Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 13:26 - НЕКА ВИДИМ НОВИЯ ПРЕЗИДЕНТ КАК НА ДЕЛО ЩЕ ЗАЩИТИ ДУМИТЕ СИ, ЧЕ РАЗЧИТА НА ГРАЖДАНИТЕ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.02.2017 13:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  ..
   


До летеца Румен Радев,

Президент на Република България –

най-корумпираната и най-бедната

държава в Европа, позната още

като Абсурдистан или Бандитостан

 

П Р И З И В

от Ивайло Илиев Зартов

 

Уважаеми г-н Радев,

Призовавам Ви като летец, който несъмнено знае какво са чест и достойнство, да изпълните като Президент един акт на справедливост. Нека Летецът даде силата на Президента!

Аз съм български гражданин. Отвлечен съм и вече 7 години ме държат в плен. Поръчката за моето лишаване от свобода беше дадена от руски дипломати и беше позорно изпълнена не от сомалийски пирати, а от българските корумпирани кривосъдници – прокурори и съдии. Осъден съм на 9 години за присвояване и безстопанственост от частна фирма – ООД, на която бях управител. Във фирмата няма държавно участие, няма накърняване на интересите на българските данъкоплатци. Осъден съм без да се направи ревизия на самата фирма, което е прецедент в световната практика на правораздаването! Безродните членове на ДОПГ (държавна организирана престъпна група), поръчковите и безкрайно послушни бг магистрати ме отвлякоха без дори да се потрудят да скалъпят някакви „доказателства” за моя вина. На всичките три инстанции по делото аз и защитникът ми адвокат Петя Шопова искахме да се направи ревизия на фирмата, за да се види има ли или няма безстопанственост и присвояване, но инквизиторите ни заявяваха, че нямало нужда от ревизия, защото всичко било доказано?!? Бруталното погазване на законите, отнемане правото на справедлив процес и наложеното тотално медийно затъмнение, ме принудиха да си отрежа пръст (https://docs.google.com/file/d/0B54WAwi25tV5N19JY3I5Y0JVdkk/edit?pli=1) в подкрепа на словесния си протест. Бях изправен пред две стени. Стена от несправедливост и стена от мълчание и бездушие. Благодарение на протеста ми, който беше излъчен в блога ми, във Фейсбук и в „Шоуто на Слави” по БТВ, успях да преодолея стената от мълчание. Поне се чу какво става. Разбра се какво се случва. Поръчителите и изпълнителите на бутафорния процес срещу мен желаеха всичко да остане покрито в тишината, осигурена им от „свободните” и „независими” български журналисти и медии. В това отношение планът им се провали. Преодолях стената от мълчание. Разбира се, стената от несправедливост не само че не помръдна, тя стана още по-висока и дебела. Няма как корумпираните поръчкови палачи сами да се самообвинят, самоарестуват и самоосъдят.

 

Кои са поръчителите?

1.Бившият руски депутат и бивш полковник от КГБ Генадий Гудков. Той е собственик и на третия по мащаб охранителен холдинг в Русия с представителства в повече от 40 руски градове. Иначе казано – третата по големина мутра в Руската федерация. Гудков беше и зам.председател на политическа партия „Справедлива Русия”. По-късно той беше изгонен от партията си и от руската „Дума”, но към момента на поръчката той е с огромни възможности и влияние.

 

2.Доказаният със съдебно решение  блудник,

(http://legalacts.justice.bg/Search/Details?actId=bf3bEBOUUHg%3D) и почетен консул на Русия в гр.Бургас, бившият милиционер Тонко Фотев. Той е сивият кардинал и черната каса на бившия кмет на Бургас от БСП Йоан Костадинов, който е управлявал града 12 години. Фотев продължава да е всесилен господар на Бургас и при управлението на герберския кмет Димитър Николов, който също вече е за трети път градоначалник. Фотев държи с компромати по-голямата част от „каймака” на бургаското общество. Прокурори, съдии, кметове, общински съветници, полицаи, следователи, бизнесмени, адвокати, журналисти… редовно ходят „на килимчето” в почетното консулство, да му се отчитат. Фрапиращ е примерът на бившия шеф на Апелативна прокуратура гр.Бургас Емил Христов, който по 2-3 пъти седмично посещаваше една сладкарница в съседство с почетното консулство. Входовете на консулството и на сладкарницата са през един, в един и същи блок. Срещите между висшия магистрат и почетния блудник продължаваха не повече от 2-3 минути. Надали са си говорили за футбол или за жени – времето не е достатъчно. Но пък е точно, за да се предадат или получат пари, указания или бърз отчет за свършената работа.

