Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 11:03 - Бягство от реалността...
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 4422 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
 

Събуждаш ме.
От дълъг, хладен сън.
Проспах значително.
Но ето, че дочувам птиците,
макар и във просъница.

Усещам топлината ти.
Усещам те...
Живително е.

Събуждаш ме...
Със думи и представи, имащи значение за мен.
Достигнали дълбокото. Във същността ми.
Три мига и едничка тъмна нощ,
преди да се превърна в камък.
Може би завинаги.

Събуди ме.
Пропука ледовете.
Строши стените безразличие и резервираност,
калени от загубено доверие.
Надмогна упорито цялата дистанция –
от време, разстояния, окови, задълженияи стари рани. 

Готов ли си за жарко бяло слънце.
И за разтегляне до края на предела
За удивително надскачане на себе си.За полети в Небето. До безкрая му.
До Него.

Да се насищаме взаимно,
с надежда и разбиране,
на малки сладки семенца,
които да покълват и растат
в душите ни,
обгрижвани със споделена близост.

Готов ли си за непосилни, извънмерни
принадлежане, пълнота и всеотдаване,
надхвърлящи идеи и представи,
говорене, поезия и блянове,
свободни от материя и тлен.
За нещо надчовешко. Уникално. Вечно.

Готов ли си за миг да не заспиш.
От мен нататък. Никога.

Готов ли си за мен
и за това,
което съживяваш
със нова, светла, неутронна сила...

Защото вече ще те чувствам
неизменно
на мястото
на сърцето ми.

Спах твърде дълго
и не мога да си позволя
отново да остава празно.

 

Л. П.

7 юни 2015 г.




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Здравей!
08.06.2015 12:11
Не ми е до поезия, затова и няма да коментирам.
Просто случайно наминах...
цитирай
2. otherwise - Аз затова
08.06.2015 22:30
нито се разхождам в блога, нито коментирам. И тук не е задължително, Минчо!

Желая ти по-добри времена! :)
цитирай
3. nabudonohonosor - Вярно е, че понякога реалността ...
08.06.2015 23:28
Вярно е, че понякога реалността прилича на подтискащ сън, който се е увил около теб като боа, и не те пуска... Но как една усмивка и добра дума могат да преобразят всичко... и да изгрее жарко до бяло слънце, да дойде истинският живот, истинската реалност - да дойде любовта.
цитирай
4. otherwise - Виж ти, един да схване
09.06.2015 09:31
основното.

Благодаря, за което!

Винаги може...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 553567
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол