Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2020 04:20 - Сравни се със Света
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4795 Коментари: 27 Гласове:
21

Последна промяна: 09.07.2020 17:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както тихата вода на бряг се моли,
на вятър милостта, дърво благодари,
Слънце дъжд в небето, с дъга благослови,
така с Твореца им душата ми говори.
---
Както блудна съвест егото терзае,
порочни мисли интелекта екзалтират,
сетивен хаос Духа илюминира,
така душата ми възвишеност не знае.
---
Не съм твоя мрак, нито пък светлината,
в твой хаос тъй инертен преди да си се взреш!
С имена на твоя грях недей да ме зовеш!
Само подражаваш хармонията свята.

Порокът си е мой, и с чест го преживявам,
чрез Дух съзнат и с други, достойно помирил.
С твлрческо подобие, душевно преоткрил,
тъй Мирозданието Богум подражавам!
---
Грях Божи е да си, и друг да правиш тъжен!
Не се сравнявай с мен"! Не смей и да ме съдиш!
Сравни Света..., красив и зъл!, На кой се сърдиш?
Повече усмихнат, по-малко си му длъжен!
:-)))

-------
  Понеже не съм много вещ в Библията, моля който знае да подсети къде пишеше че е грях да тъгуваш! Защото където пише, че е грях да правиш другите тъжни, всеки може да си намери... :-))))

-------
    Записвам си, че тези стихотворни размисли имат отзвук и от предишния ми постинг, който явно само е размъти водата, за да изплуват големите шарани от дъното, да похапнат... :-))
   Но друг повод е и постинга на Татяна (bven) "Страх и духовност", която много добре обяснява овчият ни религиозен страх, както и за овчият ми примирен манталитет, овчарите и пазачите ни, и.... как вечно сме вкарвани в път и кошара, където нямаме избор да търсим духовното Себе си

-------
П.П.П  Понеже Пиша Покрай дневного си битуване, Предварително моля за извинение, за грешки и неадекватни думи, защото диктувам на телефона, който разбира каквото си поиска, подпомогнат и от слънчеви проблясъци...:-() Уча го да ми чете мислите, както ние си припомняме че можем. Но си по-добрих дикцията, като на професионален рецитатор. :-)) 

-------
   Понеже прегрях от отговора на коментара на Апостолофф, се охладих в морето, а то ми отговори на мислите с едно камъче. Нарекох го Душа Човешка. Изкушавам се да го споделя, и оставям всеки сам да си прогнозира и тълкува очите на черната и бялата му страна.
image






Гласувай:
24



1. apostapostoloff - Вятър и мъгла.
06.07.2020 06:01
Ела ме ритни.
цитирай
2. sofisofi - Добре си го казал,Лекс!
06.07.2020 08:22
Важно е човек да остане верен на себе си.Поздрави!
цитирай
3. oia - Поздрави. Ще ти отговоря така--...
06.07.2020 08:23
Поздрави. Ще ти отговоря така---Тъгата е емоция, не чувство.
Чувствата са само ТРИ--и числом и словом. Емоциите се превръшат много често в грях, понеже прекаляват с присъствието си. Възможно е да раздразня много
люде с написаното, ама все тая. Всеки си има камбанария и по-високо от нея не може да погледне. Дълга тема.............. Много ми е интересно, ще се намери ли някой да даде точно определение за съдържанието на чувство и емоция. До скоро
цитирай
4. morskipesni - Какви пророчески думи!
06.07.2020 09:55
"Както блудна съвест егото терзае,
порочни мисли интелекта екзалтират,
сетивен хаос Духа илюминира,
така душата ми възвишеност не знае..."

Чета- и дъхът ми спира, духът еякулира
Душицата ми се гипсира, нямам мира..
цитирай
5. mihala - Здравей,
06.07.2020 11:44
С твойте философски мисли пак ме хвърляш в размисли.Успешен ден.Емоцията би следвало да е отзвук на трайните чувства загнездили се в нас.Ние с нашия грях създаваме условия за тъгуване, Бог не иска това.Иска да се радваме и пеем в неговото присъствие.
цитирай
6. lexparsy - ===========================
06.07.2020 12:38
   Моля за извинение, че ще отговоря първо на хейтърите си защото знам че бързат за своята еякулация... :-)
После пак ще сложа такава честта, за да си върна добронамеренито отношение за споделяне, и няма да ги допускам!

