Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2019 20:18 - Животът ми с 50кг по-малко
Автор: donikagyaurova Категория: История   
Прочетен: 452 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 11.10.2019 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Трансформацията ми за една година или как се освободих от 50 кг НОВИЯТ МИ ЖИВОТ Искам да разкажа за себе си и да дам онази увереност на хората ,които искат да променят себе си ,че всичко е възможно,когато е осъзнато и желанието за промяна е по-силно от мързела и трудността.Тук няма да разказвам за хилядите обиди и преживявания през годините,за сълзите и гнева, през които преминавах всеки един ден.Те са вече минало.И макар, че миналото не се забравя,се целя да променям себе си. „Как започна всичко ли?“ Започна през миналия август 2018г.Започна с болки в корема след поредното ми преяждане.И не само болка но и гадене от огромното количество храна. Болките ставаха все по-силни и все по-често.Баща ми,който е лекар ме посъветва да редуцирам колкото е възможно повече храната си,по неговите думи само така стомахът ми можеше да си почине от постоянния тормоз, на който го излагах.Не можех да си представя,че всички вкусни неща които си позволявах трябва да бъдат спрени-ухаещите на кашкавал пици,сиреновите хапки със сладко от боровинки,принцесите питките и всичко останало. Но опитах. оставих тестените изделия и пърженото(с това имах най- голям проблем)сладкото и газираното.Хранителният ми режим включваше предимно млечни продукти зеленчуци плодове. За около седмица с този режим свалих около пет килограма.Тогава за първи път повярвах в себе си.Повярвах ,че мога да постигна много повече .Можех да направя това, за което смятах че е невъзможно.Споделих това с тате, който от петнадесет години не е спирал посещенията си във фитнеса. Той ме увери, че мога да сваля и много повече от пет. Но с моите 116 килограма на какво можех да се надявам?Надявах се че след като преям ще мога да стигна до леглото.Тялото ми приличаше на огромен балон и единствено да съм седнала или легнала не ме напрягаше. За пореден път реших,че е време да се променя.Но този път го чувствах различно,всякаш че ще мога да го направя. Както ми беше казано ,за да стане това трябва да промениш мисленето си за храната и успехът сам ще дойде.Колко много хора са го искали,но не се е получавало.И аз съм издържала по няколко часа да не се храня и след това съм наваксвала до такава степен,че след това цяла вечер ме е болял корема. Но реших че ще се променя.Започнахме от октомври 2018 г с разходка.Тя беше шест километра, но бях потна още от първите 100 метра.Всеки ден, без прекъсване и без значение дали вали дъжд,сняг, дали духа и колко е студено, новата година ме посрещна с 20 килограма надолу.Чувствах се по-тонизирана,активна спрях да боледувам,както беше преди-буквално постоянно.Не се харесвах, но знаех че това е началото на нещо много важно за мен.Постепенно скъсявах времето на разходката, докато постигнах час за шестте километра. Това си е шест километра в час.Вече не усещах постоянната болка в глезените и колената,а това разстояние вече не ми и стигаше. Беше дошла пролетта, а с нея и загуба на още 20 килограма.Не че се харесвах,но поне не се дразних от излишните килограми.По мнението на личния ми треньор-така започнах да наричам баща ми,който не спираше да ме мотивира, трябваше да започна да посещавам фитнес,защото загубата на мускулна маса доведе и до отпускане на кожата ми. Въпреки срама,че съм още дебела и във фитнеса ще ми се подиграват, аз отидох на пробна седмица.От дългите години с наднормено тегло бях променила стойкатa си .За един месец усещах как изчезналата сякаш мускулатура се възстановява.Започнах да добавям протеин, защото с промяната на храненето ми и липсата на месо понеже съм вегетарианка , той ми трябваше. Тялото ми не позволяваше вече толкова бързо да редуцирам теглото си,но макар и бавно те се понижаваха.Така за три месеца във фитнеса с много пот и всекидневни тренировки свалих и останалите 7 килограма. Това е моята гладна и потна година.И на въпроса:“Струваше ли си?“Да струва си.Всяка една минута във фитнеса,всеки час в бързо ходене.“Дали ми липсва храната?“Да липсва ми много често ,но знам че не искам да изглеждам така, както бях преди.И това мое желание е много по-силно от желанието да ям, както преди.Преди време срещнах малко едричко момченце, което изяде пред мен огромна порция месо.И когато говорихме за килограми и през какво съм преминала ,показвайки му мои снимки преди и сега, то реши ,че е фотошоп.Така и не си представи,че това е възможно. На всички които искат да се променят бих казала: -НИКОГА НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ!!!!! -Само диета не помага.Много важно е и движението -Добавките и хапчета за отслабване не могат да затворят кранчето на калориите, които наливате в тялото си. -Умереният спорт ще помогне само ако промените храненето си. -Всичко е в главите ви.Там ли е мотивацията и мечтата ще се осъществи. Аз лично си направих извода че наистина животът ми изцяло се промени. -И накрая ще кажа-„Аз успях.Можете и Вие.“



Гласувай:
2




1. milenavarbanova9 - Чудесен текст!Радвам се на Вашата ...
18.10.2019 20:58
Чудесен текст!Радвам се на Вашата упоритост и на резултатите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donikagyaurova
Категория: История
Прочетен: 2858
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031