Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2019 20:21 - ДО ВСИЧКИ РОМАНТИЦИ!!ИСКАМ СЪВЕТ.
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 994 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 20.07.2019 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте!Отдавна не съм влизала в блога и много се зарадвах и изненадах,когато видях бройката на посещения.Много съм Ви признателна,че не сте ме забравили.
И така...днешната тема е:какво искаме да кажем с думата "харесвам".Постоянно използваме тази дума."Аз харесвам тази картина" или "Харесва ми когато ме похвалят."
Думата "харесвам" има различни значения за различни неща.
Например преди време дойде едно момче при мен и ни в клин,ни в ръкав ми изтърси "Харесвам те".А аз стоях пет минути с отворена уста,втренчена в него.
На другия ден се оказа,че е имал предвид,че харесва косата ми и се чувствах като пълна глупачка.Не знам как бихте реагирали на това оповестяване или пък какво бихте си помислили,но на мен ума ми кривна в грешната посока.
И в тази насока бих искала да ми дадете съвет.
Каква е разликата между това да харесваш един човек заради начина по който те кара да се чувстваш или заради самия него?Как може да разберем дали чувтвата ни са истински?


                                                                                                                         РС



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bobigadulkata - Хората в днешно време бъркат харесването с любов, а любовта със секс !
16.04.2019 20:49
Просто момчето е казало така, защото е пробвало да види какво ще стане и каква ще ти бъде реакцията. От друга страна, може наистина да те харесва, а косата да е била само причина, за да каже нещо. Човешките отношения са много сложни. Повечето хора станаха материалисти и много от тях, не знаят какво е любов и как да обичат истински.
Съвет от мен: Не си слагай всичко на сърцето. Гледай себе си и живота си, защото никой друг няма да се сети за теб и да пита как си, имаш ли работа, покрив над главата, пари, здрава ли си и т.н. Ти, ако не се погрижиш за себе си, няма кой друг. Когато обичаш и уважаваш себе си, рано или късно, ще дойде и любовта, която заслужаваш. Чувствата са истински тогава, когато започваш да живееш и съпреживяваш проблемите, грижите и радостите на любимия човек.
цитирай
2. trakietsadobri - https://www.youtube.com/watch?v=7jftKK-3L54
16.04.2019 23:40
Музикалният поздрав е по темата за романтиката. :)

А по темата за думите и конкретно думата "харесвам". Читавите мъже говорят честно и в прав текст. Тоест един читав мъж ще каже "Харесвам новата ти прическа." или "Харесвам те като човек!" или "Харесвам те каквато си." и всяка от тези реплики ще има ясен и недвосмислен смисъл.

Когато се колебаеш питай.
Ако мъжът срещу теб отговаря на всичките ти въпроси ясно и недвосмислено, значи истински те харесва. Ако и ти го харесваш такъв какъвто е... романтиката сигурно ще се случи. :)

Мария,
поздрави за завръщането в блога!
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930