Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2015 17:33 - СИГНАЛ ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В МТИТС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3484 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2015 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ-ПРИКРИВАЩ УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ

 

ДО МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ-СЪУЧАСТНИК В УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ

 

ДО МИНИСТЪРА НА ТРАНСПОРТА-УБИЕЦ НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ

ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И

СЪОБЩЕНИЯТА НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

 

ДО КОМИСИЯТА ПО ТРАНСПОРТ

ПРИ НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ НА

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ- СЪУЧАСТНИЦИ В УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ

ДО ГД „МИГРАЦИЯ И ВЪТРЕШЕН РЕД”

ПРИ ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ

 

                                                                    С   И   Г   Н   А   Л

От Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж.к. Борово, бл. 231, ап. 39, е-мail-kolev_bosia@abv.bg

 

ГОСПОДА,

На 27 март 2015 г. по Нова ТВ,  в сутрешния блок, излъчиха репортаж и интервю с екипажа на пътнически самолет А-320 с командир Янко Иванов, летящ по линията София-Бристол/Обединено кралство/ на компанията „Болкан Холидейс”. През целия полет в пилотската кабина абсолютно против правилата и регламента имаше репортерка и оператор.

Възникват естествените въпроси:

1.        

Кой е взел решението да се допуснат по време на полет двама души-репортерка и оператор- в пилотската кабина във въпиющо нарушение на регламента?

2.       Знаят ли за това ГВА и МТИТС?

3.       Какви ответни мерки са предприети?

4.       Защо командир на полета е лицето Янко Иванов? Известно е, че той няма законова издаден лиценз за пилот на А-320.

5.       Янко Иванов няма и валиден лиценз защото няма законно издаден лиценз да лети. Кой го е пуснал да бъде комендир на полета?

За да разберете за тежките нарушения ви предлагам текста на регламента

РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 965/2012 НА КОМИСИЯТА от 5 октомври 2012 година за определяне на технически изисквания и административни процедури във връзка с въздушните операции в съответствие с Регламент (ЕО) № 216/2008 на Европейския парламент и на Съвета

 

CAT.OP.MPA.210 Регламент 965 на EASA

 

Членове на екипажа по работни места

а) Членове на полетния екипаж

 1) По време на излитане и кацане всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, заема своето място.

 2) През останалите фази на полета всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, остава на работното си място, освен ако отсъствието му не е необходимо за изпълнение на задълженията му, свързани с експлоатацията, или за физиологични нужди, при условие че поне един квалифициран пилот управлява въздухоплавателното средство през цялото време.

 3) По време на всички фази на полета всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, се намира в състояние на бдителност. Ако се установи липса на бдителност се предприемат съответните мерки. При състояние на неочаквана умора може да се приложи процедура за контролирана почивка, организирана от командира, ако работното натоварване позволява това. Контролираната почивка, ползвана по този начин, не се счита при никакви обстоятелства за част от периода за почивка за целите на изчисляване на ограниченията на времето за полет, нито се използва за оправдаване на удължаването на периода на дежурство

http://www.skybrary.aero/index.php/Sterile_Flight_Deck_%28OGHFA_BN%29

 

CAT.GEN.MPA.135 Достъп до пилотската кабина

 а) Операторът гарантира, че лице, което не е член на полетния екипаж, определен за конкретния полет, не се допуска или превозва в пилотската кабина, освен в случаите, когато това лице е:

1) действащ член на екипажа;

 2) представител на компетентния или инспектиращия орган, ако това е необходимо за изпълнение на неговите/нейните преки задължения; или

 3) допуснато и превозвано в съответствие с инструкциите, съдържащи се в ръководството за експлоатация.

Операторът от телевизията и репортерката не са нито един от посочените по-горе случаи!

.

COMMISSION REGULATION (EU) 2015/140 of 29 January 2015 amending Regulation (EU) No 965/2012 as regards sterile flight crew compartment and correcting that Regulation

Whereas:

 (1) Operators and personnel involved in the operation of certain aircraft have to comply with the relevant essential requirements set out in point 8.b of Annex IV to Regulation (EC) No 216/2008.

 (2) Commission Regulation (EU) No 965/2012 ( 2 ) establishes conditions for the safe operation of aircraft.

