Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 14:25 - РЕПУБЛИКАЦИЯ НА МОЙ ПОСТИНГ ОТ 21.01.2011
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2352 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 09.02.2012 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                   ПРИПОМНЯМ


След като се случи трагедията в с. Бисер и разбиването на морските диги и тази на Марица при с. Генералово си спомних, че на 21 януари миналата година препоръчах на тогавшният министър на регионалното развитие, а сега президент една модерна и евтина технология за повишаването на здравината на пътища, водоеми и свлачища. Сега властите доказаха, че са неграмотни и безотговорни. Всъщност, с поведението си и бездествието те се превърнаха в убийци на хора и унищожители на имоти. Сега всички ние ще плащаме за щетите, а те на наш гръб и на гърба на убитите и пострадалите ще си правят ПР. Затова помествам по долу отново моя постинг.


ЕДНА ПРЕПОРЪКА КЪМ УПРАВАТА НА ДЪРЖАВАТА
  Министър Плевнелиев и премиерът се похвалиха пред медиите, че България ще стане водеща в изграждането на магистрали. Ще се строят по 65 км в продължение на години. И така ще наваксаме липсата на добра инфраструктура. Дотук нищо лошо. Дай Боже да стане. Но аз имам един въпрос. В договора е определен крайния срок, но определено ли е на колко смени ще работи фирмата, за да стане магистралата по-бързо? Защото сега е ясно. Работи се на 1 или 2 смени и се почива максимално. Едва на края се ускорява работата, когато сроковете притиснат строителя. И това бързане , естествено, е за сметка на качеството. Направете си труда да минете по старият път Пловдив-Пазарджики и вижте дали има дупки. Пътят е строен 1938 год от немска фирма. Основата е бетон и той не е мръднал оттогава. Подменя се само горния изтриващ се асфалтов слой. За разлика от „новите „ магистрали и улици, които се ремонтират два пъти годишно. Още когато си казваше „Агенция пътища” занесох една нова немска технология „Ренолит”, която прави пътищата изключително здрави и дълготрайни. Тя се състои от баластра, цимент и полимера „Ренолит”, които е природен продукт и е смес от латекс и целулоза. Когато полимеризира, запълва всички каверни в основата и не позволява водата през зимата да навлезе и да се превърне в лед. Отгоре се нанася изтриващия слой и пътят става вечен. Но агенцията и фирмите, към които се обърнах, както и към кметовете на общини не проявиха никакъв интерес. Тогавшният министър на регионалното развитие Валентин Церовски дори не извика експертите да видят технологията. Още тогава бях убеден, че министрите, държавните чиновници, кметовете и фирмите нямат интерес да строят здрави и качествени пътища, защото от това всички по веригата…губят. За тях е важно да има високи цени, чести ремонти и делене на много пари. Убеден съм, че и сега ще бъде същото. Избирателят винаги губи. Печелят политиците и чиновниците. Ако пътищата се строят денонощно безработицата ще се намали, а пътностроителните машини ще имат по-висока ефективност. Явно и фирмите не са заинтересовани да работят като техните колеги в организираните държави. Американците също имат такава технология. Още по време на войната в Залива те построиха полимерни пътища в пустинята за танковете и тиловите части. Това беше в далечната 1990 г. За 20 години тази технология не можа да стигне до главите на нашите политически бандитчета. Когато предложих на Стефан Софиянски да ми даде една улицчка с дупки да я изкърпя с гаранция от 5 години, той се засегна и ми каза: „Ти да не искаш да ме застрелят зад първото кьоше? Същото се отнася и за битовите и технологични отпадъци. Предлагах американската технология „Роторно-каскадна пещ за изгаряне на ТБО” но получих пълно мълчание. Дори един кмет има наглостта да ми каже, че пари има, но вече са си ги разпределили. Предлагах и нова безотпадна технология за пречистване на отпадни води, която е по-евтина, по-качествена и заема от 10 до 30 пъти по-малко място. Пълно мълчание. Не знам какви са експертите и съветниците на министри, шефове на агенции и кметове, но ако събера договорите им с фирмите за строителство на пътища ще мога да ги оптимизирам минимум с 50 %. Къде са инспекторатът, МВР, службите, сметната палата, прокуратурата и медиите? Толкова ли няма в тази държава един човек, който да вземе един договор от Австрия и да го сравни с един български, за да види огромната разлика? Толкова ли сме богати, та да се оставяме да ни стрижат по няколко пъти в годината В момента в квартал „Стрелбище” където живея ремонтират колекторите за топла вода. Наблюдавам ги и засичам колко време работят Средно излезе около 20 минути на час. При това обикновено 1-2 работят, а останалите пушат цигари и пият кафе. При това работят на една смяна, спазвайки стриктно почивните дни. В резултат на това вместо една седмица, топла вода няма да имаме цели три. При това познайте с чии пари се прави този ремонт! Обръщам се към НС, МС и ресорните министри, които разрешават, плащат и наблюдават организацията на работа у нас. Слушайте, синковци! Хванете се за работа и организирайте работата в посочените ресори. Видов ден не е далеч и тоягата е приготвена. Идва тежка зима. Да не се окаже по-тежка за вас?



Гласувай:
5
0



1. injir - Зимата пак ще е тежка. Познайте за ...
09.02.2012 14:50
Зимата пак ще е тежка. Познайте за кого.
цитирай
2. kostas - От твоя-наша гледна точка правелно си поставил въпроса...
09.02.2012 14:53
Но от тяхна,.. не се вързва с плащането. НИЕ цялото ОБЩЕСТВО сме длъжни постоянно да им плащаме. А как живеем и как се чувстваме , ТОВА НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА..... Това е действителноста...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 6242618
Постинги: 3008
Коментари: 7548
Гласове: 5906
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930