС БЕШЕ ИНТЕРЕСЕН ДЕН

Днес се оказа доста интересен ден.

Вчера ходих до деловодството на Народното събрание, за да внеса едно изложение от мен до Цачева, като приложих и решението на СРС за оневиняването ми напълно за хвърлените развалени домати и яйца по депутатите на 29 май. Отново поисках среща-брифинг с депутатите и парламентарните журналисти, за да ги запозная с тежката корупция в МТИТС, вследствие на което са избити, осакатени и инвалидизирани стотици хиляди български граждани.

Получих и отговор на предишното ми изложение, но странно защо той беше подписан от някой си Иванчо. По-точно от Иван Славчов, представил се като „Главен секретар на Народното събрание”. Незабавно назначих кучето си Чико /Великолепен дългокосмест Джак Ръсел териер/ за свой Главен секретар и той пусна писмо до Цачева, в което пише, че щом ще си разговаряме чрез главните секретари, нека праща писмата до него. Подписа се Чико с лапичка и пуснахме писмото в обръщение. След това минах през кварталния плод-зеленчук, заредих се с джепане и отидох пред Парламента да чакам срещата си с депутати и журналисти. Ако срещата се беше състояла нямаше да има обстрелване с развалена продукция, но този път измислиха друга лъжа. Че не можело да правя политика и да протестирам вътре в Народното събрание. Прочетоха ми, по мое настояване, този прословут член 17 от правилника и аз им обясних, че този член не ме засяга, тъй като вътре аз няма да храня депутатите с бракувани домати и да им правя политика, а ще разговарям с тях чрез документи и факти за  корупцията в МТИТС, следствие на което се избиват и осакатяват огромен брой български граждани.

Обадих се и на телефона на Цачева. За пореден път слушалката ми вдигна човек с по-скоро мъжки глас и за пореден път не ми се представи. Поисках настойчиво името му и той каза фамилията си и службата, която заема. Казвал се Темелков и бил съветник на Цачева. Явно, Цачева си пада по мъжки секретарки. Както и назначаване на свои близки на високи държавни постове. Справка- Цветелин Цветанов, директор на ИА „Автомобилна администрация” при МТИТС. Преди това беше изгонен за корупция от ДАИ /ДАЙ/- Плевен. Преди да дойде в София Цветанов беше директор на ИНЖСТРОЙ-Плевен, за да има откъде да краде. Изобщо, Цачева си го назначава където си иска, защото така е възпитана от партията-кърмилница, където достигна до партиен секретар на ОНС-Плевен.

Между другото разговарях с полицаите и жандрамеристите, които бяха дошли да пазят нашето „безценно богатство” от 240 депутати /с много малко изключения/ с подути кореми. Попитаха ме защо казвам, че са с подути кореми? Обясних им, че това идва от дилемата на екскрементите у тях. Фекалиите просто не могат да преценят къде е задника на депутата-горе или долу- и не могат да напуснат стомашно-чревния им тракт от лутане между двуту дупки.

В края на работния ден на депутатите заех нападателна позиция извън зоната за сигурност на парламента и зачаках да излязат, за да ги нахраня с гнилата продукция. Изглежда, че слухът за торбичката с продукцията ги респектира, защото те се измъкнаха като фъсня от станичните входове. Отзад излязоха само Атанас Мерджанов и Георги Кадиев. Междувременно между мен и НС бе изградена непристъпна крепост от камионетки, за да ми закрият възможността за стрелба с право мерене и аз, като стар гаубичар от маришкия полк /сега г. Симеоновград/ минах на мортирна стрелба. Отзад, обаче, където бях заел позиция излязоха само две мишени-Атанас Мерджанов и Георги Кадиев. Мишени от останалите парламентарни партии не излязоха отзад, откъдето им е отредено, а от страничните изходи. На медицински език това се нарича от „анус претер”.

Мотирната стрелба е трудно нещо. Нуждаеш се от разузнавач, който да ти прави корекции на стрелбата. Мерник, равник, ъгломер. Не ги улучих съвсем, но затова те преминаха на бързо изнасяне на зиг-заг.

