Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 12:42 - ЕДНА ЧОВЕШКА ТРАГЕДИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2565 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Драги читатели,
преди няколко дни се срещнах с човека, който е написал долните редове в отвореното си писмо. То звучи абсурдно, но както знаете, у нас абсурдът е норма.
Опитах се да му помогна още преди няколко месеца, но институциите, към които се обърнахме не откликнаха на писмата ни.
Сега се опитвам да го отклоня от това, което е намислил да прави, но той е неумолим.
Ако това се случи дали някой политик или магистрат ще поеме вината?
Едва ли!
Нашите политици, магистрати и значителна част от журналистите са отдавна разведени с морала и човечността и вероятно и от трагедията на човека ще се опитат да правят политика и предизборен пиар. 
Нека не обвиняваме за всичко времето. 
Защото бай Васил е казал, че ние сме в него и то е в нас.


ДО ПРЕЗИДЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ВСС НА РАПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ

ДО СРЕДСТВАТА ЗА МАСОВО ОСВЕДОМЯВАНЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

 

ОТВОРЕНО ПИСМО

 

Казвам се Панчо Данев Иванов, бакалавър съм по психология и дипломиран графичен дизайнер – ЕГН 5402218443, Димитровград, бул. „Хр.Ботев“34в9, телефони 0988 87 20 19 и 0896 76 96 19

ИЗЛОЖЕНИЕ:

Лицата Петър Славов-полицай, началник на ареста в РУП – Димитровград иДимитър Митев –заместник началник на РУП – Димитровград са главните действащи лица- рекетьори и мафиоти в полицията на г. Димитровград. Помогнаха им полицаите Гочев и Велев, дознателката А. Димитрова и Динев от ГД БОП в РУП Димитровград, прокурорът Палхутев, съдията Петров. Участваха цветарката Катя Иванова, работеща на бул „Хр. Ботев“ 34-в, живеща на „Хр. Ботев“ 40 и спиртният търговец Хр Терзиев, продавач на фалшива домашна ракия на пазарчето до „Хр Ботев“ 34. Те заедно подготвиха и изпълниха рекет срещу мен, който рекет целеше да ми бъде отнето помещението, намирашо се на „Хр. Ботев“34в. Основен изпълнител беше Петър Славов. Те лично извършиха фалшиви разговори от Горна Оряховица с родителите на П.Славов и на Д.Митев, когато съм бил на работа в Димитровград. След време техните родители твърдяха под клетва, че са измамени и измамникът съм бил аз. По това време съм на работа и не подозирам, че ми се готви рекет. Имах време да се убедя, че никой не е мамил родителите на полицаите и, че същите спокойно си участват в разработена схема за изнудване и рекет практикувана много години срещу различни хора. Потвърди го и Петър Славов.

През юни Петър Славов успява да измами друга жена, с полицейските си дрехи и личната си кола. Каза ми го лично на побоя, който ми нанесе през юни 2012. „ Аз ги извърших, но ти си осъден и ще плащаш“ . Тази жена отказва да го припознае като извършител, защото той има абсолютно алиби – майка му лъже, че е потърпевша. Лъже и бащата на Д. Митев. На тримата съм посочен от полицаите Гочев, Велев и Динев  да ме видят и разберат кой съм.  Ролята на Димитрова е основна, но тя на този етап не се показва. При обира на жената през юни 2009 е ползван телефона на Катя Иванова, който беше изписан на вратата на нейния цветарския магазин. Този апарат сега ползва ли се и от кой? За да заличат следите полицаите забавиха делото след сроковете, в които МТЕЛ дава информация за проведените разговори. Тя изтри телефона от вратата си и по такъв начин обезсилиха и този мой възможен защитен ход. Всички институции – министър-председател, президент, омбудсман, ВСС, гл.прокурор, окр. прокурор, районен прокурор, ДАНС, ГДБОП дадоха подигравателни отговори на жалбите ми, а омбудсманът не благоволи да ми отговори. Големите медии не се ангажираха. Не помогна законната гладна стачка, която изпълних пред президентството. Нито двата тревожни материала във вестник „Ориент експрес“. Нито материала в „Литературен електронен вестник“ няма значение дали са помагали на Петър Славов от глупост; от професионална некомпетентност; от колегиално лицемерие или от каквато и да било причина. Всички заедно съсипаха здравето и живота ми. Никога през живота си не съм извършвал никакви криминални дейния, измами, рекет, но бях 10 месеца и 19 дни в затвора. Днес 7 месеца по-късно умирам от глад, изхвърлен от работа, БЕЗ ШАНСОВЕ ДА ЗАПОЧНА КЪДЕТО И ДА  БИЛО ДРУГА РАБОТА, БЕЗ ШАНСОВЕ ДА ВЪЗСТАНОВЯ ПРЕДНИ ОТНОШЕНИЯ С ХОРАТА, КОИТО СА МЕ УВАЖАВАЛИ.

