Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 17:39 - ТАКСА МОЩНОСТ ИСКАМ И АЗ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1104 Коментари: 0 Гласове:
4



  Че у нас живеят полуидиоти е факт. Че ни управляват такива също е факт. Че боговете мълчат пред тези факти също е факт. Най-вероятно Боговете са полудели. Показва се по телевизията един шеф на комисия и по най-идиотския начин ме убеждава, че трябва да плащам такса мощност за електромери. Защото, видите ли, мрежата била изградена и аз ползвам или не трябва да плащам за нейното съществуване. След като всички ние платихме и продължаваме да плащаме външния дълг, който шепа партийни хитреци присвоиха, След като всички ние платихме и продължаваме да плащаме идиотската приватизация, от която забогатя родата на същата шайка, След като всички ние платихме банковите „фалити”, от които забогатяха и приятелите на шайката След като всички ние платихме финансовите пирамиди, от която забогатяха и лакеите им, След като ние всички платихме т. нар. „заменки”, от които забогатяха и лакеите на техните лакеи, След като редовно плащаме глобите на България към ЕС и европейския съд, за престъпленията на гореизброените, След като всички ние платихме забогатяването на шепа мерзавци, сега те ни серат на главата и си измислят поредното дране на кожи. Съвсем наскоро един друг полуидиот ни обясняваше по сутрешния блок на телевизията, че живеенето в град те социализира чрез парното отопление и няма начин да не плащаш за съществуването му. Неговият предшественик ни насади такса „мощност” за парното и фактически свърза с един дебел маркуч финансите на семейството с финансите на „Топлофикация” в ущърб на семейството.. Сега ми искат такса мощност и за електромерите. Очаквам скоро да ми поискат такса тротоар, такса улица, такса парк, такса река, такса море, такса сране, такса биде, такса секс, такса отглеждане на деца и такса дишане. Но аз също имам претенции към държавата. Тя трябва да ми плаща такса мощност мислене и такса мощност работа. Това, че не ми осигурява това право не я изключва от отговорност. С парите от такса мощност мислене и работа, трябва да мога да си покривам разходите по държавните, общински и други такси мощност и трябва да ми останат финанси да седна в кръчмата и да се напия, след което мощно да ги напопържам и да хвана един кол, с който мощно да им пукна тъпите глави. Тогава ще видят те какво е такса мощност! А иначе ние просто живеем в един стар виц от времето на Тато. „Бай Ганьо с жена си в Ню Йорк. Преспиват в един хотел и на сутринта БГ отива да плаща. Гледа, сметката 200 долара. -Защо толкова много? -Спане-80 долара. Къпане-20 долара. -Не сме се къпали. -Да сте се къпали! Сране-20 долара! -Не сме срали. -Да сте срали. Телевизия-20 долара! -Ние бяхме каталясали, не сме гледали телевизия. -Да сте гледали! И т. н. На БГ му писнало и казала: -Добре, 200-200! Но вие ебахте жена ми за 300 долара! -Не сме я ебали. -Да сте я ебали. Върнете ми ресто 100 долара!”   Рестото, моля! Скапаняци ниедни!
09.03.2010



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11741777
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031