 

Кои са изпълнителите на поръчковия процес срещу мен?

Това са зависимите от ДОПГ бандити в тоги от Окръжен и Апелативен съд Бургас, Окръжна и Апелативна прокуратура Бургас, ВКС и ВКП. Конкретните имена съм назовавал и публикувал многократно, включително и в книгата ми „Нож”. Очевидно е, че колкото и да са могъщи Гудков и Фотев, те не биха могли да получат робското подчинение на българските магистрати без протекции от „високо”.

 

Кои са опорните точки в това дело?

1.Още в самото начало на процеса от самите изпълнители е приложен официален документ от проведена среща на руския депутат, руския почетен консул и руския посланик с Главния прокурор Борис Велчев. В този документ (приложение1), подписан от прокурора от ВКП Тр.Трайков буквално се казва: „Проведена е среща между Главния прокурор Б.Велчев и руски дипломати. Да се предприемат незабавни процесуални действия. Да се работи приоритетно по сигнала!”. Заповедта да се окаже пълно съдействие на руските дипломати е изпълнена. Бях осъден без доказателства. Заповедта продължава да се изпълнява и до днес – съдии три пъти отказват да ме освободят предсрочно, използвайки несъстоятелни и незаконни аргументи. Копие от императивния документ, предопределящ изхода на процеса прилагам към настоящия „Призив”. Всеки, който има желание, може да види оригинала в първата папка от делото.

Защо е необходимо в една правова държава, в която законът е равен за всички, руски дипломати да правят нарочна среща с Главния прокурор и да се сдобиват с писмено нареждане за екзекуцията на българския гражданин Ивайло Зартов? Нима не е било достатъчно просто да се спазват законите в България, и ако съм виновен да бъда наказан по закон?

2.Самото дело срещу мен трябваше да е от частно-правен характер и да се реши в Административния съд, където неизбежно щеше да бъде направена ревизия на самата фирма. Вместо това, се впряга държавното обвинение и в наказателен процес съм смачкан, без да се прави ревизия на фирмата-ищец. Защо е направено така? Защото могат да си го позволят. Защото държавата се управлява от ДОПГ и членовете на престъпната Шайка са безнаказани – пазят се едни други.

 

3.По делото е направено едно единствено нещо – поръчана е от следователите и прокурорите „експертиза”, извършена от две вещи лица. Така наречената „експертиза” може да бъде изпълнена и от второкласници в помощно училище. Да приемем, че във фирменото счетоводство има 10 броя папки. Жалбоподателят Гудков дава на държавното обвинение само 2 от тези 10 папки. Обвинителите ги предават на вещите лица и им поставят задача. Да разпечатат банковите извлечения по фирмените сметки и да сравнят. Да наложат наличните разходооправдателни документи от двете папки срещу всички суми от извлеченията. Вещите лица го правят и …О, какво чудо! Разходооправдателните документи от двете папки свършват, а остават суми, срещу които няма документи! Няма, защото не се прави цялостна ревизия на фирмата, а се налагат само предоставените данни. Колко хитро, нали? Всъщност е адски тъпо и плиткоумно и в нито един честен съд не би минало. Но наредените и послушни убийци в тоги си затварят очите и отсичат: „Всичко е доказано!”??? Има суми без документи за тях, значи ето ти го присвояването. Идиотско, но в Бандитостан номерът минава. Разбира се, никой не иска да чуе нито мен, нито адвокат Шопова. Нещо повече, в съдебна зала ни се затваряха устите, отказваше ни се всяко наше желание в това число и да се направи ревизия на фирмата. Адвокат Шопова е с дългогодишна практика и е преподавател по криминалистика в някои български университети. Адвокат Петя Шопова е заявявала многократно, че за пръв път в практиката й й се случва да търпи подобно безпардонно отношение към нея и неин подопечен. За пръв път вижда и се сблъсква с толкова нагло погазване на законите и човешките права.