 (3) In order to address the risks linked to potential errors resulting from the disturbance or distraction of flight crew during certain phases of flight, operators should be required to ensure that crew members are not required to perform any activities during critical phases of flight other than those required for the safe operation of the aircraft.

Разполагам с достатъчно документи, с които мога да докажа, че Янко Иванов не е изкарал курс по подготовка за пилотаж на самолет А-320. Курсът е едномесечен, а той е бил  само един ден на мястото на подготовката и не е бил на подготовка дори и този ден. Издаденият документ, че е изкарал такъв курс е напълно фалшив. Резултатите от теста за лицензирането му също са фалшиви. Стандартният тест продължава 4 часа, а неговото присъствие е било 34 минути, което ясно се вижда от документите, които притежавам. На всичко отгоре самите тестове се провеждат често в противоречие с изискванията, като в тренажора има до 5 пилоти за тестване вместо един. Издадените му фалшиви лицензи са със знанието на директора на ГВА Минчо Цветков. Това са документи с невярно съдържание и поставят под огромен риск здравето и живота на пътниците и екипажа, както и на евентуални други жертви на земята.

Не обвинявам екипа на Нова телевизия, тъй като те са допуснати в кабината не по тяхна воля, а с решение на командира на полета. Допускам, че той е поискал от по-високо място това разрешение, но така или иначе е в грубо нарушение на регламента и е поставило под заплаха живота и здравето на пътуващите в самолета и екипажа, както и евентуално на граждани на земята.

Това е недопустимо и незабавно трябва да се предприеме разследване, за да се прекратят тези мръсни игри с живота на хората.

Тук бих искал да кажа няколко думи и за други нередности, нарушения и престъпления в ГВА.

Андрей Манев-назначен в отдел „ЛЕ” след като не отговаря на задължителното условие по ATPL да има 5 000 часа командирски стаж.

Валери Венков-назначен за старши инспектор в отдел „ЛЕ”. Същият преди това назначение предизвика сериозен инцидент на летище Варна, когато излезе извън пистата. Двама пътници бяха със счупени крака, а ремонтът на самолета струваше 21,5 млн. лева.

Липсва инспектор по квалификационни класове за хеликоптер.

Ваня Наумова. Директор на дирекция. Бивша стюардеса. Назначена без конкурс и не отговаря на нито едно условие на ATPL-няма необходимия ценз, няма пилотски права, няма 5 000 часа командирски нальот.

Административният директор е командирован в Кьолн на среща по въпроси от компетенцията на отдел „ЛЛЛО”.

Мария Кантарева е изпратена за 6 месеца в Евроконтрол-Брюксел без да има компетентността и ценза да работи ефективно. Тя е завършила НАТФИЗ и няма никакво понятие от авиация.

Елена Иванова със съдействието на Минчо Цветков и негова много близка, е назначена направо за старши инспектор в отдел „АС”. Няма лиценз.

По някакво идиотско правило министърът на транспорта е член на УС на ГВА. Така се създава един изключително сериозен конфликт на интереси. При каквито и да са нарушения в ГВА министърът не може да окаже контрол и да предприеме наказания, защото трябва да накаже себе си.

