Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2011 11:55 - ЧЕТИВО ЗА ПРЕМИЕРИ, ПРЕЗИДЕНТИ, МИНИСТРИ НА ОТБРАНАТА И ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ ИЛИ КОЙ РЕШАВА КОЕ Е ДЪРЖАВНА ТАЙНА ИЛИ НЕ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 974 Коментари: 0 Гласове:
3



    През 1996 г. чрез разработките на службите „Бърлога” и „Болния” бях подслушван и проследяван. Защото съм искал да правя военен преврат. Както знаете, драги читатели, за преврат или опит за преврат по раздел първи от НК се полага максимално наказание. Не ме съдиха. Дори преписка не ми направиха. Но това, което чуха и видяха не унищожиха, а сложиха в папките за всеки случай. Въпреки, че, по закон, ако една разработка не стигне до реализация в шестмесечен срок трябва да бъде унищожена. Излиза, че просто са си търсили претекст да ме проследяват и слушат. Излишно е да напомням, че години наред преди 10 ноември 1989 г. правеха същото. Но тогава имаше и преписки, и изселвания, и привиквания и затвори. От една страна е приятно, че ме смятат за опасен, защото действа приятно гъделичкащо на самочувствието особено в началото. Но от друга страна това все пак е моята родина и тя трябва да се съобразява с правилата и да носи последствията си при нарушаването им, както изисква това от мен. През 2001 г. чрез ДОР „Комбинатор” отново се закачиха за мен и любопитстваха какво правя. /Говоря за официално прослушване и проследяване/Според тогавашния шеф на НСС ген Атанас Атанасов съм бил дилър на хероин за старозагорска област. От това по-чудовищно обвинение може да бъде само обвинение в държавен преврат. Използвана е една тяхна агентка Донка Митева /агент „Сестрата”/, която под натиска на тогавашния началник на направление „В” подп Начев е вкарана в схемата за набедяване, с цел подслушване и проследяване. Информацията за разработката получих още в края на годината, а самата разработка на следващата . Поръчител беше тогавашният Главен прокурор Никола Филчев. Естествено, не можех да се оплача на прокуратурата и затова старателно изчаках неговата смяна. След избора на сегашния прокурор поисках среща с него. Той мълчаливо отклони срещата и ми прати прокурора от ВКП Кювлиев. Срещата се обезсмисли и аз не споменах пред него нищо. Написах писмо с искане да ми бъдат дадени официално документите по ДОР „Бърлога”, „Болния” и „Комбинатор”, за да дам под съд служителите и сътрудниците на НСС, набедили ме в най-тежки престъпления и злоупотребили тежко със служебното си положение. Получих категоричен отказ с оправданието, че информацията е секретна. Не е унищожена нито използвана, но е строго секретна. Това може да бъде изтълкувано само по един-единствен начин-че разработката продължава. Че някъде из службите има екип, който продължава да се интересува от мен и да нарушава ежедневно и ежечасно правата ми с парите от държавния бюджет, т.е. от парите на българския данъкоплатец.Оказа се, че за 5 години тази съдба е сполетяла над 10 000 българи. От всички тези СРС-та в съда влязоха около 160, а работа свършиха около половината от тях. Дори само тази статистика трябваше да бъзе повод за прокуратурата и проверяващите органи да се стреснат и да направят пълна проверка на службите. Това не са само пари, пръснати на вятър или свързани с политически игри. Това са човешки съдби и ако собствената ти държава се гаври с теб, ти остава или да се бориш с нея или да я напуснеш. Написах и второ писмо, с което ги уведомих, че аз тези разработки си ги имам и ми трябват официално, защото в съда тежест имат официалните документи. Вместо да се самосезира за извършени противозаконни действия срещу мен, прокуратурата по заповед свише започна досъдебно производство за изтичане на секретна информация. По този дърварски начин бяха прикрити престъпилите закона, и започна търсенето на хората, които са извадили на бял свят едно тежко престъпление. През 1999 г. За министър на на отбраната беше избран Бойко Ноев. Информирах официално чрез медиите, че лицето е агент на чужди разузнавания и би трябвало не да го правят министър, а да бъде подсъдим. Службите