Пускам ти коментара само защото е прекрасен пример на душегубна песен...
morskipesni написа:
Какви пророчески думи!
"Както блудна съвест егото терзае,
порочни мисли интелекта екзалтират,
сетивен хаос Духа илюминира,
така душата ми възвишеност не знае..."

Чета- и дъхът ми спира, духът еякулира
Душицата ми се гипсира, нямам мира..

   Пример за това как духът, в своята крайност може да бъде хаотично ментално екзалтиран, без сам да знае от какво камо ли да обясни...
   Забелязвам,че този начин на коментиране е заложен като алгоритъм в чипа на всички хейтъри.. Да цитират чужда мисъл, а след това да изказват хаотичните си развълнувани асоциации. Една твоя известна колежка го прави много ефектно с нечленоразделни кодкодякания... :-))) С което обаче много ефикасно прекъсват комуникацията между нормалните хора!
   Аз не виждам нищо пророческо, но за това може да се обърнеш към твоя колега, който не само ще ти направи прогноза и хороскоп, но и със сигурност ще се заеме упорито да го реализира :-))))

   Чета една от възбудените ти мисли...  Спри се...! Няма да чета и да пускам повече коментарите ти! Уффф,  защо ли го казвам? :-(
цитирай
7. oia - Емоции и Чувства. Това е строго й...
06.07.2020 12:47
Емоции и Чувства. Това е строго йерархично присъствие в Живота. Емоциите не могат да бъдат отзвук от трайни чувства. Емоциите прилепват, задушават Душата
независимо дали са в плюса, или в минуса
цитирай
8. vesever - И на мен ми хареса стихотворението, ...
06.07.2020 13:45
И на мен ми хареса стихотворението, дълбоки теми засягаш.
Всичко, свързано с човешката Душа е дълбоко.
За скръбта в Библията се сещам, където ап. Павел казваше в посланието до Коринтяните, че скръбта по Бога води до спасително покаяние, а светската скръб докарва смърт. Не помня точно къде беше, но след малко ще го изровя и ще напиша.

Поздрави, Лекси!
цитирай
9. vesever - Ето го: Защото скръбта по Бога ...
06.07.2020 13:50
Ето го:

Защото скръбта по Бога докарва спасително покаяние, което не причинява разкаяние; но светската скръб докарва смърт.

2 Коринтяни 7:10
цитирай
10. batogo - !!!:))) Много Истина блика от творението ти, Лекс!
06.07.2020 13:55
Който има силата винаги да следва Духа, изначално вложен от Първоизточника в душата и сърцето му, няма как да бъде вкаран в кошарата, въпреки тежките вероятни последици. Духът винаги е по-силен от изпитанията и е способен да ги превърне в мъдрост, която дава още по-голяма сила, защото е Истина.

цитирай
11. missana - Съждителна е твоята поезия, Лекс, но ти я поднасяш в оригинална форма,
06.07.2020 14:01
гарантираща оцеляването й. Поздравление и светла седмица!
цитирай
12. valben - Предлагам ти да прочетеш това и да се замислиш:
06.07.2020 14:13
"БОГ Е ЗАГРИЖЕН, КОГАТО ДЕЦАТА СА ТЪЖНИ" - Пол Рийд
цитирай
13. puk - Какво стихотворение? Това е ужас ...
06.07.2020 15:07
Какво стихотворение? Това е ужас неземен. Едно време бях написал една програма, която от речник вадеше думи по случаен принцип. Тя пишеше по-смислени неща.
цитирай
14. tonsun - Какво стихотворение? Това е ужас ...
06.07.2020 18:11
puk написа:
Какво стихотворение? Това е ужас неземен. Едно време бях написал една програма, която от речник вадеше думи по случаен принцип. Тя пишеше по-смислени неща.



Ами така се получава с първосигналните!
Няма как да уловят смисъл, когато са лишени от мисъл.
цитирай
15. lexparsy - Отговарям ти приоритетно, за да ти материализирам желанията ветровити и мъгливи :-()
06.07.2020 18:26
apostapostoloff написа:
Вятър и мъгла.
Ела ме ритни.