Законът, по който летят българските авиопревозвачи е създаден още по времето на СССР и направо е преписан от нас. В него няма текстове, които да регламентират много дейности, тъй като по времето, когато е писан е нямало частни фирми и собственици на малка авиация. В същото време инспекторатът  е на подчинение на министъра. Това създава възможност за политически натиск и опорочаване на разследвания за катастрофи и инциденти. Същото се отнася и за авиацията на МО и МВР. Потресаващ пример за това е катастрофата на хеликоптер 433 на 26 юли 2003 г. на 8 км. южно от Разлог при гасене на пожар. Оказа се, че падналият хеликоптер, при което загинаха 4-ма военни пилоти е бил с неремонтирани двигатели. Ведомствената комисия, която е правила проверка на катастрофата волно или неволно е заблудила ръководството на МО, прокуратурата, близките на загиналите и обществото. В становището си те твърдят, че левият двигател уж бил ремонтиран на 31 август 2002 г. в "Мотор сич"-Украйна. Десният двигател уж бил ремонтиран на 09.09.2002 г пак там. Редукторът уж бил ремонтиран на 19.10.2002 г. пак там.
От показанията на Йордан Георгиев при проверката на СГП е потвърдил, че двигатели на български хеликоптери в "Мотор сич"-Украйна са били ремонтирани единствено през 2006 г. и двигателите и редуктора на падналия хеликоптер не са бил ремонтирани. Заключението на комисията е, че внезапен порив на вятъра от дясно-отзад са свалили хеликоптера. Освен това той бил пълен с 2 100 литра вода и се движил с малка скорост на малка височина.
Моята проверка установи следното:
Освен, че двигателите са били неремонтирани, което поставя пред огромен риск експлоатацията му и хората, които са бил в него хеликоптерът се е движил със скорост100 км в час, което няма нищо общо с "висене" във въздуха, когато стабилността му е уязвима.
Свидетелят Георги Кръстев Пешовски твърди в показанията си, че преди да падне, хеликоптерът е изсипал водата и те са побегнали, за да не ги намокри. Комисията се изхитрява да не вземе това пред вид. В други показания се твърди, че двигателите са заглъхнали и загубили мощност. Комисията не взима пред вид и това. Машината се е намирала на около 70 м височина, което никак не е малко. Комисията не взима и това предвид.
Всъщност, тази комисия първоначлно се опита да лансира версията, че от гъстия пушек и липсата на кислород двигателите са загубили мощност, но специалисти в медиите категорично отрекоха такава възможност, поради наличието на собствен кислороден ресурс на хеликоптелите МИ-17 и МИ-24. Тогава комисията тихичко се измъкна и лансира идеята за внезапния порив на вятъра. На мое запитване до завода производител ми беше отговорено че при тези параметри на полета е абсурд хеликоптерът да падне!

Ето и мое писмо до съдия Горанова от 05.05.2011 г. по същия повод.

 

Уважаема госпожо съдия,

При направеното от мен спешно разследване стигнах до следните резултати.

През 2002 г. В „Мотор сич”-Украйна не са били ремонтирани български двигатели, включително левия и десен двигател на хеликоптер № 433 който на 24 юли 2003 г. падна и се разби при гасене на пожар в околностите на г. Разлог. В него имаше 4 човека, които загинаха. По този повод моля да призовете служителя на МО-търговско дружество „Снабдяване и търговия” Иван Чаков. Ремонтирани са двигатели от България единствено през 2006 г.

През 2001 г. двигатели на хеликоптери от България не са ремонтирани в г. Гянджа-Азербайджан. Единствено през 1999 г. са ремонтирани 8 двигателя, но указаните 3 двигателя и редуктор не фигурират между тях. Това е потвърдил и при прокурорската проверка на СГП през 2010 г. представителят на „Азеравиятех”-г. Гянджа, Азербайджан Йордан Георгиев.

Трите двигателя и редуктора, за които се твърди, че се ремонтирани в завода „Азеравиатех-г. Гянджа, Азербайджан не са ремонтирани, а документите за ремонт са фалшиви.

Същото се отнася и за двата двигателя на хеликоптер №433, който катастрофира в околностите на г. Разлог.

Относно двигателите и редуктора уж ремонтирани в Гянджа ви цитирам част от мое писмо до тогавашния Главен прокурор Борис Велчев.

На 5 юли 2010 г. прокурор Хр. Граматиков от ВКП подписва постановление в което реагира на мои сигнали за безконтролното присвояване на огромни средства при уж ремонт на двигатели на хеликоптер и редуктор на МИ-17 в град Гянджа в ембарговата държава Азербайджан. Прокурорът си свърши работата и описа в постановлението такива престъпления, та чак косата ти настръхва. Оказва се, че двигателите изобщо не са напускали страната. Но са изготвени фалшиви документи и парите са потънали в нечий джоб.

При това положение министерството на транспорта и ГВА са превърнати в един мощен генератор за корупция и тежки престъпления. Там действа организирана престъпна група, както и в останалите специализирани администрации на Министерството. За РВД не е необходимо да споменавам, защото всички български граждани знаят каква шуробаджанащина, корупция и престъпност цари там

Готов съм да изпратя неопровержими доказателства за извършените престъпления или да се явя сам, или заедно с водещи специалисти в областта напуснали сами или изгонени от Министерството, за да не пречат на тежката престъпност там.

29.03.2015 г.