ВКР и НСС, които сега са в ДАНС го прикриха и направиха опит да разбера откъде имам тази информация. Отново чрез медиите ги удовлетворих с информация, тъй като моят информатор беше вече покойник. Никакви последствия за тройния агент Ноев нямаше и той си остана на министерския пост. Сега двете служби са в ДАНС. През миналата година чрез медиите доведох до знанието на българския читател за тежки нарушения на закона от страна на началника на „Финансово разузнаване”-никаква реакция. Писах за служители на ДАНС полк Царев и подп. Панайотов и участието им в контрабандни сделки-никаква реакция. Вярно, някаква преписка има, но тя продължава вече толкова дълго, а те продължават да си работят, което означава, че целта е да бъдат прикрити. Писал съм за полицейски началници като например смолянския гаулайтер Никола Михайлов. Писал съм за Ген. Студенков, ген Кацаров и ген. Червенков /и тримата началници на РУГЩ. Писал съм за прокурори, БОП-аджии, чужди агенти, шефове на служби и т.н.-никаква реакция. След като не получих удовлетворение по нормалния начин се свързах със сайта „Афера.бг” и написах няколко статии. За някои от тях получих чрез мои приятели молба да не тиражирам факти за определени лица и институции и че ще бъда удовлетворен финансово. Тъй като аз търся морално удовлетворение и справедливост отклоних предложенията. На 22 август тази година изпратих материал на „Афера.бг” в който отправях питане какво смята правителството да прави с т. н. „подземни градове”, изкопани с парите на българските данъкоплатци, но предназначени за комунистическата върхушка в случай на война. Всички нормални държави отдавна ги разсекретиха и направиха достояние за всички, за да видят каква е била разликата в отношението на тогавашната държава към върхушката и към обикновения човек. Още когато написах за ядрените ракетни силози, предупредих, че идва ред и на подземните градове. Идеята ми беше службите и прокуратурата да се размърдат и да си свършат работата. Действия-нямаше. Тогава пуснах материала за подземните градове. От ДАНС, кабинета на премиера и военните изреваха, че това било „държавна тайна” и спряха материала. Това от една страна ме радва, защото по този начин те признаха, че всички мои материали досега са верни. Но от друга страна не направиха нищо за да получа човешкото си и гражданско удовлетворение да накажат престъпниците нарушавали и нарушаващи ежедневно правата ми и обвиняващи ме абсолютно безпочвено в най тежки престъпления, включително и разпространение на дрога. За тях е по-важно да прикрият служителите си, а не да търсят справедливост. Мен това не ме удовлетворява и аз започвам акция за дискредитация на български политици, магистрати и служби. Щом като държавата води тайна война с мен, аз пък ще водя явна. Щом като не се намери нито един държавен служител, който да се позове на Конституцията и да ми даде възможност да се защитя и да възстановя доброто си име, аз ще покажа колко е мръсно тяхното. Това е мое законно право на защита. Разбира се, аз ще потърся удовлетворение и в съответните европейски институции, макар че предпочитам този въпрос да не стоеше вече на дневен ред. Бих искал службите, институциите и магистратите да работят така, че да няма повод всеки един от нас да води война със собствената си държава, защото тя го предизвиква с пренебрежението и действията си. Бих искал, но виждам точно обратното. Държавата прикрива престъпниците, а разследва, преследва и подслушва жертвите на тази идиотска политика. Затова ще започна една дълга серия от публикации за чуждите шпиони в държавния апарат, които безнаказано заемат висши държавни служби и се радват на политически, юридически и медиен комфорт. Нека разберем с какво всъщност се занимават и не се занимават българските институции. Като данъкоплатци и жертви на държавата имаме това право.    22.08.2008 г. София                                                                                                 Н. Колев-Босия



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11740572
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031