   Да не кажеш само, че не си поискал, както и да те хвана за топките... само че не виртуално, както ти си позволяваш, скрит зад мъгливостта на блога...

   Понеже получихме списъкът със световно известните ти астро езотерики в предишния постинг, моето Его засрамено ме сритва да споделя..., даже и като лична изповед и споделяне. ( но не и като поучителна проповед)

   Преди 25-30 години доста усилено четях аналитично и Кабала, и "Дървото на живота" и картите Таро (и други карти), и Руните и какво ли още не,... но не за да ги наизустявам и цитирам предсказателно, а за да вникна в съдържанието, разбирането и взаимовръзките им в дълбочина. Чертаех само мен понятни таблици със записки, но когато ги разгърнах извън двумерното пространство, разбрах с ужасче на някои "неща" в тези книги много умело са им разменени местата, за да бъдат предоставени на умове, нарочени за езоТермия... :-))))
   По това време се изживявах и в приключение с разни "магове и лечители", впрегнали цялата енергия и егото си за престиж и пари от професията си. Оказа се Зора (oia) познава някой, на които е свидетел да им се разтрепера и здравето и душичките и ръчичките, да ги размахват енергийно... :-)))
   Тогава имах щастието да ми попадне една пародия на книгата "Магията на Аабрамелин Мага" (според мене Авраам), от която единственото полезно изречение ме върна обратно на земята!  Импровизирам по памет:
   Всяко знание свързано с правила таблици изчисления и тълкувания е дело на Луцифер, и се заплаща с Духовни сили и  душевна заблуда. Защото само Божието познание постижимо чрез вярата подобието му на душата която носим е всемогъщо и непобедимо! Дописвам че омразният ни Луцифер, само си върши добре работата, като господар в духа на материята, и си се бира договореният урожай... :-)))
    Тогава се светнах че всички Велики магове като Мерилин от епопеята.., и Свети Киприян християнството чиито молитви четем против уроки, в крайна сметка се завръщат към вярата и силата на Твореца. И започнах да чета с друго разбиране езотериката, която "свободно ни е предоставена", Също както популярната наука, с правила за практични знания които обаче ограничават и заблуждават познанието в дълбочина.. :-)))Ссмешна, чак до безумие ми е практическата модерна Нумерология... Може би защото точно в нея се крият някои фирми тични тайни за разбиране на мирозданието!

   Ще ти издам една голяма тайна невежо, и с чиста съвест, че нищо няма да разбереш!
   Ползата от образованието е да се научиш да търсиш, разпознаваш и боравиш съзнателно с Познанието, а не да го трупаш, запаметяваш  и прилагаш по заучени и преходни закони и правила., Иначе се превръщаш в андроид, с качества,, присъщи за ползване ог създалия го и собственика му!
   Тоест образУвание, каквото си ти, ползвано в този блог за заблуждение и забавление на други образУвания, в мимикрия на хора, но с доста противна проява на духовна същност!

   А ние имаме голям късмет с твоето присъствие Апостолоффф. Че да видим до какви крайности и вреди може да достигне езотеричното вманиачаване. И то със самочувствие на еродиран пастир на предоставените му от блога овце... :-)))
   Да Апостолов това беше последното ми обяснение към тебе. И понеже модераторите на които може би им реализираш безплатни хороСкопия, няма да те ограничат да ги правиш и на нас, просто си стой занапред в твоята си кочинка с тях!
цитирай
16. lexparsy - =========================
06.07.2020 19:16
Това е чертата на последния хейтърски коментар!

puk написа:
Какво стихотворение? Това е ужас неземен. Едно време бях написал една програма, която от речник вадеше думи по случаен принцип. Тя пишеше по-смислени неща.


Благодаря ти за лаконичната диагноза Тонсън
tonsun написа:

Ами така се получава с първосигналните!
Няма как да уловят смисъл, когато са лишени от мисъл.

Аз бих добавил явните симптоми на човека да се забавлява мазохистично с това което не му харесва присъщо за негови колеги. И със самочувствието на ерудит, с който трябва задължително да се съобразиш, без да си напряга веществото за доводи
...
И в предишния постинг ти казах да си пиеш питието в твоя бар Пук, но сега ти препоръчвам да си лочиш в твоята кочинка с припознати... :-()

   А бе Тонсън, само да те попитам... мислиш ли че тези тримата съзнават, че с категоричните си изказвания обиждат всички останали, намери ли някакъв смисъл интерес и размисъл? Уффф, Не ми отговаряй по-добре сподели нещо весело. :-))
цитирай
17. lexparsy - Благодаря ти за вникването Софи
06.07.2020 20:45
sofisofi написа:
Добре си го казал,Лекс!
Важно е човек да остане верен на себе си.Поздрави!

