Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2015 18:06 - АМА ХА! ДОЛЕ САЩ! ДОЛЕ ЕС! ДОЛЕ НАТО! ДА ЖУВЕЕ ТАТО!
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 13703 Коментари: 43 Гласове:
14

Последна промяна: 19.03.2015 18:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Все виси на тая първа -
сякаш е на пост - Кушел  
по чорапи и шинел
с клюките си некадърни.

Своя скучен ляв живот 
точно като Путин Кухий -
разнообразява с клюки
за един менте компот.

Повече не може Раша
и да иска, да даде.
Вече няма откъде
да открадне даже каша.

Щом и Венци проумя,
че като се репчиш тъпо
срещу цялата земя,  
всичко ще ти стане скъпо,

време е и за Кушел
да се скрие вдън земята,
вместо гордо да размята
своя стар разпран шинел.

image



Тагове:   ама ха,


Гласувай:
17



1. apostapostoloff - Ще си позволя едно малко уточнение:
19.03.2015 18:14
въпросната персона се каза Кухел. Посъветвах го да иде при кварталния си инспектор и да каже на ченгето да му нашари дирника с една цепеница. Само така ще му уври тиквата. Ама той не ме послуша и продължава да пърди зловонно в блогбегето...
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Ще го имам навпредвид, както често пишат они. )))
19.03.2015 18:15
apostapostoloff написа:
въпросната персона се каза Кухел. Посъветвах го да иде при кварталния си инспектор и да каже на ченгето да му нашари дирника с една цепеница. Само така ще му уври тиквата. Ама той не ме послуша и продължава да пърди зловонно в блогбегето...

цитирай
3. yoan2015 - Браво Славимире!
19.03.2015 18:20
Венци проумял??? Това ще да е шега.
цитирай
4. favn56 - Няма да се учудя, Славимире, ако ...
19.03.2015 18:26
Няма да се учудя, Славимире, ако фейкът Лидис е просто негов профил. Или се обслужва от Рустам. Тия не могат да дишат, ако не се издришат.
цитирай
5. favn56 - Кухият се държи като Иванушка Гл...
19.03.2015 18:27
Кухият се държи като Иванушка Глупака - невинен и девствен, ама не било така. А пропагандната му машине не отстъпва ни на йота от едновремешните соцновинарски емисии.
цитирай
6. favn56 - Като казах съвременните соцнов...
19.03.2015 18:28
Като казах съвременните соцновинарски емисии, да припомня искам съобщението на БНТ за аварията в Чернобил. Показаха някаква частица, дето много не се виждаше, за УЖ ГОЛЕМИТЕ РАЗРУШЕНИЯ. Демек не били толкова и такива.
цитирай
7. favn56 - Тъпият и кух фейк Кухел да ми каже как ...
19.03.2015 18:29
Тъпият и кух фейк Кухел да ми каже как последиците от тая авария, дето уж не била голяма, скапаха децата на българския народ и продължават да ги скапват.
цитирай
8. favn56 - Пак питам тъпия и кух фейк Кухел-...
19.03.2015 18:31
Пак питам тъпия и кух фейк Кухел-Лидис-Рустам дали Рашата ни е платила и грам обезщетение за това, че народът ни, изложен безпрецедентно на радиацията, не беше осведомен, не бяха предприети мерки за каквато и да е защита, а беше оставен на произвола на съдбата.
цитирай
9. favn56 - Кажи му на тъпото Кух, че независимо ...
19.03.2015 18:32
Кажи му на тъпото Кух , че независимо че не се има с Бога, Бог забавя но не забравя. И ще плащат децата ми и техните деца.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Разбира, но е горд и не си признава. Но аз ги усещам тия работи. )))
19.03.2015 18:33
yoan2015 написа:
Венци проумял??? Това ще да е шега.

цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Хабер си нямам. Но тролят.
19.03.2015 18:38
favn56 написа:
Няма да се учудя, Славимире, ако фейкът Лидис е просто негов профил. Или се обслужва от Рустам. Тия не могат да дишат, ако не се издришат.

цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Сега се чуди какво да отговори.
19.03.2015 18:48
favn56 написа:
Кажи му на тъпото Кух , че независимо че не се има с Бога, Бог забавя но не забравя. И ще плащат децата ми и техните деца.

цитирай
13. анонимен - Че какво друго може да прави един ...
19.03.2015 18:51
Че какво друго може да прави един доматен сопол - да виси и да смърди.
цитирай
14. slavimirgenchev1953 - ))) Аслъ!
19.03.2015 19:02
40skies написа:
Че какво друго може да прави един доматен сопол - да виси и да смърди.

цитирай
15. yoan2015 - Хубаво е човек да е горд. Следващото е да бъде свободен по дух.
19.03.2015 20:55
slavimirgenchev1953 написа:
yoan2015 написа:
Венци проумял??? Това ще да е шега.



