Постинг
18.06.2019 09:30 -
Как Човечеството бе поробено
От История знаем, че когато България пада под Турско робство, наред с установяването на политическите управленски структури, поробителят се стреми да наложи турския език и култура и ислямското вероизповедание сред българския народ. Това е извършвано с цел, да се заличи самостоятелната ни народоосъзнатост и да бъдем уеднаквени с останалата част от преди това многообразната по отношение на религия и народности Империя, като по този начин станем по-лесни и безопасни за управление. В България и преди това е провеждана такава асимилационна програма, например по време на Византийското робство, с въвеждането на гръцкия език и след това през четирите десетилетия, когато сме неофициална 16-та република в състава на СССР, с въвеждането на задължителния руски език в учебната програма.
Това не е никаква новост или изключение, а задължителна стъпка при поробването на народите по цялата Земя. По същият начин, това бе наложено на повече от 150 нерускоговорящи народи и народности под юрисдикцията на СССР. Колониалните държави следват същата схема на заробване. В Северна Америка местните мезоамерикански народи, заедно с африканските роби биват „цивилизовани” с английски език. В Индия, в Австралия, в Африка и в другите колониални владения на Короната, английският език става задължителен, както в училище, така и в институциите и учрежденията. Френският език става задължителен във Френската колониална империя, простираща се от Северна Америка, Западна и Екваториална Африка, островите в Индийския океан и Югоизточна Азия до островите в Тихия океан. В Южна Америка Испанската и Португалската монархии налагат за официални своите езици в колониите, станали впоследствие държави, които заместват някога могъщите империи на инките, маите и ацтекиге.
Поробителят, като налага езика, културата, навиците, нравствеността и религията върху поробените народи, преследва асимилаторска стратегия, с крайна цел пълното заличаване и унищожаване на изначалната им родово-унаследена битийност и наред с това изкуствено насажда, иначе чужди за тях потребности, цели, стремления и мироглед. Най-прекият път, за осъществяване на тази подмяна на парадигмата и самосъзнанието на един народ, е чрез децата!!!
Подмяната на парадигмата и самосъзнанието на поробения народ се осъществява главно и на първо място чрез Системата на Образованието. Думата „система” произлиза от гръцката дума „σύστημα” („систима”), където „σύσ” означава „съ-, заедно с” и „histanai” означава „поставям, опъвам, нареждам”. С тази дума хората от древната Гръко-Римска цивилизация са обозначавали системата на градските канализации. Трябва много да се замислим, каква е целта на масовото съвременно използване на тази дума. Етимологията на думата „култуРа” – култ към Ра (Бога-Слънце) ни навежда на много интересна взаимовръзка с думата „проСВЕТа”, означаваща осветляване от Бога-Слънце на „разума”, където имаме Ра + Аз (Себето) + Ум. Замяната, обаче, в последно време на думата „просвета” с „образование”, където „Об(ич)+РА+АЗ” е обичта и еднаквопоставеността на Ра и Аза и „зование” е призванието за достигането му, ни отвежда в съвсем друга посока.
За всеки, който не гледа с „розови очила” училищните програми, наложени от ЮНЕСКО навсякъде по света, където ООН е простряло пипалата си, ще установи няколко неопровержими факта на какви основни принципи се учат децата. А те са:
1) Истината произлиза от авторитетните източници, на служба на властващият Елит. Никой не може да оспори факта, че Илюминатският Елит, чрез своите банкерски династии, финансира всички Академични научни институти, Университети и училища навсякъде по света. Следователно, всичко, което се преподава в училищата е само и единствено гледната точка и ВЯРВАНИЯТА на „ЕЛ-ЛИТА”, т.е. „избраните” да служат на бог „Ел”.
Това е изображението на бог Ел с финикийски букви, в което безпогрешно можем да познаем „ъгъла” или „пергела” от Масонските печати и символи.
2) Интелигентността е способността да запомняме, повтаряме и преповтаряме. Още от най-крехка възраст, ние, всички, сме насилвани да помним чрез многократно повтаряне „знанията”, които Елитът прави достъпни за нас. Никакво отклонение от числата, данните, „фактите”, историческите „събития” и личности не се допуска. По това дали сме наизустили преповторената от учителите информация преподадена им от техните учители, ни се лепват етикетите „умен” или „глупав”.
3) Прецизността на паметта и повторението се възнаграждават. Имам ярки спомени от Гимназията, особено от часовете по така наречените „разказвателни предмети”, когато „отличните” изпитвани съученици, рецитираха урока буквално, дума по дума, спазвайки с точност дори свързващите частици в сложните изречения. Те винаги биваха най-високо оценявани и давани за пример, без значение, че устата им не бе промълвила нито една собствена мисъл. Думата „гимназия” – „γυμνάσιον” (гимнасиум) е гръцка и означава „спортна площадка”, където младите играели и тренирали голи и неминуемо ме навежда на размисъл, за това как е злоупотребявано с нашата интелектуална първичност и „голота”, за да бъдем индоктринирани в безпочвените и зловредни вярвания на Елита.
4) Несъгласието се наказва. В горните училищни класове и в Университетите, каквото и да е отстояване на собствени възгледи се наказва, дори и дисциплинарно и с изключване. Това ясно показва страха, който властващата Върхушка изпитва от инакомислещите. Най-висшата свобода на Човека, да има собствена мисъл и възгледи, трябва да бъде изтръгната и потъпкана още в зародиш, защото интелектуалното дисидентство неминуемо ще доведе до политическа зрялост и жажда за реални свободи.