Ти си човек, който без много думи разбира същността на посланията
Наистина истинската духовност човек поне има шанс да търсиш само ако остане верен на себе си!
Поздрави и от мене!
цитирай
18. lexparsy - Добре дошла в клуба на дивергентите Зора
06.07.2020 21:13
oia написа:
Поздрави. Ще ти отговоря така---Тъгата е емоция, не чувство.
Чувствата са само ТРИ--и числом и словом. Емоциите се превръшат много често в грях, понеже прекаляват с присъствието си. Възможно е да раздразня много
люде с написаното, ама все тая. Всеки си има камбанария и по-високо от нея не може да погледне. Дълга тема.............. Много ми е интересно, ще се намери ли някой да даде точно определение за съдържанието на чувство и емоция. До скоро

Ами и аз затова ти пиша тъпи стихчета за записки, от жал да не срутя нечии пясъчни кули на ума :-)
Амиии, в момента първичните ми сетива  чувстват шума на една търговска улица, но аз се абстрахирам от предизвиканата емоция, за да почувствам на по-високо равнище смисълът и контекста на въпроса ти, и от каква емоция е предизвикан...,  за да ти отговоря... :-)) и това го прави съзнателния ум и ми помага в заключението... че сетивата и чувствата са детектори на проявлението на духа, но различни на различните енергийни равнища. Тогава емоциите би трябвало да са следствията от тях.  Те понякога резонират и доста ни пречат, за това всички препоръчват да се дистанцираме от тях. Но когато сетивността ни е ограничена вършат много добра работа. Особено когато искаме да си купонясваме за да се разтоварим... :-)))
Ами не знам дали сбърках бе, така си мисля тук в барчето :-)
Но ми стана много интересно за твоята версия на тези три чувства.  Очаквам да споделиш.
цитирай
19. lexparsy - И ти веднага сещаш есенцията и от най-сложните размисли Веси
06.07.2020 21:31
vesever написа:
И на мен ми хареса стихотворението, дълбоки теми засягаш.
Всичко, свързано с човешката Душа е дълбоко.
За скръбта в Библията се сещам, където ап. Павел казваше в посланието до Коринтяните, че скръбта по Бога води до спасително покаяние, а светската скръб докарва смърт. Не помня точно къде беше, но след малко ще го изровя и ще напиша.

Поздрави, Лекси!
-------------------

Ето го:

Защото скръбта по Бога докарва спасително покаяние, което не причинява разкаяние; но светската скръб докарва смърт.

2 Коринтяни 7:10

   Предполагам че и други ти благодарят че намери този пасаж.
   За да те усмихна ще ти разкажа, защо това стана поантата на среднощното ми стихче.
    Вчера си плямпаме с един руснак, а той като гледа че се хиля като ряпа на всичките си проблеми, преди да им Персия разрешение, ми припомни че да си тъжен според библията е грях. И взе да ми подражава, :-)))
А знаем че ти не се нуждаеш от подсещане Веси. Усмихвай се, и все така ни споделяй поводите.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Пустоле и компания, какво искате от ...
06.07.2020 21:38
Пустоле и компания, какво искате от Лекс!
Ето , има изказвания, положителни, от хора, занимаващи се с поезия!
Като не ви харесват стиховете или не ви са ясни, търсете обратните на тях
Не може ли ,като не разбирате, вината да не е на автора, а ваша!
Все едно ,ве мога да реша задачата ,виновен ми е този ,които я е съставил
Мен в поезията ме интересува математиката-римата, но това не означава ,че другото не е поезия! И да раздавам оценки?
Свещено авторско право е свободата на словото в произведението му! Как така ,някой ще диктува какво и как да пише? Нали си демократ ?Това ли ти са демократичните принципи! Ползата - за тебе, помията- за други?