 

4.Няма ревизия на частната фирма.

По делото има още много безумия, но никой не иска да ги види. След осъждането ми, беше връчена подписка от 400 български граждани и организации до Главния прокурор Сотир Цацаров с искане за ревизия на това позорно дело. Но очевидно поръчката продължава да действа и Сотир Цацаров също оказва пълно съдействие на съветските другари, така както и неговият предшественик.

Никой в България не го е грижа за някаква си там „дребна” несправедливост срещу някакъв си там български гражданин. В България са много по-важни и са по-защитени интересите и прищявките на руснаци, французи, турци, американци, немци… и бангладешци.

Г-н Радев, злите езици, опитът от последните 28 години и обикновената логика говорят, че и Вие сте Президент на ДОПГ, а не на българския народ. Така, както и Вашите предшественици са били сложени в президентското кресло, като част от сплотената Банда от корумпирани политици, магистрати, олигарси и местни феодали, ще защитавате ДОПГ и ще участвате в Геноцида над българските граждани. Аз обаче знам, че злите езици бъркат. Червените допуснаха голяма грешка, че изобщо издигнаха кандидатурата Ви за Президент. Вие сте летец и не можете да погазите собствените си чест и морал. Знам, че бъркат и тези мои приятели, които казват, че няма смисъл да Ви пиша, защото дори и да сте свестен човек, като Президент нямате правомощия да се бъркате в подобни на моя казус. Нали съдебната власт е независима, нали над Главния прокурор е само Бог, нали всички престъпници в България са свързани като свински черва. Било безнадеждно да Ви пиша – нямало какво да очаквам ново. Аз обаче знам, че Вие не сте безсилен. Дори и аз, малкият редови български гражданин успях да направя така, че да бъда чут. Успях да разруша стената от мълчание. Вярно е, наложи се да си отрежа пръст, за да дам гласност на извършваните беззакония, които по същество са си опит за убийството на мен и близките ми. Вие, г-н Президент имате много по-големи възможности от мен, несравнимо по-големи. И можете да предизвикате достатъчно шум в общественото пространство. Можете да насочите прожекторите и да осветите скрилите се в тъмното паразити. Направете го. Няма малка несправедливост. Няма малко сгазване на закона. Моят частен случай не е единствения пример на поръчково кривораздаване и беззаконие в България. Българският народ тъне в нищета. Над 2,5 млн български граждани се гърчат под прага на бедността и не знаят с какво да си платят убийствените сметки за парно, ток, вода, лекарства, храна… Българите гладуват. Но още по-голяма е жаждата им за справедливост, законност и възмездие.

Уважаеми г-н Президент на Република България, аз съм български гражданин. Отвлечен съм вече 7 години и ще ме държат в плен поне още 2 години, ако през това време поръчителите и изпълнителите на отвличането ми не измислят още нещо, за да ме зазидат завинаги. Призовавам Ви да направите всичко, което е по силите Ви, за да възтържествува справедливостта. Нека Летецът даде сила на Президента.

 

                                                           С уважение:

                                                                                  Ивайло Илиев Зартов

 

 

 

Прилагам:

1.Копие от документ за проведена среща на Главния прокурор с руски дипломати.

2.Копие от протоколите от съдебните заседания за Условно предсрочно освобождаване, в които съм получил отказ от съда, заради факта че не си признавам вина за нещо, което не съм извършил:

- Протокол 31.03.2016
- Протокол 28.07.2016

- Определение с промяна 04.08.2016

- Протокол 26.01.2017

3.Препоръки от Омбудсмана на Република България, във връзка с извършена проверка по моя жалба относно лишаването ми от право за условно предсрочно освобождаване - 12

4.Копие от подписка на граждани и организации, подкрепили ме след окончателното ми осъждане през 2013г.
Подписката, събрана от 400 граждани през 2013 е на хартиен носител, прилагам линк към 
електронна петиция, събрала също 285 подписа.

 

P.S. За да съм сигурен, че този мой призив ще достигне до Вас, ще го публикувам в блога си, във Фейсбук страницата си, ще го изпратя до медиите и разбира се ще го изпратя и до Вашата канцелария.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11785042
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930