София                                                                                                       Николай Колев-Босия



Гласувай:
0
0



1. borkolbor - ...... Брадатий ....
30.03.2015 13:30
....... Ясно . ... Брада , ти си като костилка на задник . ... Що си мислите , ти и твоите хора , че за техническите експертизи , за техническите профилактики на въртолетите , на самолетите и "пропуските" , само според тебе и подсказвачите ти , при поддръжките им са следствие само на лош контрол , некадърност и корупция от страна на няколко правителствени политически котерии . Пак внасяш тенденциозно политически елемент в "сигнала" си . Пак кугарите и боингите ти са в главата . .... Ти колко пъти си се влизал в кабините на самолет и на въртолет , колко пъти си надниквал в машинните им отсеци , какво разбираш ти и кой ти дава право да пишеш глупости и неща , които не разбираш ? А ? - Николко , нула , луд . Политически компроматни докладчета са това , което подхвърляш . Няма значение през коя политическа власт са станали трагичните инциденти ! Няма значения кого конкретно като експерти и като служебни звена от ВА или ГВА визират . Те си вършат работата и без тебе . Има кой да ги защити . В това няма и грам партийна или управленска властническа политика . Аз съм виждал и познавам такива с дюс бели коси от напрежение и отговорност ! Винаги , винаги е ставало въпрос - най-вече въпрос за живота на колегите им - пилотите ? Кого манипулираш , кой ти ги подхвърля тези доклади ? С каква цел ? Ти си "политическа маша" и с писанията си в тоя си глупав пост , с просташкия си стил на обръщение към институциите , става въпрос за държавните институции в обективното си и в юридическото си значение и самостойност , а не във властовите и в политическите им пристрастия , се гавриш с труда на военни и граждански пилоти и авио-инженери ! ... - Знаеш ли ти , многознаещи "експерте" , колко пъти те извършват щателни контролни проверки по двигатели , механика , автоматика и компютри на системите преди заплануван полет и непосредствено след като е извършен такъв ??? Най-малко четири !!! И при самолетите , и при въртолетите !!! И всичко това се отразява професионално много точно в технически "фрагментарии ежедневно" - по параметри , в часове . И по минути дори . Години наред , от как съществуват гражданската и военните ни авиации !!!! Грешките са сведени до нула - от другата страна са човешките животи . Причините за злополуките се коренят най-вече в изненадващи трагични обстоятелства и моментни , а така също и на фатални , но много , много изключително редки грешки на пилотите - не от некомпетентност и липса на опит , а от субективни фактори . Доколкото си спомням , при единия от случаите , ниското снишаване на въртолета при гасенето на горящ горски масив и горещия въздух , в който е попаднала електрониката му , са го е дефектирали и съборили . ... Журналистическият "рейд" в пилотската кабина на гражданския полет няма да коментирам . Глупаво е . Много си постен , Ганчевколеоулу !!! ............ Кой , и с какви пари да ти "напазарува" западната и военната техника , Коле . - Коломойски с украинската си Мафия в България ли ? Или другата ти дружката - Ковачки ? Порошенко онзи ден го отстрани от политическата власт в Украйна . Ще му се наложи от днес да се затвори в Днепро-петровск при миньорите , при машиностроителите , при химиците , при банките и при"бойните" си отряди с безродни "горили" . За сега им и ще им плаща . Едните бачкат , докато другите "плюскат" и държат в страхово напрежение смесеното руско-украинско население на цялата Днепропетровска област с погромите си . Заедно с военната логистика и с комплектовката на въоръжената си до зъби "частна армия" , те му струват много пари . Руските пазари на производствата и на бизнесите му там са отрязани вече повече от година . Транспортните и митническите разходи с пренасочените му продукти към контрагентни корпорации в САЩ и в ЕС , му идват в повече . Всеки ден за него вече е загуба на