Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2012 10:20 - ВЧЕРА БЕШЕ ДОБЪР ДЕНЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2692 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Я! ВЪНШНО И ВЪТРЕШНО СЕ РАЗШАВАХА!

 

Преди два месеца и половина написах отворено писмо до вътрешния министър. В него описвах безобразията на началника на РУП г. Раковски Йордан Ставрев. Както си и очаквах мина месец и не получих никакъв отговор. Обадих се в МС, МВР и ВКП. Шикалкавене. Един юнак ми каза, че срокът за проверка е два месеца и ще получа писмен отговор. Грънци! Няма никой! Пуснах второ отворено писмо. Изведнъж вчера ми се обади някакъв служител на МВР и ми каза, че иска да се видим и говорим за Ставрев. Обясних му, че няма смисъл от такава среща. По-скоро това е стандартен номер от една страна да ме удавят с обещания, а от друга да проверят на кого ще се обадя. За да предприемат мерки за наказание за изтичане на информация. Е, аз имам някакъв опит в това отношение и номерът няма да мине. Познавам системата повече от 30 години и знам, че в нея нищо не се е променило. Свикнал съм да ме подслушват и това определено ме удовлетворява. Както разбрах, вече ме и четат. При това минути, след като си пусна постинга.

Написах и за външно. Обърнах се към пресслужбата да ми дадат информация за номинацията на един арабин от Саудитска Арабия за почетен консул. Обещаха ми информация, но до тук нещата приключиха. Позовавайки се на публикация пуснах постинга. Само след 4-5 минути един момък от външно ми звънна и се опита да ме опровергае. Аз задавах въпроса номиниран ли е арабина, а той ми отговаряше, че не е започната процедура за одобряване на кандидатурата. С този евтин трик се опита момчето да ме финтира. Реших, че моментът е удобен да задам още въпроси. Зададох ги и сега чакам отговор. Ще има дълго да чакам. Най много и от двете министерства да получа отново отговори, на въпроси, които не съм задавал.

Това, обаче, не ме отчайва. Ще продължа да ги ритам в дамара, докато разберат, че отърваване няма.

Няма



Гласувай:
5



1. andrei - Поздрав Кольо!
20.09.2012 10:33
Добре правиш...Така и трябва!Имаш подкрепата ми,ако въобще някой се интересува от нея!
цитирай
2. bosia - до Андрей
20.09.2012 10:37
Всяка подкрепа ме интересува, защото от подкрепата зависи нашето бъдеще и това на децата ни.
цитирай
3. bosia - до Андрей
20.09.2012 10:40
Интересува ме всякаква подкрепа, понеже от нея зависи нашето бъдеще и това на децата ни
цитирай
4. tanika - Подкрепа и от мен! Седях си мирно ...
20.09.2012 11:34
Подкрепа и от мен!
Седях си мирно вкъщи и нямаше да ме чуят, нито видят, но това не ги устройва - ченгетата са агресивни, искат "златната рибка сама да им слугува". Е, успяха да ме ядосат - налитащите удома се оказаха разсекретени и тозчас сами избягаха, други - без никой да ги пита, си признават как ги вербували - за себе си, родители, близки, да не би да съм прочела нещо за тях затова и занапред ще заставам зад всички опити за разобличаването им, и ще съм съпричастна към всеки преследван!
Друг начин няма, а и това работи безотказно - като пробойни в уютната им машинка на времето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11720520
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031