И не ми пращай повече стихове от " Изгубена и намерена Станка", дори и като приятелски подарък. Защото някога може наистина да направиш нещо сериозно и добро и то няма да бъде прието като такова!
Виж, може да изясниш един феномен Как на 22 години изкара военна служба, завърши висше и приключи с работата по дисертацията-без зачисляването обикновено е три години, с него, с изпитите- четири! Следването- 5 нормални години, казармата - две! В някакъв паралелен свят ли си бил?

Защо не уважаваш работата на другите, особено когато е продиктувана от добро чувство? Не е за пари, споделяне на знания е, пак без пари! Не е принудително, ако те интересува !Ако не те интересува, търси интересното другаде Няма да ти се иска обзщетение или обяснение!
За клюките, навивациите, шантажите, те просто не подхождат на мъж на възраст и с положение и не е нужно да се коментират дори!
От какво си недоволен ,не си се реализирал, не си оценен и ние в блога сме виновни ли?
Какво да направим в такъв случай, не сме ти взели пари, не сме те излъгали с празни обещания, каква е вината ни?
цитирай
21. oia - Чувствата никога не могат да слязат ...
06.07.2020 21:56
Чувствата никога не могат да слязат на нивото на емоциите. Лекс, и чувствата и емоциите са йерархично подредени, а не разхвърляни. В Живота всичко е подредено Йерархично, а не хаотично. Емоциите имат проблем с душата. Те са подвластни на друга структура в човешкото тяло. Имат си и управител.
цитирай
22. lexparsy - Много душевно разбиране лъха от изказването ти Бат Аго :-)
06.07.2020 22:29
batogo написа:
!!!:))) Много Истина блика от творението ти, Лекс!
Който има силата винаги да следва Духа, изначално вложен от Първоизточника в душата и сърцето му, няма как да бъде вкаран в кошарата, въпреки тежките вероятни последици. Духът винаги е по-силен от изпитанията и е способен да ги превърне в мъдрост, която дава още по-голяма сила, защото е Истина.

   Виж, това е един пример, за разбиране чрез  духовни възприятия, защото думите са само посредник, и няма смисъл да ги подлагаме на анализ... :-)
   Казвам го защото понякога имаме различни ментални възприятия, като за думите Дух и Душа.. но когато ги следваш правилно съобразно Истината, и те винаги си се наместват правилно в изречението...
   Много ценя твоето одобрение и мнението ти Огнян!
    Поздрави и почитания!
цитирай
23. lexparsy - Непременно ще го потърся Вал
06.07.2020 22:39
valben написа:
Предлагам ти да прочетеш това и да се замислиш:
"БОГ Е ЗАГРИЖЕН, КОГАТО ДЕЦАТА СА ТЪЖНИ" - Пол Рийд

Ако имаш нещо в електронен вариант ми го пусни.
Аз отдавна съм на един работещ при мене синхроничен принцип, че каквото ми трябва да прочета само ме намира и ми се завира в ръцете:-)) И много често това става чрез приятели.
Поздравления и за последния ти стих. Напоследък ми е трудно да намеря кондиция да коментирам това което ми харесва.
Поздрави!
цитирай
24. lexparsy - Много ме радва, че мой постинг може да споделяме Зора, защото в твоите от крякане на гарги не става... И ти не си виновна, разбира се...
07.07.2020 00:09
oia написа:
Емоции  и  Чувства.  Това  е  строго  йерархично  присъствие  в  Живота. Емоциите  не  могат  да  бъдат  отзвук  от  трайни  чувства.  Емоциите  прилепват,  задушават  Душата
независимо  дали  са  в  плюса,  или  в  минуса


oia написа:
Чувствата никога не могат да слязат на нивото на емоциите. Лекс, и чувствата и емоциите са йерархично подредени, а не разхвърляни. В Живота всичко е подредено Йерархично, а не хаотично. Емоциите имат проблем с душата. Те са подвластни на друга структура в човешкото тяло. Имат си и управител.

   Веднага се съгласявам за йерархията, а и за емоциите, както се изказах, сме на едно мнение.
   Спомних си за твоя кръстов баланс за диагностика, койтл веднаха си представих и като свастика, но активна. Интересна ми е тезата ти за управителите... Много интересни неща може да споделим като се вкдом пак, дай Боже.
   Многл то благодаря за сподеюените размисли.