стотици хиляди , на милиони гривни и на долари . Американците - лобито на Маккейн в Конгреса и на опърпаните "ястреби" в Пентагона , колкото и да го "помпат" също с милиони долари , един ден и те ще му дръпнат "шалтера" . Засега го разчесват и надуват , защото поддържа напрежението в Донбас . Но той е страхлив - не желае да разстановява платената си военизирана "сган" на границата , в непосредствена близост , на Донецка област . Знае , че при една общо-фронтова , непремерена , евентуална операция от страна на украинската армия , Порошенко ще го остави сам в неговото териториално направление , а там ще яде "сопите" на "Ураганите" , на "Смерчовете" и на "Тайфуните" . Освен това е претендирал и за повече власт в "Радата" и хич не му се давали вече "самарянски" пари в държавния бюджет на Украйна . .... Бита карта , брадатий , е твоят приятел Коломайски . /Що ли се "командироваш" , ти , толкова често до Варна ? Май не е вече по екологически въпроси ?/ Съдбата му , в най-добрия случай , е подобна на тези на Березовски , на Абрамович и на другите твои нещастни приятели - "литературните приказчици и лъжливо-витиевати пишман-политолози" , но и национални предатели на Русия - Суворов и Буковски . Емиграция , личностна и финансова деградация , разпадане на "империята" му и "разстапяне" от всякакъв характер го очакват в бъдеще . В най-лошия за него случай , един ден , ще бъде съден от украински съд , при едно разумно и отговорно са съдбините на народа си украинско правителство , или от руски съд . Прошка за него няма да има - големи му са престъпленията . Свързани са с отнемането на човешки животи - и на украинци , и на руснаци . И в мирно , и във военно време ! Под специален надзор , разследване и на отчет е от руските армейски и полицейски структури . Така също , и от аналогичните - украински , и те си го знаят "компроматно" . Най-вече , за да не се конкурира с други украински олигарси , а също така и с престъпната като него държавна администрация на Порошенко . .... Що ли залагаш , Коле , на такива дилетанти , а също така и на двойник-бизнес-джуджето му и негова проекция - Димитър Ковачки в България , да кажем ? ... А , Коле , кажи си , Коле ? Кат бат Ваньо - мавърчето си кажи . Аааа , едно време щяха да та "цунят" и да та "приласкаят" , тебе , "сините" "демократични рицари" в СДС-то , ако не беше "синдик-лулата" Тренчев , без да знаеш , да ти подложи "динената кора" . Друг щеше да се "пъчиш" ти сега . Луканката и жабата го спряха Мавъра . ... - Ковачки има в Юго-западния и в Централния-подбалкански регион на България 60 хиляди миньора , два-три и още няколко съпътстващи мините му ТЕЦ-ове , ВЕЦ-ове и фирми с производствата си . Работници , на които , не той , а американско-българско продажно за интересите на България "счетоводство" плаща заплатите . Позор ! Да кажем , че принудително ще му бъдат верни . Още - Гьоргьовден и някои други земеделски кооперации - фирми със селата си . Плюс една съмнителна новопроходила "резервистка" организация с шарен състав . За тях може да се лепне спасително и Първанката с част от АБВ-то , ако не се "натегнат" и някои от противоборстващите го олигархични акули . Заедно с американо-фашизоидните елементи като софийската "мъжка врачка" , примерно , / странна и причудлива смесица от "екземпляри" на новия ни политически хоризонт/ от цяла България . 200 - 300 хиляди избиратели , в най добрия случай и 20 депутата в нов Парламент - никакво сериозно влияние върху обществено-политическия живот в страната . Народът ни не е чак толкова изумял , че да се "юрне" към това "ново-старо" БДЦ . Барека за нищо не става . .... Е , и ? - Балкански Сингапур с паричен "помпаж" от Америка и от ЕК ли ще правите ? Със загърбване на националните ни идеали , с поругаване на народо-психологията и на българщината ни ! ......... - От там ли чакаш и нова военна техника , Коле ? С парите от милиардния заем ли ? И прилежащите благодарствени комисионни към тях - за тебе и за "дружките" ти в НПО-то ви , заради безсмислените , уж "експертни пушилки" по трагични инциденти , които вдигаш . ......... - Не се захващайте . Забравете . Няма да стане вашата работа . Ще се издъните . Народът няма да ви приеме , няма да ви гласува доверие и ще ви отрече . ..... Коле , Брадатий , чудя ти се , като как тъй , аджаба , те поделят Еврейският Комитет на Синедриона в лицето на Коломайски с други подобни и прочие ... , тоже еврейските - швейцаро-американски НПО-та , Хелзинският комитет , който е нещо мааалко по-различно , и нео -"фашагите" от нароилите се напоследък , и надигнали глава - ултра-десни , терористични и подмолни организации , а също така и явни , в или не представени в парламентите на държавите в Европа и в ЕК ? . Те са толкова различни помежду си ! Как успя , Коле , вкупом , да се продадеш на всичките ?! ........... Е-хааа .......................
цитирай
2. bosia - До Борко
31.03.2015 11:26
Момче, много са те били по главата като малък. Тарамбуката ти е разстроена. Занимавал съм се с авиомоделизъм. Ти си ми лакмуса. Щом ревеш, значи съм ритнал на точното място.
Какво ли ги правиш тези рублички, дето ги печелиш на мой гръб?
цитирай
3. borkolbor - ...... До брадатия лаик и "политически мистификатор" ...............
01.04.2015 09:47
........ Аз , Коле , съм служил във ВВС . Преди повече от 30 години . В поделение , което се намираше непосредствено до бойна авио-база "Граф Игнатиево" - понастоящем , за съжаление , американски , натовски шесто-разреден учебен полигон . В съседство до нас имаше боен въртолетен полк . Специалността от армията ми е наземна и релейна радио-локационна поддръжка на бойна и гражданска авиация . ... Взводният ми командир , капитан в онова време , военен авио-инженер Венцислав Георгиев , само като чуеше НАТО и Америка , вдигаше леко и нагоре офицерската си фуражка , настръхваше и присвиваше очи - заприличваше на МИГ 21 . Беше истински офицер от ВВС на БНА . Бях 3-4 години по-голям от набора , с който влязох , и въобще най-възрастният сред войниците в цялото поделение , защото ме отлагаха по болест , която отшумя . Когато капитанът беше нощен дежурен по полк , вечер след вечерна проверка , играехме 1-2 часа шах в учебния корпус - само двамата , "кибиците" си лягаха да спят уставно . ... Хем играехме шах , хем си приказвахме за живота . Беше зевзек и майтапчия . Само тогава бяхме приятели . Не съм му се "лезил" и не съм му се подлагал , не съм му бил и сол-ташак , нито ме е издигал или поошрявал с награди и с отпуски . Напротив , "юркаше" ме най-много в службата ми - спукваше ме от натоварване във "физическата подготовка" , в "учебната подготовка" и в техническата работа по специалността . Всичко , както е по Военен устав . С още двама-трима , като мене , бяхме и "дисциплинарните" издънки на полка . Ха ... , и малко да ми покара "канчето" с коса , ходех да казвам "добро утро" или "добър ден" на полковия бръснар - да не ме бил забравял . И непоряди в миячното ми е давал със старшините на ротата и на взвода , и арести ми е тракал . Справедливо , разбира се , по армейски . ... Мухльовците сред войската и сред офицерите го мразеха много , защото беше честен , принципен , взискателен и много добър военен специалист ! ... Когато играехме двамата шах , или беше свръх сериозен и съсредоточен , или добродушно усмихнат . Тананикаше си и български народни , стари белогвардейски песни и ... Висоцки . ... Такъв остана и завинаги в паметта ми Гецата от Кюстендилско - капитанът от българските ВВС . Полкът ни беше в постоянна бойна готовност . Очакваше се да стане нещо "непредвидено" и "чрезвечайно" в Родопите или по турската и гръцката ни граници , за да ни "вдигнат" ! Такива бяха "времената" тогава . ...... За капитани и други офицери като Гецата , и не само заради тях , ако имаше в онова време кой да ги организира за нещо "сериозно" , голямо и истински патриотично , ..... и в огъня щяхме да влезем ...... !!! ..... Ганчевколеоулу , ..... ей ...... тиква , съсел ! .............. Е-хааа ................................