Това деденце да не се опитва да съживи другаря Йосиф = масов убиец, прилагайки му уста в уста или просто е "изкукавел"???
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Той е. Те във всеки момент са сталинисти. И ще трепят, ако имат възможност.
19.03.2015 21:12
yoan2015 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
yoan2015 написа:
Венци проумял??? Това ще да е шега.



Това деденце да не се опитва да съживи другаря Йосиф = масов убиец, прилагайки му уста в уста или просто е "изкукавел"???

цитирай
17. getmans1 - За КушелЧе ...
19.03.2015 22:59
... не ми се приказва по това време, преди сън!
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - )))
20.03.2015 01:03
getmans1 написа:
... не ми се приказва по това време, преди сън!

цитирай
19. vencivaleri1951 - Да, прав си Венци проумя, че дребна ...
20.03.2015 04:46
Да, прав си Венци проумя,
че дребна си душица.
Това чест, достойнство, доброта
не струват ако Славито от тях не
цица

цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Цицал и цица само другариатът, т.е. Венци и сие. Цицай, Венци, цицай, това ще ти остане.
20.03.2015 06:23
vencivaleri1951 написа:
Да, прав си Венци проумя,
че дребна си душица.
Това чест, достойнство, доброта
не струват ако Славито от тях не
цица


цитирай
21. fenku - :-))
20.03.2015 07:43
Венцивалери вече си хапе дупцата:-)) Щом чак проклина.
Ми то, да проклинаш е циганско, а от циганско до комунистическо разликата не е голяма. Пък и нали цигани и комунисти все за братя говорят.:-)
цитирай
22. slavimirgenchev1953 - Те са от една порода. )))
20.03.2015 08:14
fenku написа:
Венцивалери вече си хапе дупцата:-)) Щом чак проклина.
Ми то, да проклинаш е циганско, а от циганско до комунистическо разликата не е голяма. Пък и нали цигани и комунисти все за братя говорят.:-)

цитирай
23. batogo - !!!:))) Поздравления, Славе!
20.03.2015 10:35
Перфектна илюстрация на реалностите... :)
цитирай
24. vencivaleri1951 - Виж комсомолска трибуно:)
20.03.2015 11:17
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
Да, прав си Венци проумя,
че дребна си душица.
Това чест, достойнство, доброта
не струват ако Славито от тях не
цица




Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари
цитирай
25. slavimirgenchev1953 - Вервай си. )))
20.03.2015 11:47
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
Да, прав си Венци проумя,
че дребна си душица.
Това чест, достойнство, доброта
не струват ако Славито от тях не
цица




Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари

цитирай
26. vmir - 24. vencivaleri1951 - Виж комсомолска трибуно:)
20.03.2015 12:05
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.
цитирай
27. slavimirgenchev1953 - Именно. Бяха си построили частен комунизъм, където печелеха по капиталистичесик, както сега
20.03.2015 12:39
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.


си построиха личен, връзкарски, шуробаджанашки капитализъм, за да печелят по комунистически. )))
цитирай
28. vencivaleri1951 - Нищо не си разбрал Вмире
20.03.2015 12:47
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.


Аз го написах ясно-"хранил" съмсе от разпределението , а не от преразпределението. Тоест работил съм в организации произвеждащи продукт и отчисляващи сборове за такива като Славимир. И съм го правил не защото не съм могъл да се "Кльофна" в някоя паешка канцелария , секция, катедра с мижави 200-300лева, а в производството където се получаваше в пъти повече. Най -загубените ми 5 години от към пари/тогава не се крадеше на държавно ниво / бяха в бюджета- в едно министерство. Слава Богу, че Филип Димитров ни уволни нескопосано и специално на мен ми "Купи" половин кола.:)
цитирай
29. slavimirgenchev1953 - Благодаря, че си ме хранил, другарю! Освен на Партията, и на теб благодаря! И милиони като мен трябва да ти благодарят. )))
20.03.2015 13:15
vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.


Аз го написах ясно-"хранил" съмсе от разпределението , а не от преразпределението. Тоест работил съм в организации произвеждащи продукт и отчисляващи сборове за такива като Славимир. И съм го правил не защото не съм могъл да се "Кльофна" в някоя паешка канцелария , секция, катедра с мижави 200-300лева, а в производството където се получаваше в пъти повече. Най -загубените ми 5 години от към пари/тогава не се крадеше на държавно ниво / бяха в бюджета- в едно министерство. Слава Богу, че Филип Димитров ни уволни нескопосано и специално на мен ми "Купи" половин кола.:)

цитирай
30. vmir - 28. vencivaleri1951 - Нищо не си разбрал Вмире
20.03.2015 14:20
vencivaleri1951 написа:

Аз го написах ясно-"хранил" съмсе от разпределението , а не от преразпределението. Тоест работил съм в организации произвеждащи продукт и отчисляващи сборове за такива като Славимир.