НЕ МИ ТРЯБВА КУЧЕШКИ ЖИВОТ. НЕ СЪМ СЕ ПОДГОТВЯЛ ДА РОВЯ В БУНКЕРИ, НИТО ДА КРАДА, НИТО ДА МАМЯ, НИТО ДА РЕКЕТЬОРСТВАМ.  

Димитровград е малък град и мълвата се разпространява бързо – дори хората, с които съм работил и се познавам се питат какъв престъпник съм, а другите – как да получавам поръчки за работа и хляб, след като хората се чудят ще ги измамя ли? Какво като имам професионални умения? Няма приходи – няма хляб.

Поради атаките, които получих и пребиваването ми в затвора имам неизплатени кредити, което ме прави ненадежден кредитоискател. Не мога да реализирам никакви бизнес планове с компютърна графика, за които ми трябват около 30 000 лева, с откриване на второ работно место, освен моето. Трябва да се купят няколко машини и да се заеме свободна в района рекламна територия. Няма финансиране и от социално министерство, а нямам пари да плащам проект и разглеждане от комисия, която да го представи за одобрение и финансиране по европейски програми.

Завърших курс „Компютърна графика“, чрез Бюро по труда Димитровград с надежда да получа назначение във рекламна фирма, но няма финансиране. Има фирма, която е готова да ме назначи по тази специалност, но иска финансиране – не мога да получа средства и от там. нямам право да работя при тях преди финансирането, защото по закон ще се изгуби опцията „финансово подпомагане на работодател“. Нямам и финансово подпомагане като безработен.

Схемата на мафиотите:

Практикувана е много години срещу много хора, които на пазарчето до Христо са се настанявали да продават собствената си домашна ракия. Тогава отива Хр. Терзиев и събаря стоката от масата им. Става скандал. Идва полицаят П. Славов и арестува потърпевшия. Подлагат го на тормоз и той уплашен се маха от пазарчето , а Христо необезпокояван си продава разредения спирт като домашна ракия. Доставчик на спирта е П. Славов – за над десет годишната схема защо не са научили в районната полиция? Знаят, естествено, но мълчат, защото по някакъв начин са заинтерсувани. След моите сигнали пратиха димитровградски полицаи да претърсват Христо, а той естествено беше предупреден преди акцията от заинтересуваните полицаи да махне фалшивата ракия и резултат – никакъв. Имаха време и да преместят цеха за производство от Димитровград в село Воден, обл. Хасково. Там вече е нелегална фабрика. Произвеждат и водка, уиски. Тези, които трябва да ги проверяват, ги пазят - как ще залови държавата производителите? Как ще разбие производствено предприятие без лиценз и без сертификат за качество на алкохола? Как държавата ще получи патентни такси?

Набеден от мафиотите на полицията съм съсипан и гладувам, а те си богатеят необезпокоявани. До преди набеждаването пиех 1 хапче  CORENITEK на ден , а сега около 50 лева месечно.

Моята история: в края на 2008 и началото на 2009 се представих на Катя и Христо и им казах, че се опитвам да се свържа с настанилият се в помещението ми. Поисках помощта им да го издиря и изгоня, за да ползвам помещението си. От къде да знам, че двамата са пипала на полицейската мафия?  Подадох и жалба в полицията за съдействие. Веднага в мафиотите се задейства престъпната схема срещу мен, с цел да ми отнемат помещението, за да устроят в него Катя, която е под наем и да стане собственичка на моето помещение. Още преди да се нанеса в помещението са уредени разговорите с родителите на полицаите Петър и Димитър. Беше ясно, че тези хора лъжат, но съдията Петров отказа да ги разпита, а преписа написаното от А. Димитрова, дознателка. Отпадна възможността да изровя лъжите им. Другата жена беше разхожадана до съда от персоналният измамник Петър Славов – този, който по собствените му думи лично я измамил. Какво са говорили в колата, с която я е измамил, преди делата срещу мен мога само да предполагам.

