Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 14:29 - В ЕС ЕЛ. ПОЩА Е ПОСТАВЕНА ПО-ВИСОКО ОТ ЧОВЕКА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3482 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ПРЕДСТАВИТЕЛСТВОТО НА ЕС В БЪЛГАРИЯ ПО НИЩО НЕ СЕ РАЗЛИЧАВА ОТ БЪЛГАРСКАТА БЮРОКРАЦИЯ

 

В петък отидох в представителството на ЕС на ул. Раковски, за да поискам среща с представителя на ЕС у нас. Любезната охрана ми каза, че представителството работи всеки делничен ден от 10 до 18 часа. Днес в 10 ч. вече бях там и поисках среща в удобно за европейския представител време. Упътиха ме да отида в отдел “Информация”. Качих се и обясних, че искам среща във връзка с писмо на нашата организация ГД “Освобождение” преди три месеца и останало без отговор. Посрещна ме млад човек с неустановено сексуално пристрастие и без да ми се представи, както направих аз, ми заяви, че трябва да напиша писмо по електронната поща. Опитах се да му обясня, че аз представлявам електронната си поща и след като съм жив човек и съм отишъл на крака писмо мога да напиша собственоръчно веднага.

Получих отказ.

Опитах се да му обясня какво представлява европейската харта за правата на човека и че моята електронна поща е по-слабо представителна от тленните ми останки.

Отново получих мек отказ.

Така разбрах, че в ЕС електронната поща е по-важна от човека и всъщност човекът е функция на електронната си поща. Затова на евентуална среща с представителя на ЕС ще изпратя електронната си поща, за да ме представлява.

Ще завърша като кажа две думи на български, защото няма смисъл да го превеждам на чужди европейски езици. Така или иначе българският език е официален език в ЕС.

Майната ви!





Гласувай:
11



1. chavdar01 - КАКВО ОЧАКВАШ ДА ПОЛУЧИШ ОТ...........!
08.07.2013 15:44
-"Отново получих мек отказ". :))))))))
ГЛЕДАЙ НАПРЕД!
цитирай
2. batimetriq - ГАЛАНТНО ПОСРЕЩАНЕ
08.07.2013 19:22
Значи, Коле, ти, живият човек, българинът, отиваш на законно полагащата ти се среща с представителя на ЕС у нас, но той не иска теб, а електронната ти поща. И се чудя защо ли е станало така. Но ето, че вече се сетих. Там, в тази сграда няма хора, там има само електронни пощи. И този млад човек, както ти казваш - с неустановено сексуално пристрастие, също е бил някаква електронна поща........самоходеща.
цитирай
3. nikikm - Аз
08.07.2013 19:26
не признавам ес,никога не съм искал да бъда в него,както и не разбирам смисъла на това,което стана,щом е по-зле! Това е нечовешко и антихристиянско творение,стъпка към установяване на нср!
цитирай
4. tomcat2 - ЕС потъпква националното ни дос...
09.07.2013 13:05
ЕС потъпква националното ни достойнство и суверенитет!Да го няма тва нефално съюзче!
цитирай
5. dimat - Новият глобален ред,
09.07.2013 13:22
е започнал отдавна,чрез Световната Бюрокрация,която вече е завладяла света и се е оформила,като господстваща,наднационална каста.Само,като илюстрация,мога да кажа,че дъщеря ми,която е в Австралия,е описала,такива подвизи на австралийската бюрокрация,на фона на която нашата изглежда,като вилнееща анархия.За бюрократа съществува документа,информацията,за човека,а не самия човек.
цитирай
6. zelas - Прати електронна поща на хърватите ...
09.07.2013 14:20
Прати електронна поща на хърватите дето току-що си го туриха тоже!

ЕС = Римска Империя
Ламята е голяма, гладна и многоглава.
Не се родил юнакът, пък и май няма да се роди
Оти врид сме с "неустановено сексуално пристрастие" ... почти

пп това "неустановено сексуално пристрастие" много на място казано
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11792581
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930