Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 10:57 - ЗА СТАРИТЕ ЧЕНГЕТА И КРИПТОКОМУНИСТИТЕ В ИНТЕРНЕТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1604 Коментари: 1 Гласове:
1



  Преди трийсетина години взех решение и се заклех в децата си, че каквото кажа, ще го изпълня. Тогава престанах да дрънкам песничките на Висоцки и вицовете против Тато. Бях чел много и продължавах да чета, но преминах на учебници и справочна литература. Започнах да анализирам състоянието на тогавашната т. нар. „Народна република” и да се опитвам да предвидя бъдещето. Така се стигна до 1994 г. пролетта, когато се хванах на бас с Тренчев и двама негови колеги Бойко Пройчев и Ганчо Жеков, че по моите изчисления през есента на 1989 г. България ще фалира и социализмът ще се сгромоляса. По причина, че не криех отвращението от социализма и неговите застъпници и категоричната ми позиция относно т. нар. „Възродителен процес” всичките ми приятели ме избягваха, а познатите ми минаваха на другия тротоар, за да не ме срещат. Останах сам и преминах на усилено писане и преводи. И преди да дам обета имах неприятности с ДС и БКП, но от края на 1979 г. обръчът се затегна много. Започна проследяване, подслушване, вербовка на приятели, привиквания и заплахи. Бях сигурен, че съм прав и не отстъпвах. Арести, кютек и пандиз станаха за мен нещо нормално. Паническите мерки, които тогавашната партийна и държавна върхушка предприемаше бяха категорично доказателство, че агонията е започнала и денят на сгромолясването приближава. Хората се бяха вцепенили и смятаха, че съм луд, като говоря, че с разпада на социализма ще се разпадне и т. нар. „Съветски съюз”. Обявиха ме за „злостен антикомунист и антисъветчик”, смятайки, че с това ме унищожават като личност. Изтърпях всичко и дочаках срутването им. На другия ден всички мои познати се втурнаха да ме поздравяват и да се „гордеят” с мен. И това изтърпях и пак останах в опозиция, понеже виждах ясно, че БКП е решила да направи завой с цел да остане основен фактор за управление на страната. Открито обвинявах ръководството на СДС за колаборационизма с БКП/БСП/. Бях член на НКС на СДС от юни1990 до юни 1992 г. Когато напуснах самостоятелно, виждайки, че не мога да оправя СДС като силна и радикална политическа партия, която да   почисти страната от комунизъм и ДС.Всъщност, реално бях напуснал още на 4-ти септември 1991 г., когато получих инфаркт и влязох в болница. Влизането ми в СДС стана принудително, понеже ме помолиха от дружеството да изгоня Румен Воденичаров. Още при избирането ми предложих да гласуваме да напуснем СДС, за да се запази дружеството като нормална организация от некомунистически тип и да се готвим програмно и кадрово за влизане в политиката. Загубих с три гласа и по тази причина се наложи малко повече от година да си късам нервите с разни подлоги на комунистите и ДС. Сега продължава отново нещо подобно. Нещата, които пиша в сайта са яростно отричани от група анонимници, които аз с удоволствие провокирам и наричам с най-различни прозвища, за да наблюдавам гърченето им. Начинът, по който пишат и плюят показва категоричната им връзка с ДС и БСП. Например, когато поисках оставката на Сертов, заради обаждането на прес-аташето на ДАНС до мой клиент със заплахи и закани, всички дигнаха гюрултия, че Александър Манолов не е агент. Така отклониха вниманието от заканите на Зоя Димитрова, което в никакъв случай не е самодейно. Тя е получила устно нареждане да направи това. От когото и да е, тя трябва да бъде санкционирана и освободена от работа. Но групичката мълчи за това и ме освирква, че Манолов не бил агент. Аз знам твърдо, че е такъв и ако се стигне до съд, той безславно ще загуби делото. Друг е въпросът на коя служба е агент. Относно убийството на Димитър Атанасов Димитров чрез съд също ще излезе истината. Всички анонимници плюс един психопат с име пищят, че защитавам предател. Аз въпрос дали е предател не съм поставял. Въпросът, който съм поставил е че той е убит чрез съд, за да бъдат наградени няколко долни ченгета и да получат фъндък. Това, което е извършил той не може от никой нормален съд да бъде осъден на смърт. Ако прокурорът не е тръгнал по акъл на службите, следствието не беше укрило истината и съдът беше действал професионално, никога нямаше да бъде разстрелян. Но и трите институции не си свършиха работата както трябва. Времето има тази неумолима задача да изважда истината наяве. И сега това ще стане. В момента има две дела срещу мен за клевета от ченгета и общо стават повече от двайсет. Досега не съм загубил нито едно. Няма да загубя и тези. Срещу единия от ищците вече има прокуроска преписка, а на единият от двамата ДАНС-аджии, които се обидили, че съм ги нарекъл контрабандисти има предприети вътрешни мерки. А с лаенето на уличните псета съм свикнал и то затвърждава в мен убеждението, че съм прав



Гласувай:
1



1. pagan - Ив. Костов
27.01.2011 11:19
е един от "криптокомунистите, не знам защо много хора не го разбират! Ако той се махне, СДС може отново да се обедини и да получи мнозинство в парламента. Както и неговата креатура М.Димитров.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737801
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031