Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 14:36 - ЗАСЛУЖИХ СИ ИНТЕРЕСА НА ДАНС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3030 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

НЕ ВИКАЙ ЛУДОТО. ТО САМО СЕ ОБАЖДА

 

Днес ми се обадиха от ДАНС. Много държат да се видим и поговорим. Честно казано се учудих, защото знам, че са неработеща институция.

Оказа се, че нещата са още по-зле. Другата неработеща институция-прокуратурата им наредила да ме разпитат, защото лицето Яне Янев се е оплакало, че съм го нарекъл доносник.

Това е много странно, защото за клевета и обида се води дело от частен характер. Следователно, става дума за нещо друго. Най-вероятно е прокуратурата да е била сезирана заради опит да декласифицирам действащ агент на ДАНС.

Това искрено ме разсмива, защото който си има агенти-да си ги пази и крие. И тогава агент „Хлапето” ще бъде внесен към архив, което ще направи досието му разсекретено.

Дамата, която се обади се казва Валентина Сендова, но не ми каза в качеството на какъв ме вика и да водя ли със себе си адвокат. Това ме накара да и кажа, че искам да получа официална призовка, за да съм наясно в качеството ми на какъв ме вика и да си осигуря адвокат.

Бас държа, че най-много ще се интересуват откъде имам информация за „Хлапето”, но няма да имат късмет да го научат, или човекът ще се окаже мъртъв от години.

Толкова ли не могат да се сетят и да прочетат всичко за мен, събирано от МВР и ДС?

Тогава няма да ме занимават с глупости и ще ме оставят на мира.

Може и на Мира Добрева, дори!





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - В блогбегето един куп
11.04.2014 14:41
дупедавци, рубладжии, родоотстъпници и национални предатели агитират открито за Русия, но с тях ДАНС не се занимава?! Защо, питам аз? Защо? Не е ли време да се сложи край на тази открита ВРАЖЕСКА агитация?
цитирай
2. starotomagare - apostapostoloff нямаш представа колко архивно звучиш.
11.04.2014 15:28
Всеки който поне малко познава историята ни знае ,че такъв спор се води почти още от Освобождението ни.Фанатизма е гарантирано най-грешната позиция .Много достойни българи са загубили живота си заради това.Излиза ,че и днес макар и пред прага на етническото си изчезване не сме научили този основен урок на историята.Проблема е, че ни куца като цяло баланса .Няма а приори напълно права и грешна страна така ,че и отношението ни към нея не може да бъде само отрицателно и положително .Между Осанна и Разпни го има още много междинни положения.Критерия който определя нашето отношение трябва да бъде интересите на България .Всяка стъпка която ни прави зависими от вън ни връзва ръцете но не е без значение дали това ще е жизнено необходима за нас позиция като например снабдяването ни с газ и патрулиращите в небето ни уж съюзнически самолети които лесно могат да си позволят да ни вкарат във въоръжен конфликт щом някъде отвъд океана им заповядат без да се интересуват, че ние ще понесем ответния удар без да сме го предизвикали.
цитирай
3. dyadotorbalan - SS Totenkopf
11.04.2014 20:33
ейй,втори лайнар! ей такива лакумаджии,дето бутат в една каша всчико,и Изток,и Запад..и Българията вътре-ей такива докараха 70 години кретения! Как да ти се набие в червената манерка че Рашата ти е НЕДЕМОКРАТИЧНА,гдето начело е един КГБист,марионетка на жидчетата?!И от цялата работа си пада сринатия руски народ,който е с НАЙ–ГОЛЯМА СМЪРТНОСТ,сравнено с ЕС,Япония ,Австралия или Америка???? Туря газа наравно със самолети,които не били съюзнически?? а какви са ,говньо?? СССРски ли са?? ЛАЙНАР!! ГАЗ та ГАЗ..насрахте се с тая руска газ...понеже нямат какво друго да продадат и хайде НАГОТОВО от майката Земя..ГАЗЗЗ!! Ама газ пикаете! Един път да се оттърве тоз Булгаристан от тая Раша !!!! Пикам ви на газта...чао от Холандско ,тука е холандско,френско и немско всичко,че и газта даже,хаххаха!! И животът такъв,ХОЛАНДСКИ,а не ТУЗЕМЕН БОЛГАРСКИ!! Дерзайте си с РУБЛАДЖИИТЕ ,ГОВЕДА!!!
цитирай
4. staler - холандските лаина миришат като ...
15.04.2014 17:31
холандските лаина миришат като всички останали,тъи че затваряи си голямата мръсна уста и продължаваи да ги ринеш.
цитирай
5. demograph - Този сталер звучи едновременно като Сталин И като Хитлер
22.04.2014 00:34
staler написа:
холандските лаина миришат като всички останали,тъи че затваряи си голямата мръсна уста и продължаваи да ги ринеш.

В същност е едно ситно овче лайно - къркалешка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736314
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031