Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 17:32 - ПИСМО ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕК

Г-Н ЖАН-КЛОД ЮНКЕР

 

ГОСПОДИН ЮНКЕР,

Казвам се Николай Колев-Босия и съм от България. Известен поет, журналист и публицист. Правозащитник съм вече 30 години. Преди 1989 г. съм задържан и съм лежал в затворите заради несъгласие с тогавашното ръководство на страната ни като вредно, нехуманно и икономически неефективно. На 64 години съм. Откзал съм всички предложения за високи държавни постове, поради несъгласие със сегашните управляващи.

Пиша ви по няколко повода.

Мнението ми за работата на Европейската комисия не е високо. Няма да крия, че еврочиновниците не спазват законите и правлата на администрацията. Изпратил съм много сигнали до ГД „Мобилност и транспорт” при ЕК преди месеци. Нямам нито един отговор. Не знам, дали връзката се къса още на българска територия или в Брюксел, но за мен е неразбираемо и неприемливо да бъда игнориран като гражданин на Обединена Европа. Същото се отнася и до ГД „Миграция и вътрешен ред”. Писал съм до г-жа Анабела Гаго-началник на отдел „Организирана престъпност” към дирекцията, но и от нея нямам отговор.

ГОСПОДИН ЮНКЕР,

В моите сигнали съм предоставил документални доказателства за извършвани ежедневно престъпления от Изпълнителна агенция „Автомобилна адмнистрация” към Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията”. Престъпленията са най-често в следните области:

Продажба на теоретични и практически изпити и документи за правоуправление на моторни превозни средства на кандидати, които нямат необходимото образование и качества да получат такива.

Продажба на документи за извършен годишен технически преглед.

Продажба на документи за извършен психологически тест на професионалните шофьори

Събиране на „Такса спокойствие” от собствениците на превозвачески фирми. Чиновниците от агенцията събират от тях противозаконна месечна такса, за да не ги проверяват на пътя.

Всичко това се извършва както към български, така и към чужди граждани от страни на ЕС.

Вследствие на всичко това шосетата и улиците в населените места се превърнаха в зони на повишена опасност от смърт, осакатяване и временна нетрудоспособност. За миналата година са убити, по официални данни, 961 български граждани. Ранени и осакатени са повече от 10 000 български граждани. От 2002 до 20012 г., отново по официални данни, са убити над 9 хил. български граждани и са ранени над 134 хил. Като вземем предвид, че около 1 млн 200 хил български граждани живеят постоянно или временно в страни от ЕС можете да си представите за какво става дума. На 18  април т. г. в Италия беше заловена група от българи, която купува документи за правоуправление на чужди граждани и в Италия заменени за италиански свидетелства за правоуправление. Всичко това става и в останалите страни на ЕС.

Това не е тайна за никого у нас. За последните 9 месеца съм провел няколко разследвания на този вид престъпност. Информирал съм изпълнителната, законодателната и съдебната власти. Информирлал съм посолствата на Германия, Холандия, Обединеното кралство, Франция, Швеция и Финландия. Имам повече от 30 публикации на тази тема, както и множество изявления по български електронни медии. Главният прокурор е сигнализиран от мен многократно и селд като не взима никакви законови мерки, за да преустанови тази престъпна практика, го наричам вече Главен престъпник, с надеждата да ме даде на съд, където с документи и факти ще докажа, че той умишлено прикрива убийството на толкова много хора у нас. За съжаление, той няма и грам чест и достойнство и нито си подава оставката, нито ме дава на съд.

ГОСПОДИН ЮНКЕР,

Понеже не съм сигурен в това, че това писмо ще стигне до вас, ще го изпратя и на големи европейски медии и информационни агенции, за да знаят гражданите на останалите държави от ЕС каква информация се укрива от тях и как правителствата им стават мълчаливи съучастници в избването и осакатяването на десетки хиляди граждани всяка година от купуването на документи за правоуправление от български и чужди граждани. Преди 4 години по инициатива на 6 евродепутати от различни страни на ЕС беше свален от поста си тогавашния министър на транспорта Александър Цветков заедно с негов заместник и още 12 висши държавни служители и бяха арестувани, но прокуратурата и следствието тихомълком след 3 години прекрати разследването.

В същото време се надявам, че ще направите необходимите проверки на администрацията си в дирекциите „Мобилност и транспорт” и особено на „Миграция и вътрешен ред”, тъй като мой информатор от МТИТС, който се бори повече от 4 години с тези престъпления получи писмо от г-жа Гаго, че не вижда причина да направи необходимите проверки по сигналите, които сме и изпратили. Бездействието на вашите чиновници, уверявам ви, не влияе положително на европейските граждани и на доверието им в Европейската комисия.

ГОСПОДИН ЮНКЕР,

Ндявам се, че ще получа бърз отговор, че ще получили писмото ми, за да ви изпратя документи, които показват , че тава, което съм ви изпратил е истина. Ако пожелаете да дойда до Брюксел или вие да изпратите упълномощен човек в България, за да направи небходимите проверки, съм готов да съдействам за пълното изясняване на случая, за да се прекрати избиването и осакатяването на хора по улиците и пътищата.

20.04.2015 г.

София                                                                                         Ваш

                                                                                                                     Николай Колев-Босия





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11804269
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930