Точно в два свърших джепането и съвсем скучно се прибрах в къщи. Казвам скучно, защото друг път ме арестуват, връзват и водят на съд. Само се опитаха да ми дадат да подпиша предупредителен протокол, но им показах, че той противоречи на съдебното решение и автограф няма да им дам.

Отново бях сам, но от друга страна това е по-добре, защото по този начин се спасявам от предатели.

Какво пък!

И сам воинът е воин!





Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Не са смешни тези писания,
10.06.2015 17:51
нито пък са особено духовити.
цитирай
2. borkolbor - KOSTAS .......
10.06.2015 19:16
...... Коле , У БАТАК , или У КАРЛОВО , или У ПЕРУЩИЦА , или У СОПОТ , или У КАЛОФЕР , ТА ЧАКАТ С ДОМАТЕТО , С ЯЙЦЕТО и с твоя Чика Джак Ръсела - кучето . Там на воля да си ги хвърляш и да разказваш на хората , на БЪЛГАРИТЕ от там за НАТО-ВКР-то и за ТУРЧЕТО , как сий живяло кат братче С БЪЛГАРЧЕТО по време на ТУРСКОТО РОБСТВО !!!! .............
П.С Пък за днешните ти воински геройства ала "и сам воинът е воин" да ти кажа , защо не са та прибрали : Първо - не си улучил . Второ - не си им интересен . И трето , последно - нямаш си дружина . - Сбери си момци - дружина , Коле . С много кошници и с много чанти пълни с яйца и с домати . ....... Щот , нъл знайш , Коле . - Не знайш ли ? - Чико Джак Ръсел е компетентен по въпроса . Той знай . Чуй , чуй , ... чуй го и той ша ти я каже същата приказка . - Айди , от мен да мине ! Аз да ти я кажа : ....... ОТ САМА ВЪШКА НЕ СЪРБИ Я КРАСТАВАТА И ШУГАВА ПОМИЯР-МАСТИЯ . ........ Ша ма извиняваш , малко съм по-изразителен . - От народа - български я знам приказката . От тоя същия народ , който под ТУРСКО РОБСТВО Е БИЛ И ЖЕСТОКО СТРАДАЛ Е , а не в "османско владичество" или в "турско-османско присъствие" с АГАРЯНИТЕ дружески е "съжителствувавал" !!!!!! АЗ ТАКА И ДЕЦАТА УЧИЛ СЪМ И УЧА , ЧЕ ТЕБ ЛИ НЯМА ДА ОБРАЗОВАМ ?! Е ха я . - ША ША ША , КОЛЕ ! - ... Ей , туй Коли , брей туй Коли . ... Поне малко породисто "шотландско" като "характер" от малкото си "именце" да беше взел уа , Коле ? - Не си . Жалко . Именцето ти не отговаря на кръвчицата ти и на генчето ти , Коле - Нищо . Ша са упрайш , Коле . Наля ли си вече едно , Коле ? Наздраве . Утре пак . Айди , котуй . ...... Е- хааааааааааа .................
цитирай
3. chavdar01 - ЖАЛКО ЧЕ СЪМ НА 500 КИЛОМЕТРА ОТ СОФИЯ!
10.06.2015 21:08
ИНАЧЕ И АЗ БИХ ДОШЪЛ ДА "ПОТРЕНИРАМ" МАЛКО,
МЯТАНЕ НА ДЖЕПАНЕ ПО БЕЗМОЗЪЧНИ ДЕПУТАТИ!
НО ПОМНИ МИ ДУМАТА.
СЛЕД ТАЗИ СЛУЧКА,ОТГОВОРЪТ ИМ ЩЕ БЪДЕ ЧЕ:
НЕ МОГАТ ДА РАЗГОВАРЯТ С ВСЕКИ ЧОВЕК ПЕРСОНАЛНО!
НО!!!
ТИ НЕ СИ ВСЕКИ!!!
НЕ СЕ ДАВАЙ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11740763
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031