Аааа, разбрах!

Значи онези, които държат парите, хранят онези, които са имали неблагоразумието да нямат достъп до тях. Такива като Славимир, как не го е срам! А същото се отнася и за учителите, лекарите, милиционерите, военните, пфу, ма че наглеци! Как не ги е срам всички тези така безсъвестно да са ти яли парите?!
цитирай
31. vencivaleri1951 - Има за какво да благодариш на Комсомол и партия относно
20.03.2015 14:21
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.


Аз го написах ясно-"хранил" съмсе от разпределението , а не от преразпределението. Тоест работил съм в организации произвеждащи продукт и отчисляващи сборове за такива като Славимир. И съм го правил не защото не съм могъл да се "Кльофна" в някоя паешка канцелария , секция, катедра с мижави 200-300лева, а в производството където се получаваше в пъти повече. Най -загубените ми 5 години от към пари/тогава не се крадеше на държавно ниво / бяха в бюджета- в едно министерство. Слава Богу, че Филип Димитров ни уволни нескопосано и специално на мен ми "Купи" половин кола.:)



"перисталтиката" ти Няма какво да им се сърдиш днес. Те "дават, но в кошара не вкарват":)
цитирай
32. slavimirgenchev1953 - Като хиляди други хора всичко съм си постигнал сам, въпреки тях, въпреки Венци, въпреки връзкарите, доносниците и вся остальная сволоч.
20.03.2015 15:14
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:


Имам близо 40годишен стаж. От тех само в 5 съм се "Хранил" от преразпределението/бюджет/ През останалото време преди да ми се плати е отделяно от моите пари и за редактори и списватели в идеологически редакции и институти. Тоест взимано ми е да хранят теб. Тоест не аз, а ти си бил в компанията на тези що са бозали 45 години. Злобни станаха някои от вас щото са се готвили да бозаят още поне 45.

А венци при господа и при другари
сам изкарва свойте авоари


РАЗГЕЛЕ! Евала бат Венци, изплю камъчето накрая!

Значи камунизъмо бил само за будалите, а за тарикатите с привилегии можело и капитализъм. Капитализъм, ама без конкуренция. Особено на онези - будалите, дето да не ходят на държавна работа, ги пращаха на почивка да чукат камъни.

Брей, че той ногу убав бил тоа камунизъм ва! И как да не го обичаш и да не го сакаш пак и пак и пак?

Значи прав бил тоя дето приравнява комуниста с пияния в трамвая, дето се изповръщал върху човека, а после започнал да го критикува на какво приличал. Брей, че гениално. Ама той и Путин така прави.


Аз го написах ясно-"хранил" съмсе от разпределението , а не от преразпределението. Тоест работил съм в организации произвеждащи продукт и отчисляващи сборове за такива като Славимир. И съм го правил не защото не съм могъл да се "Кльофна" в някоя паешка канцелария , секция, катедра с мижави 200-300лева, а в производството където се получаваше в пъти повече. Най -загубените ми 5 години от към пари/тогава не се крадеше на държавно ниво / бяха в бюджета- в едно министерство. Слава Богу, че Филип Димитров ни уволни нескопосано и специално на мен ми "Купи" половин кола.:)



"перисталтиката" ти Няма какво да им се сърдиш днес. Те "дават, но в кошара не вкарват":)


А без тях ти щеше да си обикновен цървул като Кухел и останалите.
цитирай
33. ok3223 - КУХОВЕЛНИКО ... Слави ...
20.03.2015 16:18
ЧОВЕК ДА ТЕ НАРЕЧЕ ПРАСЕ.
ЩЕ Е ОБИДА ЗА ПРАСЕТО.
ЧЕ ЧЕРНА ЗЛОБА ТЕ ТРЕСЕ -
Е ЯСНО, ОБЩО ВЗЕТО.

ЧЕ СИ ПОСРЕДСТВЕН И МАНЯК
С ТАЛАНТЕЦ НА МУХИЧКА
ГО ВИЖДА ВСЕКИ ТУКА, ДНЕС И ПАК -
И СИ ПРАВИ С ТЕБ ШЕГИЧКИ.

ВЗЕМИ СЕ СКРИИ, ВЪВ ДЪН ГОРИ,
А МОЖЕ ДАЖЕ ПОД ЗЕМЯТА.
ДОКАТО ЗЛОБАТА ТИ ПРОГОРИ
НА АДА ДУПКА ПО СРЕДАТА ...

