Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2015 11:08 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МИНИСТЪРА НА КУЛТУРАТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1351 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА МИНИСТЪРА НА КУЛТУРАТА И КУЛТУРАТА НА МИНИСТЪРА

Мизерниците от Министерството на културата уволниха Георги Петров-хорист в държавния хор „Йоан Кукузел-Ангелогласния”. Уволнен е, защото в профила си във фейсбук написал неприятни неща за Министерството на културата с неприятен език.

Едно време и аз съм изпитал това на гърба си. За написани неща в дневниците ми и за това, че в тесен приятелски кръг съм критикувал, псувал и писал стихове и проза против БКП, Тато и Кремъл ми се наложи да си търся работа и да чакам свободата си.

Какво представлява профилът във фейсбук? Ами това си е личен дневник. Който иска да го прочете-нека го направи.

Какво е станало?

Станало е това, че този факт с уволнението не се различава по нищо от време „оно”. А мръднеш извън партийната линия, а те изхвърлям от мястото ти.

Човекът е написал, че за концерта на хора в парижката „Нотр дам дьо Пари” няма да получат хонорар, а само дневните от 35 евро за храна и придвижване. За Париж 35 евро няма да им стигнат да се качат на Айфеловата кула и да пият едно кафе там. Вярно, човекът го е написал твърде остро за „нежните” души на дегенератите от МК. Те лесно смилат шампанското и черния хайвер, но повръщат от всяка точна дума, която кажеш за тях.

Поначало това е най-излишното министерство в България. Културата не се нуждае от администриране, а от експертиза и финансиране. Но да финансираш приятелите си е едно, а да бъдеш обективен и справедлив в онази къща на бул. Стамболийски е съвсем друго. Второто там не вирее! Там си е останал същия стар комунизъм, който е и в останалите „държавни” институции. По телевизията показаха Георги Петров и аз напълно разбрах какво го е ядосало. Изцяло го подкрепям.

Но там се чу и бодрото гласче на някаква политическа чалгаджийка, която се опита да ми заповяда да приема, че в Париж, в най-известната катедрала, трябва да се пее за престиж. И че 35 евро за дневни е за всеки. Тук се разсмях. Нека провери тази политическа отрепка разходите на водачите на делегацията, па тогава да ми дрънка глупостите си. Тя просто затвърди мнението ми, че МК е пълно с дегенерати и душевно болни.

Обръщам се към министър Рашидов.

Вежди, не се дръж като дегенерат! Извинете се на момчето и го върнете на работа. Не се опитвайте да правите Машина на времето и да я настройвате да живеем в 1952 г.

Няма да стане!




Гласувай:
3



1. joysii - Ама какво го е ядосало господин П...
16.04.2015 10:40
Ама какво го е ядосало господин Петров, че измрънкал във фейса? Вижте го само - малко му били парите! Ами да си сложи в джоба СВОИ евро и да митка из Париж където си ще. Кой го е спрял? Да не би той да е недоволен, че ДЪРЖАВАТА НЕ МУ ОСИГУРЯВА СРЕДСТВА за развлечения в Париж?
Разбира се, че командировките ще му покрият само път и дневни. Останалото са лични нужди, интереси и желания. Тях ще си плати сам, естествено.
Не съм чела какво е написал във фейса си, но ми се струва съвсем заслужено да го скастрят малко. В края на краищата, като иска да пее в държавен хор, длъжен е да спазва реда и дисциплината там. Като не му харесва - да се ходи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11800254
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930