..... ПС Играя често шах в нета . Он лайн , в реално време . Хоби ми е . .... Шахматът е най-великата игра сред игрите . Вярно , ям бой , но по-често - бия , и то здраво . На два пъти "хамериканските" администратори на сайта ме наказваха . Първият път , защото докато играехме с един приятел , украински руснак от един "украински" град , граничещ с Русия в Луганска област , сме си пишели на ... политически теми . Е-ха , нихната ..... . Вторият път , след като "опуках" един хамериканец с 10 на 7 - в 10 от 20 партии . В последната , победна за мене партия , започна да ме ругае , дрисльото . Аз , разбира се , му отвърнах подобаващо !!! ... Тогава технически ми удариха и паролата , "резнаха" ме и ме спряха от играта в шахматния сайт , който е и световен и за който си плащам в пакета . Нищо . Влязох пак с друга , приличаща на първата ми , но малко по-различна парола . Сега пак , понякога , макар и рядко , ми създават , избирателно от тях , технически проблеми , вследствие на което губя служебно иначе евентуално спечелени от мене партии . И то точно тогава , когато везните се накланят в моя полза . Тогава наистина озверявам . ... Не , че съм чак толкова голям шахматист . Зная и да губя . Но никога не се отказвам като цяло от игрането на шах . Уча се от грешките си и се опитвам , доколкото мога , да се усъвършенствувам . Върховно удоволствие изпитвам , когато "опердашвам" американци , араби , индийци , евреи , турци , гърци , поляци и западно-европейци . Все едно , че съм на Сухой или на Миг , и "бутурдясвам" на земята натовски отрепки . Врагове значи . - Нищо , че битките в нета , чрез сателитите във въздуха обаче , са само интелектуални и виртуални . Дано "крачките" до "истинските" да си останат само "крачки" , заради живота . Но ако се наложи и съм във физическо състояние да воювам - друго всичко си ми е на мястото , хич няма да ми мигне окото . ..... И теб , даже , брадатий и безумний Велзевуле , и тебе ще "опъна" и ще "опраскам" , ... на шах де , ако случайно ми паднеш и я "чуваш"- поназнайваш великата игра . Еха я . .......
цитирай
4. bosia - До Борко
01.04.2015 10:42
Сега стана ясно, Борко, защо си толкова изоглавен.Ти затова си влязъл в казармата по-късно, за да се научиш да четеш и пишеш. Явно от силния шум на двигателите и миризмата на керосин наковалнята ти се е повредила.
Събирам идиотщините ти и ще ги издам за деня на идиота.
Честито!
цитирай
5. borkolbor - ....... До брадатия смрадлив "ветрилник" и "кинизен" трап .........
01.04.2015 13:33
.... Изкуфяло старче , научих се да чета на 5 , а да пиша и да смятам на 7 години . Започнах с българските народни приказки и с "Под игото" на Вазов . ... Не съм вдъхвал миризмата на керосина и съм чувал слабо рева на самолетните двигатели , за мое голямо съжаление . Искало ми е се , но не би , уви . ..... Бях само в наземната радиолокация , колкото съм бил - не през цялата си военна служба . Бил съм , по стечение на някои обстоятелства , и в друг род войски . Чети внимателно , какво съм писал . Захлопвай си вече "киниза" - смърдялник . ..... Налей си , за целта , едно .... и повече може , ... от твоята - кой знае каква менте-резняк-"пукница" е , с мезе , ... непременно . "Цокни" си за днешните , възпиращи сила и оръжия на руската армия ! А така също и за бившата ни силна и славна Българска войска/армия ! - Която , един ден , пак ще бъде силна , уверен съм . След като България излезе от НАТО и от ЕС . След като български и истински отговорни за съдбините й държавници , я изведат до независими пътища , и я насочат в братско , славянско сътрудничество с Русия ! ..... В един от последните си постни постинги опитваш да се задяваш и да се "подпичкваш" с Христо Стоичков . Най-големите футболисти в родния ни футбол за всички времена са Георги Аспарухов и Христо Стоичков ! Няма други и няма да има други след тях ! Не го докачай , Ицо , и не се заяждай с него - и той , както и аз , сме селски момчета . Научи ли се , че го "поднасяш" , с такива звучни попържни ша та "накичи" , че пак ша вдигнеш кръвното . Затуй "джокни" си , мези си кротко и си мисли , Коле , много си мисли . ..... Развинтени и разстроени са ти всичките мисловни дейности и фантазии . Качествен , пълен ремонт и подмени , вече не ги хващат . Най-много , в бъдеще , до моментни проблясъци да стигнеш . ... Дано се вчовечиш и дано да се вбългариш поне , все пак . .... Аз не съм , като тебе , не-информиран , преднамерен и чак до там ... и зъл ! ....... Айде , на здраве , и със здраве . .........................
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 7459111
Постинги: 3272
Коментари: 8128
Гласове: 6165
Архив
Календар
«  Ноември, 2019  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930