Та ти си рядък идиот
на 100% ненормален.
Позора на семейство, род,
МАЗНИКО НЕФОРМАЛЕН.
цитирай
34. yotovava - На мен ми е интересно и как не само ...
20.03.2015 16:26
На мен ми е интересно и как не само Кухият, но и бат`Венци се помпат якоооооо, ама якоооо, пък се пишат за света вода ненапита. Ей го преди има няма половин час бат Венци си напъха 1000 прочита.
цитирай
35. slavimirgenchev1953 - Леко, давиш се от праха, който гълташ далеч назад след мен.
20.03.2015 16:35
ok3223 написа:
ЧОВЕК ДА ТЕ НАРЕЧЕ ПРАСЕ.
ЩЕ Е ОБИДА ЗА ПРАСЕТО.
ЧЕ ЧЕРНА ЗЛОБА ТЕ ТРЕСЕ -
Е ЯСНО, ОБЩО ВЗЕТО.

ЧЕ СИ ПОСРЕДСТВЕН И МАНЯК
С ТАЛАНТЕЦ НА МУХИЧКА
ГО ВИЖДА ВСЕКИ ТУКА, ДНЕС И ПАК -
И СИ ПРАВИ С ТЕБ ШЕГИЧКИ.

ВЗЕМИ СЕ СКРИИ, ВЪВ ДЪН ГОРИ,
А МОЖЕ ДАЖЕ ПОД ЗЕМЯТА.
ДОКАТО ЗЛОБАТА ТИ ПРОГОРИ
НА АДА ДУПКА ПО СРЕДАТА ...

Та ти си рядък идиот
на 100% ненормален.
Позора на семейство, род,
МАЗНИКО НЕФОРМАЛЕН.

цитирай
36. slavimirgenchev1953 - С помощта на червената армия. )))
20.03.2015 16:36
yotovava написа:
На мен ми е интересно и как не само Кухият, но и бат`Венци се помпат якоооооо, ама якоооо, пък се пишат за света вода ненапита. Ей го преди има няма половин час бат Венци си напъха 1000 прочита.

цитирай
37. vencivaleri1951 - Разбираемо, че за "помпа" завиждаш поетесо:)
20.03.2015 16:50
yotovava написа:
На мен ми е интересно и как не само Кухият, но и бат`Венци се помпат якоооооо, ама якоооо, пък се пишат за света вода ненапита. Ей го преди има няма половин час бат Венци си напъха 1000 прочита.


Да знам, да ти кажа кой е:) Нямам идея как става, но си права
цитирай
38. favn56 - абе това Окейчето, хем не може да ...
20.03.2015 16:53
абе това Окейчето, хем не може да скърпи две рими, хем неграмотно, не признава й, не признава правопис.
Окейче, скрий се бе, че ти личи диагнозата.
цитирай
39. slavimirgenchev1953 - Той си мисли, че позата ще му скрие диагнозата. )))
20.03.2015 17:16
favn56 написа:
абе това Окейчето, хем не може да скърпи две рими, хем неграмотно, не признава й, не признава правопис.
Окейче, скрий се бе, че ти личи диагнозата.

цитирай
40. ok3223 - FAVN 56 + SLAVOMIRGENCHEV56 = 000000000
20.03.2015 19:13
Нищожествво, боклук, прасе,
във Блог бг върлува.
От стръвна злоба се тресе,
на гении с преструва.

Със стих на жаба, вол,
педала депресиран,
със мозък на медуза, гол,
на хипопотам дресиран,

Тормози всички, тебе, нас,
читателя случаен.
Влечугото реве по мен,и вас ...
и МЯРА САМ НЕ ЗНАЕ.
цитирай
41. mamkamu - :)
20.03.2015 19:22
Бе не го и споменавай Кушел, че само му вдигаш "рейтинга" :) С Венци по-може да се говори...
цитирай
42. slavimirgenchev1953 - Защо кашляш, чичо? Я как ти се е усладил моят прах, я!
20.03.2015 19:54
ok3223 написа:
Нищожествво, маняк, прасе,
във Блог бг върлува.
От стръвна злоба се тресе,
на гении с преструва.

Със стих на жаба, вол,
педала депресиран,
със мозък на медуза, гол,
на хипопотам дресиран,

Тормози,всички, тебе, нас,
читателя случаен.
Влечугото реве на глас ...
и МЯРА САМ НЕ ЗНАЕ.


Лайноядите на блога,
русофилските подлоги
неграмотни и убоги,
колкото и да са много,
като чичко Сталин строги,
в джобче да ги сложа мога,
да ги хвърля във тревога,
та със писъци до Бога
да одрискат вкупом блога.

цитирай
43. slavimirgenchev1953 - Кушелиатът е по-широко разпространен и трябва да се изтребва до крак. )))
20.03.2015 19:55
mamkamu написа:
Бе не го и споменавай Кушел, че само му вдигаш "рейтинга" :) С Венци по-може да се говори...


Я го виж тоя ок с номера какъв неграмотник е. Те са от една порода.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582531
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031