   Хе, сетих се че  Радостима ме провокира да се изкажа за "съваршенството"  на мозъка, а аз и изтърсих че...
   ... човешкият мозък е само един проекционен апарат, а човешкият ум не е прикачено ни към тялото техническо устройство, за да го подлагаме на анализ колко е съвършен,  защото е част от цялото на духа ни, но и част от вселенския ум. И това му дава достъп до ПОЗНАНИЯ,  които са недостъпни и непостижими  от алгоритмите и законите на преходните знания. А някои искат да ни го превърнат в андроиден като техния.
   Интересно, ти какво мислиш! :-))
цитирай
25. lexparsy - Много ме радва че те размислям позитивно
07.07.2020 00:25
mihala написа:
С твойте философски мисли пак ме хвърляш в размисли.Успешен ден.Емоцията би следвало да е отзвук на трайните чувства загнездили се в нас.Ние с нашия грях създаваме условия за тъгуване, Бог не иска това.Иска да се радваме и пеем в неговото присъствие.

    Виж за емоциите докато се опитах да размисля се оказа че се доближавам до мнението на Зора. Тепърва ще го сравняваме... :-)
   Това че Бог се радва с нас не се съмнявам. Но защото ми е изгодна в момента една много еретична идея че както сме подобия на Бог и той също иска да се усъвършенства и развива. Та затова си страда и се радва като нас... :-))))
   А затова че с Зора нападаме ожесточено думата религия както и Татяна в своя постинг не се връзвай,  защото човек има и проявява своята духовност, независимо от религията която изповядва.
   Аз отскоро установих че всички руснаци са научени и знаят че ние произхождаме от волжските българи. Аз не им противореча много за да не се дразнят, но се сетих че те приемат исляма, но ни най-малко българите не губят своята духовност, която носет в родовата си памет...
    Радвам се че се отби и сподели Михала
цитирай
26. lexparsy - Най сетне стигнах и до твоя коментар приятелю...
07.07.2020 01:18
missana написа:
Съждителна е твоята поезия, Лекс, но ти я поднасяш в оригинална форма,
гарантираща оцеляването й. Поздравление и светла седмица!

   Много ми хареса думата съждителна, защото и аз така си класифицирам поетичните напъни с които си споделям размислите...
   Понеже не разбирам каноните по които се класира и оценява поезията, камо ли болната амбиция това да се прави и то от поети които претендират че са много духовно зрели..., се чудя каква дефиниция за поезия да измисля,  че да не ми е гузно на душата... :-) Измислих нещо от сорта, че поезията и емоционален искаш на душата а не на ума. И все се оправдавам че се уча... :-)
   Опитах се скромно да не пиша лирика, но тя взе да се разпространява от името на Апостолоффф брат...,, аз пак си правя че ми е смешно,  а толкова ми е жал братле...
Оказа се че оплакването ми което уж било много популярно е дало само самочувствие и стимул на всички малоумници да купонясват отново на главата ми.
   Преди малко влизам при Софи,  и гледам приятелю,  че тя е допуснала и Апостолов рецитираш последният ми стих както и изказването на морските песни но и задължително старата приятелка Юлка.... купонясват си брат и хората ги четат радват им се и се забавляват.. мисля да си направя на сервитьор и да им занеса сандвичи,  обаче после трябва някой да разтребва и  да ги водят..., не, не на травматолог, а на много добър психиатър братле... но много разходи ще има за поправка на мебели, А дамаската и килима Направо ще са за изхвърляне... :-))
   И аз ставам поддръжник на твоята теза, че апокалипсиса наближава приятелю... Пандемията е поголовна! Даже някои, които ти се струват нормални хора, са перфектна симулация... А такива примитивни модификации, като хейтърите, са им създадени за забавление и тестване на човешки симулации. :-))
Надявам се че те усмихнах  поне малко
   Аз отивам да питам нощното море дали пак да не си деактивиран постингите...    Срам ме е бе....  и от тяхно име ме е срам! Честно!
цитирай
27. missana - Моето мнение е, че творящият не трябва да обръща внимание на лаещите псета.
07.07.2020 09:33
Такива винаги ще има и те ще му гарантират това, че ако не е слънце, то поне е луна, защото този род създания лаят и вият винаги срещу месечината.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363946
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375