Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2019 21:52 - Notre-Dame
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 1786 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 17.04.2019 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Париж е любимия ми град в Европа. Посещавал съм го 5 пъти. Катедралата Нотр-Дам е едно от местата, където винаги съм влизал с удоволствие, не помня колко пъти. В този великолепен старинен храм съм слушал прекрасни концерти на орган. Затова с ужас гледах телевизионните кадри от големия пожар в Парижката Св. Богородица. Тази величествена катедрала е била построена от 1163 до 1345 или за 182 години. Намира се на остров Сите насред Сена. Пожарът унищожи покрива от вековно дъбово дърво на 674-годишната сграда за броени часове. Знам, че за французите тя е национална светиня. Те са народ, който тачи миналото си и се гордее с него. Освен това знаят как да пазят и съхраняват своите паметници. Затова съм убеден, че Франция не само ще възстанови Нотр-Дам от последиците от огъня, но и ще направи катедралата още по-бляскава отпреди. Вчера чух как тези хора пееха “Аве Мария” и обещанието на президента Макрон. Намирам за много хубаво, че целият свят откликна светкавично на сполетялата Париж беда. Днес съобщиха, че вече били събрани 600 милиона € за възстановяването на храма. Само се моля, дано това да стане по-скоро.


image

image

image

image






Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Голяма беда.
16.04.2019 22:52
Няма да им е лесно възстановяването.
цитирай
2. анонимен - Ще се оправят.
18.04.2019 20:33
Много черти на тази нация не харесвам, но винаги съм им признавала едно - умеят да се обединяват пред опасностите. Тук е голямата разлика между нас и тях.
Поздрави, харесвам блога ви и се радвам, че ме потърсихте и във ФБ.
цитирай
3. laval - Благодаря
19.04.2019 20:06
за добрите думи! Иначе за французите съм съгласен - имат чувство за общност и народ.
цитирай
4. zaw12929 - Да си възстановят първо вярата! ...
22.04.2019 07:46
Да си възстановят първо вярата! Протестанти??!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4102224
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21967