Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2020 23:50 - Мънкащ си Молитвено... и Причащ Проповедно...
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1528 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 20.01.2020 00:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мънкащ си Молитвено...

С харизма търсех мироздано място,
самотно морен, или с ум премерен,
минорно и мажорно меродавен,
на премълчани непростени мисли,
шармантно мамещи ме малодушно,
да се моля в храмове с мен мерзка мъст,
да бягам, или тем да забавлявам.
... а Мммънкам си мълитви безпомощно,
и  с Аммен страхувам да завършвам.
От Бог мой милостта Му си изпросвам,
в немимлст моя, с моя си молитва, мълчан 
сред мъглявини Нему измерни,
в мен мъждинни, но и сред Вас намерни.

-------
Причащ Проповедно си...  

Проповядвам си пак изповедно,
в поглед Богум и прозрял пороците,
посветен в семплото си поприще,
примирен простих порочни промисли.  

Празници прерадвах предостатъчно,
пак призвани с привични послания...
Поне да помълчим за призвание,
от пра стари Духове с познание.  

Прозата позна ме сред пороците,
препрочела пътища за промисъл...
но  пак приМирно просто се попитах:
Кой ме принадлежно  приназнахме, 

Пак празнично порадвли пороците си,
припознали ме за Път чрез промисъл,
уж примирен порочно се предсказял, питах...
Кой ме принадлежно пав с Онзи припозна?

Уж прежалал похот в грехопадения,
призван приспах пороци с примиреност,
плахо притворни и себе продажни,
а питахме ли се в Кой припознахме се?  

Мистично промълвена емпиричност,
с познание празнуваме практично,
а по повод призовал ни праведно,
сред полюси примираме епично.  

Ни поетично, нито прозаично,
ни проповедно, ни изотерично,
припомних си пра-стари постулати,
призвани Богум просто припознати.  

Поробили се пагобно в памфлети,
прочели се порочно за поети,
приятел ни провокира с помисли,
пак припознал порочната си пошлост.  

Причакват изповедно да призная,
полу признати прости парадигми...
Пороците ми пречат да позная,
непризнати ми от "презвитер" стигми!?  

После повсеместно изприказваме,
парадно споделено на приятел,
признали си пороци простосмъртни,
изповедно, с прошка в покаяние... 

С помлъкнал ум помолваме помирно,
прошка призната, споделена с други,
на пук глупави, с просто призвание,
да почетеме Бог с подражание! 

Поболян от пагубни послания,
изопачен пдевдо праведно послан,
призовах Бог в Мен за покаяние,
примолих прошка си, но първо пак Вам !  

***    
-----
Защо написах така ли ?
Абе дълга история, но ще опитам кратко да скажа...
На Богоявление баш, тъкмо като медитирах молитвено празника... и ми се яви Музата брат... и ми вика:
- Забранявам ти хапчето за сън...!
- Защо мааа, даде ми го добронамерно приятел... ?
- Вредят ни химизираните ти размисли, а и кат" се шматкаш из сънищата, скандализираш други съновновни, и пречиш на други съновно попечителствавени ми съномислещи...! Сънувай си поетиращо на Яве!
- А,ммма аз тъкмо щях да питам блога за "Синдрома "анонимен" и цензурирана призначимо "четаемост""", а и освен "За молитвата", щях да бил бях сричал и за синхроничното ни Четене, Говорене, че  и Мислене...
- Те тез" неща на който са требни, всеки си ги търси и знае...! Нема да ме хабиш да припомням! Пиши си поегичнни споделености...
- аМмм как Ма? Знам много думи, ама  не ги сглобявам поетични...
- Ми кат Мммънкаш толкоз започни примерно с М да ги намираш, че да се изкажеш...
- П.п.после к"во пак ще ме П.п.препиряш? - зазаекнах...
- После кат заекваш толкоз, с П пиши, ми вика Нагълката...? И тъкмо да отърва, се върна и заповядва... ?
- И строфите да са 11 срички!  Иначе не се класира !!! Не питах къде и от кой...
Та така се получи таз класифискализирана блогова поесричост... :)))  
=========
П.П. После Прочела ме, ми вика, че имало да се редактира изкавателно...
Но аз я замергвах с камъните и... че Тя с който се сънува, ще понимае :-)))
- А освен АзБуките дето останаха, ще ми услужиш с някои руни от Глаголицата? - я питам плахо.
- Ннеее, няма ги, и никой никога не се надява да ги намери... и не са законни даже...

- Кво ми Нннъмкаш ма?  - я питах с ,"Ер голям" с поглед сказателен... И  и казах още нещо с П. и М. ама отзад напред... и оттогава я няма брат...
Нищо де, може и да се върне кат се насънува, или другата и приятелка да ме присъни... Знаеш к"ви са жените брат..., понягога се връщат... и не знам защо... дали защото ги обичаме, или когато имат нужда от това... :-)))))



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Интересен ми беше твоя лабиринт от разсъждения, Лекс.
13.01.2020 01:08
При теб не може да се скучае!
цитирай
2. morskipesni - Пустословията са ПАГУБНИ за душата.
13.01.2020 09:54
Гаврата с красивия български език, отделно.
цитирай
3. lexparsy - Пълно славие да те постигне ...
13.01.2020 11:34
morskipesni написа:
Пустословията са ПАГУБНИ за душата.
Гаврата с красивия български език, отделно.

Пълно славие да те постигне дано!
Но хайде, ако се обичаш да е там, където семплата красота на езика би те удовлетворила!
Аз си те представям като юнга на пиратски кораб, с който ще си посещавате не само постинги които не харесвате. А и богатството и красотата езикова на морските песни, да те дарят с красота,, и молитвени думи Бог дари с.... огледало...
:))))
цитирай
4. lexparsy - Сигурен съм че си открил нещо интересно в лабиринта ми Младен
13.01.2020 12:55
missana написа:
Интересен ми беше твоя лабиринт от разсъждения, Лекс.
При теб не може да се скучае!

Сигурен съм че си открил нещо интересно в лабиринта ми Младен.
Е, а на мене би ми било интересно какво, разбира се! :)

Но за да те усмихна, ще споделя нещо праволинейно от мислите ми...
"Интересен" е една красива дума в речниковия запас на някои (морски) хищници, докато анализират (с песнта си) красотата на походката ти (или на езиковата ти култура :) Ама някои хищници са толкова тъпи, че посещават интересни лабиринти, от които излизат събирайки трохите на закуската си...
А после и целият свят им е грозен и безинтересен, като огледалния ма муцката им :-))))))
цитирай
5. missana - Т.нар. Морски песни е един от многобройните никове на т.нар. "чучело".
14.01.2020 10:48
Не аз съм въвел в този блог прозвището му "чучело", а само цитирам вече изреченото от други. Но е добре да знаеш, Лекс, с кого си имаш работа. С едно озлобено от собствената си творческа немощ същество, което е наказано да броди из блоговете на онези, които сътворяват оригиналност, чернеейки от тъмна завист! Просто го игнорирай. Това човече не заслужава вниманието ти. Приеми казаното от мен като приятелски съвет от един препатил.
цитирай
6. lexparsy - Благодаря за добронамерената информираност Младен,
14.01.2020 21:44
Но само като видиш маниерите на един човек направо не е нужно да му знаеш и името:), само те ангажира с интриги и лоши помисли!
Аз уж се забавлявам, но те вече и затова не стават с краткословното си папагалско повтаряне на едно и също. Те наистина си мислят че по този начин участват оригинално в блога:), а днес Апостолофф, освен с Презвитер с още един коментар ме заплаши даже и с една ...... " стара обиграна и позната на всички хейтърка"(, че да не й казвам името) ...
Скучна работа брат...:(((, но и на пук :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363771
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375