5) Интелектуално и социално всеки трябва да се подчини. Като се започне още от детските ясли, детската градина, началното училище, гимназията и т.н., всеки индивид не трябва да е различен от другите и трябва да бъде подчинен на властващия светоглед на системата от вярвания на Илюминатския Елит. Еднаквостта и конформизмът са високо възнаградени, докато различността, собствената мисъл, изследванията и заниманията извън определеното статукво водят до наказания, отчуждение и остракиране на индивида.
Не е редно и нормално да си гей
Цецка Бачкова помете генерала: Атанасов ...
В ЧЕРЕПА НА НАПОЛЕОН БОНАПАРТ Е ОТКРИТ М...
Цецка Бачкова помете генерала: Атанасов ...
В ЧЕРЕПА НА НАПОЛЕОН БОНАПАРТ Е ОТКРИТ М...
Следващ постинг
Предишен постинг
Поздрави за прекрасния постинг. Наука и знание са коренно различни неща, също като история и летопис. Науката е синоним на знанието, но двете не са тъждествени. Наука ??--но какво собствено е наука. Строго дефинитивно не е казано и не се казва от никого. Наука !!! Тя има различни определения, но нито едно общовалидно, окончателно. Това обстоятелство само по себе си е достатъчно доказателство, че словото "наука" е нещо неизяснено, неустановено и търпи интерпретации и становища. Преди всичко трябва да се знае, че това е едно сборно понятие, обобщено название на съвкупността от всички отделни човешки презумции. Всяка човешка наука има своята индивидуалност, особеност, която я обособява като конкретна единица и самостоятелност.
Наука ??? За повечето хора това е лост от първи род--опорна точка, с помоща на която освен Земята, ще се обърне и съдбата на земния човек. Мисленето на земния индивид, че може да знае всичко--е бич за самия него. Възможностите са съобразени с действителни потребности, с естеството на съществуване, а не със страсти, капризи, излишества, миражи и т.н. Само едно разсъждение, нищо повече. Науката спомага за познание, но не определя смисъла и целите. Набира факти, но не прави изводи. Науката свършва там, където свършва сетивния опит и наблюдение. И все пак---знание ???? и
наука ?????
цитирайНаука ??? За повечето хора това е лост от първи род--опорна точка, с помоща на която освен Земята, ще се обърне и съдбата на земния човек. Мисленето на земния индивид, че може да знае всичко--е бич за самия него. Възможностите са съобразени с действителни потребности, с естеството на съществуване, а не със страсти, капризи, излишества, миражи и т.н. Само едно разсъждение, нищо повече. Науката спомага за познание, но не определя смисъла и целите. Набира факти, но не прави изводи. Науката свършва там, където свършва сетивния опит и наблюдение. И все пак---знание ???? и
наука ?????
2.
анонимен -
Страхотно кратко и разбираемо р...
18.06.2019 11:36
18.06.2019 11:36
Страхотно кратко и разбираемо резюме, светнало в очите на леко прогледнали... :-)))
Благодарим и на Зора за точните думи за Разбиране...
Разбиране... то освен че погрешно е свързано със „знанието“, но и много удобно е използвано за убиването му, чрез Повтаряне на погрешни възприятия!
Това на което се радваме – Информацията, също е механизъм да ни се внушават и ПОВТАРЯТ до безкрай лъжи! До толкова, че даже и Истината очите да ни извади, пак ще и се подиграваме.
Един от първите ми постинги тук беше есето ми „Информирани ли сме без да сме?“ (25.06.2017). Написано даже хумористично, май не е разбираемо :-)))
А имаме толкова прости доводи, които са пред очите ни, че това което наричаме НАУКИ, са просто залъгалки за ума ни...
Бих доказал че даже точната наука Математика е най голямата абстракция... с прости доводи...
Но в този „блог“ не може да напишеш даже смешно стихче размислящо, без да си оплют от наетите от ЕЛита андроидни демонизирани Омразци...
Пак благодарим за размислянето Елчо!
цитирайБлагодарим и на Зора за точните думи за Разбиране...
Разбиране... то освен че погрешно е свързано със „знанието“, но и много удобно е използвано за убиването му, чрез Повтаряне на погрешни възприятия!
Това на което се радваме – Информацията, също е механизъм да ни се внушават и ПОВТАРЯТ до безкрай лъжи! До толкова, че даже и Истината очите да ни извади, пак ще и се подиграваме.
Един от първите ми постинги тук беше есето ми „Информирани ли сме без да сме?“ (25.06.2017). Написано даже хумористично, май не е разбираемо :-)))
А имаме толкова прости доводи, които са пред очите ни, че това което наричаме НАУКИ, са просто залъгалки за ума ни...
Бих доказал че даже точната наука Математика е най голямата абстракция... с прости доводи...
Но в този „блог“ не може да напишеш даже смешно стихче размислящо, без да си оплют от наетите от ЕЛита андроидни демонизирани Омразци...
Пак благодарим за размислянето Елчо!
Лелеййй ЕЛита на програмистите на блога пак ме сложи "анонимен".
Може пък да е полезно за Здравето ми... което така му се изка да се дистанцира от медикаментозната чистоплътнос на "синята кръв" непригодна за Земята ни... :-)))
Изпратих в постинга на missana и други разсъждения и предупреждения към споделящите в този блог!
цитирайМоже пък да е полезно за Здравето ми... което така му се изка да се дистанцира от медикаментозната чистоплътнос на "синята кръв" непригодна за Земята ни... :-)))
Изпратих в постинга на missana и други разсъждения и предупреждения към споделящите в този блог!
Радвам се, че разбрахте поста и намерихте смисъла от него. Има още, какво да се знае и да се търси. Едва ли ще помогне на някой, но със сигурност, няма да попречи....
цитирайСинтезиран, разбираем постинг!
Благодаря Ви!
цитирайБлагодаря Ви!