Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2013 10:48 - ОТВОРЕНО ПИСМО ОТ ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2437 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.05.2013 10:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

За пореден път български гражданин е смачкан и унизен. МВР, прокуратура и администрация плюе върху закона и прави каквото си иска.
Всичко това става ежедневно с всеки един от нас. Ние по един странен овчи начин си затваряме ушите и очите и чакаме да дойдат тримата братя, да убият ламята и да спасят златната ябълка. Но се получава така, че тримата братя идват, изнасилват ламята, теглят ни по един пердах и прибират златната ябълка в някоя офшорка.
Същото става и сега. Тримата родни братя БСП, ДПС и Атака изнасилиха ГЕРБ /Ламята/ смачкаха ни фасона и посягат към златната ябълка.
Докога?


 

 

 

ОТВОРЕНО ПИСМО-СИГНАЛ

(чрез медиите)

Подател: Янко Костов Буюклиев, от гр.Пловдив

ул.”Енисей” № 5

тел.: 0889 / 12 58 96

 

ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

 

            Повдигнах многократно чрез сигнали до Вас обвинение в укриване на подчертавам ОЧЕИЗВАДНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ. Всички служители на изпълнителната и съдебната власт, които до днешна дата 15.05.2013 г. не взеха нужните законови мерки срещу уличените от мен смущаващо голям брой подчертавам СЛУЖИТЕЛИ НА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА, които продължават (в състава на МВР, Прокуратурата и изпълнителната власт) да се държат по отношение на сигналите, които им изпращам безотговорно, но с това си поведение те стават пряка причина по вина на длъжностни лица и служители на българската държава аз да търпя огромни финансови загуби.

 

ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

Влезте си в длъжността и изпълнете закона.

Обвинявам бившия главен прокурор Борис Велчев, Н. Бърнева (Върховна касационна прокуратура), лицата Любен Иванов (началник на сектор „Жалби, предложения и сигнали” към МВР), Бойко Борисов (бивш министър председател), Цветан Цветанов (бивш МВР министър), както и всички полицаи и прокурори, които са имали отношение по работа във връзка с подадените от мен до тях сигнали, касаещи извършени престъпления подчертавам ОЧЕИЗВАДНИ в собственото ми пъстървово стопанство гр.Лъки, област Пловдив, а именно:

-        Самоуправство 2003 г. закарване и изсипване в част от бетонните клетки на пръст и камъни

-        Лъжесвидетелство уличените лъжат, че пръстта и камъните са от предошлата река

-        Самоуправство 2005 г. закарване и изсипване на трици в част от бетонните клетки

-        Увреждане на собственост, разрушаване на бетонни преградни стени при неуспешен опит за почистване на триците

-        Виновно причиняване ми на щета в особено големи размери (капацитет съдебна норма 250 т пъстърва годишно – в лева около 2 100 000 лв./годишно)

-        Укриване от длъжностни лица в изпълнителната и съдебната власт на извършителите на тези престъпления

-        Укриване на тези укриващи престъпления служители на държавата от техните ръководители в йерархията по служба – до най-високо ниво

            От 2003 г. непрекъснато сезирам органите на МВР и Прокуратурата за очевадните престъпления извършени в собственото ми пъстървово стопанство в гр.Лъки. За да спестя обяснения всичко съм качил в сайта YOUTUBE – на името ми Янко Буюклиев – стопанство.  Става дума за дадена от мен пресконференция в „София Прес” на 14.05.2012 г., по време на която излъчих и филм заснет в пъстървовото ми стопанство на 04.05.2012 г. Показвал съм и съм обяснил всичко. В YOUTUBE съм качил и две мои телевизионни участия, в които съм показал и обяснил отново всичко на обществеността.

За бърза информация по абсурдността на ситуацията прилагам и два броя снимки, направени от професионален фотограф – Недялко Костов

 

ясно се вижда, че в имота ми има още непочистени трици и че ми са разрушени бетонни преградни стени на клетките, а не както твърдят полицаи и прокурори, че триците са почистени и че няма разрушени преградни стени от бетон. Това, че не се потърси до днес отговорност от виновните, считам за основна вина на Борис Велчев – бивш главен прокурор и затова му повдигнах обвинения.

            Надявам се в процеса на проверка на сигнала ми да бъдат установени и да се потърси отговорността предвидена в закона освен на Борис Велчев и на прокурора от Софийска градска прокуратура, който не е образувал наказателно производство и е прекратил преписката, както и на всички длъжностни лица – служители на държавата, в изпълнителната и съдебната власт, които укриваха през годините тези престъпления.

            Посочвам за свидетели Златко Радев, Петър Владиков, Пламен Алексиев, Недялко Костов (професионален фотограф), Владимир Берияно и екипа му от „Частен случай” от БНТ 1, заснел и излъчил репортаж за състоянието на имота ми; екипа на предаването „Десант” на телевизия „Скат” също заснел и излъчил репортаж от имота ми; екипа от „Регионален център на БНТ 1” гр.Пловдив, заснел и излъчил репортаж в емисията „По света и у нас”.

            При нужда ще предоставя допълнителни доказателства и свидетели.

            Напомням, причинява ми се огромна финансова загуба. По мои сметки с 14%-тната съдебна законна наказателна лихва с натрупването през годината сумата възлиза на около 30 млн. лева до днес. Тази година отново ще бъда принуден да загубя заради не взимане своевременно на мерки от страна на служителите на държавата още 2 100 000 лв. по капацитет и предполагам държавата ще бъде ощетена с 4 200 000 лв. от наказателната лихва на 30 млн. лева натрупани загуби.

            Беше ми причинен виновно фалит на фирмата, което не е безвъзмездно. Бяха ми причинени житейски, семейни и професионални неблагополучия, стрес, притеснения, унижения, за което настоявам отново всички уличени да им бъде потърсена отговорност, за да не се случва това на други хора. Настоявам също така да разпоредите проверка (ревизия) на всички мои сигнали до прокуратурите в гр.Асеновград, гр.Пловдив, гр.София, гр.Несебър, гр.Бургас, Военна прокуратура Пловдив, Военно апелативна прокуратура София, Инспекторат на ВСС, на Висшия съдебен съвет и на всички мои сигнали изпратени до институцията Главен прокурор и Върховна касационна прокуратура.

            Причинени са ми навсякъде загуби за стотици хиляди и милиони левове и се учудвам на този отказ от държавност. Надявам се Вие като висш съдия да си дадете ясна представа за ситуацията и с отговорността на поста, който заемате да разпоредите и вземете необходимите законови мерки.

            Готов съм на споразумение с държавата доброволно да ми се заплатят от държавата всички виновно причинени щети и обезщетения за виновно причинени фалити на фирмите ми. Всяка забава в решаването на казуса натоварва според мен държавата с тежък финансов ангажимент.

 

            ПРИЛАГАМ: ........................ броя ксерокопия.

 

 

 

 

15.05.2013 г.                                                                         С УВАЖЕНИЕ:

гр.Пловдив                                                                                       / Янко Буюклиев /





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11740036
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031