Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2011 15:41 - З А Я В Л Е Н И Е
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1323 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 16.04.2011 15:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

От Николай Ганчев Колев, София, кв. Стрелбище, ул. Орехова гора, бл.23 А, вх. Б, ап.50,

 

 

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

В началото на 2001 г. в тогавашната НСС /сега част от ДАНС/ е образувано ДОР „Комбинатор”. В него са визирани няколко човека за внос и разпространяване на наркотици. Там фигурира и моето име като наркодилър за старозагорска област. Това не само, че не е истина, но е гнусна провокация с цел да опетни името ми и да  въздейства на общественото мнение поради несъгласието ми с политиката на управляващите за последните повече от 21 години. Преди това също не бях удобен на управляващите и затова се наложи да бъда арестуван, съден, пребиван, изселван, заплашван и какво ли не.

На 27 април т.г. е първото ми дело срещу бившия главен прокурор Никола Филчев. В едно предаване по ТВ той ме нарече наркодилър за старозагорска област. Тези негови думи се градят върху тази разработка, която няма нищо общо с истината.

Същата тази разработка бе открита при обиска и ареста на Алексей Петров-Трактора. Части от нея бяха публикувани в пресата и споменати по електронните медии..

Аз знам отдавна за тази разработка както и генезиса и. В него са замесени Никола Филчев, о.р.полк Николай Начев, агент „сестрата” /Донка Митева, сестра на т. нар. „винена царица” Роза Георгиева, о.р. ген Атанас Атанасов и Алексей Петров-Трактора. Затова се обръщам към вас да извършите действия, които ще ми позволят да изчистя името си, а именно да разсекретите това дело с десетгодишна давност.

Така или иначе делото мога да го получа чрез съда и ще го направя, ако не бъда удовлетворен  от вашите действия в тази посока. Просто ще разбера дали си вършите работата както трябва и спазвате закона да помагате на българските граждани да се защитят срещу противозаконни действия от страна на други български граждани или институции. Убеден съм, че за разсекретяването на този документ не е необходимо продължително време, тъй като вие на дело доказахте със СРС-то от болницата в Г. Оряховица, че е възможно това да стане в рамките на един ден.

Разчитам на бързите ви действия.

 

 

18.04.2011 г

София

                                                                                                   



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733691
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031