Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2019 21:38 - Малко се забавих... 14.09.2019
Автор: skidv Категория: Други   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Знам, знам. Доста несериозно толкова бързо да прекъсна ежедневанта верига от блогове, за жалост нямам оправдание за това. Наистина не ми идваше абсолютно нищо. Нямах нито идея за какво да пиша, нито план или каквото и да е...

Изгубих я...моята мотивация да пиша. Прекалено много неща имах да свърша последните няколко дена, и зарад итова изгубих както мотивацията така и сънят си...

Ще започна от всичко изпуснато. 

Имаме две рибки. Златна- Коуди и Бета - която аз наричам Аркадий, но не съм сигурен какво име всищност избрахме. 

Успях да се видя със семейството си, което пристигна чак от Русия.  

Отново спах по влаковете. До София, до Костенец, до Пловдив... всеки следващ път когасто ми се налага да преспивам във влака съжалявам, зча това че не си взимам от онези меки възгласвници за врат...

Отново го доказвам...нямам нито за какво да пиша, нито нещо интересно се е случило...


А си спомням,, когато пишех без да се замисля, когато създавах разкази с всяко чувство преплетеное в няколко реда, когато си играех с измислени герои и нямах проблем да създам всичко от живописната градска картина, до характера на героите...което ме навява на мисълта за мозъка - система създадена от милярди неврони, свързващи звена и поточни линий, позволяваща мисълта и всяко сетиво...отговаряяа за две трети от чувствата на хората - най-сложната система в познатият ни свят...и все пак нищо не мога да родя...



Тагове:   мисъл,   без,   нищо,   без тема,


Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skidv
Категория: Други
Прочетен: 4679
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031