Сигурен съм, че и сега никой няма да ми обърне внимание. Ако някоя институция реши, може да ме вкара в лудница или да ме разстрелят, или обвинят в друго престъпление или каквото друго си наумят. Имах надежда, че ще получа частична справедливост от Европейски съд, но и от там получих отрицателен отговор. Ще трябва и да „връщам“ пари и разходи, които никога не съм получавал.

След юнската атака, бях пребит през юли 2012 от три лица изпратени от П.Славов /дебелия полицай от ареста, казаха нападателите/, за което се обадих на полицейският телефон 112 или 160. Полицаят Динев приключи жалбата и ме увери, че не съм се обаждал на полицията и не съм пребит, независимо, че имам медицинско и че в бърза помощ идваха полицаи да ме разпитат. Терорът продължава. На 20.11.2012 вечерта П.Славов беше в колата си пред помещението ми няколко часа, докато аз бях вътре. На 25.11.12 и на 1.12. 2012 вървя по около 2 часа след мен – дали иска отново да ме плаши или подготвя нещо ново? Какво му пука за мен? Неговият цех в село Воден, обл. Хасково без проблеми си произвежда фалшиви ракии, водки, уиски. Има натровени – „голяма работа – полицията потулва случаите“

Важни са мафиотите, а ние почтените сме балами и плячки.

Документи: телефон 0877 761 488 с апарат 359 563 01 523 43 50 и тел +359 877 761 523 – телефона на Катя, изписан на вратата на цветарския магазин, СИМ карти 893 590 300 12 001 204 398 и 284 0302 001 20 439 са ползвани за измамите. Няма мой телефон. 1034/09 на РП Димитровград; дело 410/10 на РС Димитровград;  ДП486/09 на РУ Димитровград; 20.1109/ разписка25-ПС6440 000вх21- писмо до Омбудсман; 03.07.2007/ вх ЯД4893- до РУ Дград за съдействие относно помещението ми, съща молба и през януари 2009; 891/18.01.10 ВКП София; 18.01.10 Президент, ВСС София, ДАНС, Парламент; 29.09.09 Мин. Предс.; 885/ 2012 РУП Димитровград за 4шамара. Разпитана е продавачката, съседка на П.Славов, която лъже, че не го познава и жалбата е прекратена. Съседката му не го познава, а той си пие пиенето при нея; 26746/2012 Евр. Съд по правата на човека; 27.01-02.02.2010  и 13-19.01.2010 в-к „Ориент експрес“; ЯД-5621/18.09.2012- отговор от РУП Димитровград, видно, че „не съм се обаждал на спешният телефон“,“ не съм пребит от биячите на Петър Славов и няма престъпление“. Автор е описаният по-горе Д. Динев.

По тези причини и поради липсата на каквато и да е надежда за справедливост и нормален живот съм решил окончателно да  извърша ритуално самоубийство пред президентството през месец януари 2013 година. Ще си инжектирам киселина във вената на лява ръка, срещу бездушието на държавните институции и съдебната система – уведомих ги за рекета, който ми организира полицейската мафия на МВР – Димитровград.

УВЕДОМЯВАМ ИНСТИТУЦИИТЕ И МЕДИИТЕ, ЧЕ КАТО СВЪРША И ПОСЛЕДНИТЕ СРЕДСТВА, ЩЕ УВЕДОМЯ СТОЛИЧНАТА ОБЩИНА И ПРЕД ПРЕЗИДЕНТСТВОТО ЩЕ СИ ИНЖЕКТИРАМ КИСЕЛИНА ВЪВ ВЕНАТА НА ЛЯВА РЪКА.

 

12.12.2012                                   ПОДПИС:                            /П.Иванов/

 




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11720643
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031