Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2018 11:08 - ИНТЕРВЮ С БЕЗОЧИЕТО
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 734 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

-Защо се напиняш да си номер едно?

-Защото знам че не съм и трябва да бутам с лакти,да лазя,да коленича.Трябва нахалство за нас посредствените .А тези дето си могат нека си траят,услуга ни правят,балъци са,нища че са много кадърни .

-Не се ли срамуваш от това нахалство, останалите  го виждат?

-Нека го виждат,но важното е ,че можещите така не се виждат.

-Не се ли страхуваш от възмездието?

-Няма такова,няма и Бог,я виж колко мъка,бедност и болести на този свят.

-Каква е тази жажда за пари,за слава да си повече от другите.

-Съзнавам че не съм и не мога да съм повече.Това ме яде отвътре и затова трябва нахалство и дебелоочие.

-А жаждата макар  по друга я има и при животните,  и растенията.

-Казват че каквото човек си направи сто човека не могат да му го направят.Ти какво си правиш?

-Ами само хубави неща,няма значение по кой начин и с какви средства.

-Имаш ли претенции да си човек с духовни ценности и морал?

-Защо пък не.Не убивам,а че пия и пуша това вреди на мен.Понякога крадвам и послъгвам,но това е в името на успеха.

-Какво би пожелал на духовно извисените,скромни и кадърни хора?

-Има ли такива? И да има малко са. Да не се променят, така правят услуга на нас.

автор А.Х.Т.sekirata cekupama

image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления!
19.12.2018 11:27
Получила се е добра, истинна притча за ненаситното его на примитивите...
Весели празници!
цитирай
2. milady - !!!!!
19.12.2018 11:33
опасна си, Ани...
Весели празници, мила...
здраве и щастие пожелавам на теб, и тв любими хора..
цитирай
3. sekirata - Весели новогодишни празници и на теб! Доколкото себеподобните ни позволяват.
20.12.2018 17:52
milady написа:
опасна си, Ани...
Весели празници, мила...
здраве и щастие пожелавам на теб, и тв любими хора..


Няма опасна,
не съм властна!
Съм реална,
не тривиална.
А.Х.Т.sekirata
цитирай
4. sekirata - Красива Коледа и щастлива Нова Година!
20.12.2018 17:55
batogo написа:
!!!:))) Поздравления!Получила се е добра, истинна притча за ненаситното его на примитивите...
Весели празници!


Истината,голата истина.Нали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241916
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031