Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2020 22:24 - Сграда на знания от друга реалност
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2020 22:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сграда на знания от друга реалност  
             
      image


сряда, 29 юли 2020 г.


https://neonula.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html?fbclid=IwAR1FGQ3-EXvfrjuCUM7JfhvdUw5pzjfMSVIgJay8-zCj7rwFMfhJARspC6o

Интересно изживяване извън тялото се случило с американка на име Даяна през лятото на 1971 г. в Северна Джорджия, докато пътувала на салове по река Чатахучи. Един от саловете, на който имало осем души, се преобърнал, докато минавал през бързеите, покривайки жената, която след това се задавила и загубила съзнание. По време на това състояние с нея се случило невероятно изживяване извън тялото, което доказва, че съзнанието може да напусне тялото ни.
Ето как американският онколог Джефри Лонг описва какво се е случило с нея по време на този експеримент в книгата си „Доказване на живота след смъртта“: „Тогава разбрах, че се намирам на стотина метра над реката и погледнах надолу към сала, забит между камъни. Видях двама мъже, които ме чакаха да се издигна изпод водата. Видях още една жена, която бе на нашия сал - тя се държеше за камъка по-надолу по течението. Гледах съпруга си и по-малката си сестра, които без проблеми се спускаха пред нас по праговете. Те се затичаха обратно към хълма, за да видят защо по реката плават отломки.
Взехме всичко от сала им и го сложихме на нашия, в случай че се преобърнат, но те преминаха толкова лесно, а ние просто щяхме да плуваме след тях. Отгоре гледах как съпругът ми се изкачва на камък по реката. Той не чу заради рева на водата, че двамата мъже, останали на сала, му викаха. Той не знаеше къде съм и какво се случи, но видя, че ме няма. Останах с впечатление, че той ще скочи във водата и ще ме потърси, а аз изведнъж се озовах на брега и се опитах да го спра, защото не плува много добре и знаех, че е безсмислено. Когато протегнах ръка да го спра, ръката ми мина точно през него. Погледнах ръката си и си помислих: "О, Боже, мъртва съм!"
... Светещото същество каза, че трябва да избирам: да остана или да си тръгна, но все още имам неща за вършене в този живот и сега не е най-добрият момент да умра. Все още се колебаех и ми казаха, че ако реша да се върна, ще ми дадат определени знания, които трябва да споделя с другите. След дълга дискусия се съгласих да се върна и изведнъж се озовах пред висока сграда във формата на конус - толкова висока, че сякаш се простираше до безкрайност. Казаха ми, че това е сграда на знанието. Влязох и полетях по спиралата нагоре през рафтовете с книги, като в библиотека. Като стигнах до върха, излетях и попаднах в цветен калейдоскоп и в същото време главата ми изскочи от водата. Намирах се на около десет метра от сала надолу по течението.
Веднага осъзнавайки къде съм, хванах най-близкия камък. Успях да изляза и изплюх вода. Бях в шоково състояние, но нямах нужда от лекарска помощ. Не знам колко време съм била под сала; никой през това време не е погледнал часовника. Може да е три или четири минути, а може и десет. На мястото, където бях, нямаше време“. 
В допълнение към най-невероятното преживяване на състоянието на съзнанието извън тялото, в което Даяна е била както в нашия свят, така и в друга реалност, се заинтересувах от обекта, който тя нарича „Сграда на знанието“. Веднъж, по време на един от моите съкровени сънища, посетих подобен обект, който нарекох "Вселенската библиотека". В този обект всичко наистина приличаше на гигантска библиотека. Във всеки случай, възприех вътрешните му помещения по този начин: също ми се стори, че има много стелажи с библиотеки, където са съсредоточени всички древни знания за човечеството. А може би и за по-древни цивилизации. Така че, може би някой по време на ОС или ИТП също е бил на това невероятно място? Дали древните не го наричаха Акашовите хроники?


 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39945646
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930