Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 20:31 - ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1897 Коментари: 0 Гласове:
2



    ДО ЕВРОПЕЙСКИЯ КОМИСАР ЖОЗЕ БАРОЗУ           ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР     ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,   Откакто ви избраха за главен прокурор се опитвам да създам с вас трайна кореспонденция с цел да проверя вашата реакция към нарушенията и престъпленията най-вече на държавната администрация спрямо българските граждани. Смея да ви съобщя, че се получи достатъчно информация за размишления и анализи. На първото писмо изобщо не получих отговор В него ви предложих да се срещнем и да обсъдим създаването на някаква връзка между прокуратурата и неправителствените правозащитни организации, за да можем да си сътрудничим и да разширим възможностите на прокуратурата, следствието и съда с информацията, с която разполагат неправителствените организации. Тъй като непрекъснато парламентът, правителството и магистратурата подканят обществото да сътрудничи на справедливостта и правосъдието, си позволих да напиша едно такова предложение от името на българската лига за правата на човека на 27.10.2006 г. и да ви го пратя. Отговор и досега нямам. Това означава, че призивите към обществото са само демагогия и нямат нищо общо с действителността. Затова ни призовавам повече вие и вашите колеги да не повтаряте тази лъжа. Вие в действителност не искате да поемате никакви отговорности освен към тези, които смятате за свои благодетели и за силни на деня. Във второто си писмо ви сезирах за една явна несправедливост при прилагането на ЗСПЗЗ и ППЗСПЗЗ за 16975 собственици на общо 75 920 дка. И два случая на корупция в МО. Отговор не получих и нищо не беше направено. Явно, вие и вашата „институция” борави само с милиони и нагоре. 17 хил. ощетени от държавните и общински чиновници български граждани не ви е по мярката. Същото писмо бях изпратил и на националния омбудсман. Отговор получех едва на 08.04.2008 г., но макар и формален, все пак е отговор. А земята трябваше да бъде върната на хората преди 8 години. Изглежда, това не ви интересува, защото вашите подчинени не могат да приберат нищо за дневни разходи. Следват две писма от мен до вас във връзка с противозаконното ми подслушване и проследяване, както и за набедяването ми за организатор на военен преврат и наркодилър на хероин за старозагорска област. По първото набедяване има две разработки на НСС-ДОР „Бърлога” и ДОР „Болния”, а по второто-ДОР „Комбинатор”. Възможно е да има и много други разработки на мен, мои близки и познати, както и на съвсем непознати хора, тъй като официалните разрешения за подслушване са 10 000 за последните години, а от тях са ползване в някаква степен едва 160. Това означава к.п.д. 1,6 %. За нерегламентираните подслушвания изобщо не повдигам дума. По-важна е схемата, по която работи НСС. А тя е гениално проста. Привиква се агент на службата и се поръча на съответното име да се депозира донос, че се занимава с нещо противозаконно. Това е повод да се поиска подслушване и проследяване на лицето с всички произтичащи от това последствия. При мен основна роля са изиграли агентът на НСС „Сестрата”, зад която се крие Донка Митева сестра на т.нар. „винена царица”, покойната Роза Георгиева, тогавашният началник на сектор „Ф” подп. Начев и неговият началник ген Ат. Атанасов. От страна на прокуратурата са „играли” прокурорите от ВСП Цеков и Петков.Действието се развива през 2001 г. Поисках тези документи официално, за да дам под съд набедителите си. Получих смешния отговор след повече от три месеца, че тези документи са секретни и не мога да ги получа. Обясних ви във второ писмо, че аз всъщност документите ги имам при мен, но за да ги внеса в съда, трябва да ги получа официално. Писмен отговор не получих, но получих покана от някакъв служител на ОДП-гр. София на име Ангелов да се явя и да дам някакви обяснения. Имало писмо от прокурора от СГП Дочев да ме привика. Не разговарях с Ангелов, а се обадих на Дочев. Попитах го дали са снети обясненията на Донка Митева, подп. Начев, ген. Атанасов и поръчителя на тази гнусотия ваш предшественик Никола Филчев. Отговорът беше отрицателен. Обясних му, че не аз съм извършил престъпление, а гореспоменатите държавни служители. И когато снеме обясненията им, да бъде така добър да ме покани да ги прочета. Това, обаче, трябваше не аз да чу обяснявам, а вие. Но вие, кой знае защо не сте го направили и по този начин насочихте проверката не към нарушителите, а към пострадалите. Бихте ли ми обяснили този стил на работа? И ако тези документи, които имам са секретни кое е истината в тях.? Ако имаше дори частица, трябваше досега да ме пратите на съд и там да доказвам невинността си. Вместо това без дори да проверите, възложихте на подчинения си прокурор Дочев да започне да ме притиска. Само дето нито той, нито вие можете да сторите това. И понеже си играете с огъня, т. е. с нервите на българските граждани, нищо добро не ви чака. Следващото писмо, което изпратих е да ми се предостави архива по делото срещу мен и „Подкрепа” от ГСУ от1989 г. Тъй като в отговор на мое писмо от НСлС ми отговориха, че папките с дело № 66/89 г. са в прокуратурата. От прокуратурата, обаче, ми отговориха и то 5 месеца след законния срок, че не разполагат с него. И нито дума повече. Движението на делото, хората, които са го покрили или унищожили, както и тези, които са наредили покриването или унищожението му не е обяснено. Не е обяснено и какво наказание са получили за това. Нищо! Питам ви, господин главен прокурор, кого прикривате? Или знаете ли какво става в институцията, която уж ръководите? И в двата случая показвате въпиюща некомпетентност или прикриване на нарушения и престъпления. Нима това са вашите задължения? Правих многократни опити да се срещна с вас като известен правозащитник. Срещал съм се с държавни глави, короновани особи и главни прокурори, включително и от други европейски държави. Представлявал съм страната на десетки международни правозащитни форуми. Бил съм неколкократно представител на България за неправителствените организации в Съвета на Европа. За пръв път, обаче, срещам отказ за сътрудничество на държавна институция с неправителствени организации. Затова 42 неправителствени организации се обединихме и създадохме сдружението „Антикорупционна мрежа”, но работим само с европейските структури, тъй като те не се гнусят да работят с нас. Бих могъл да напиша няколко тома с престъпления и нарушения от страна на държавната и съдебната администрации. Бих могъл да ви залея с писма за престъпления и нарушения от страна на институцията, която ръководите. Но не виждам смисъл, тъй като от посочените случаи се вижда вашия стил на работа и задачите, които изпълнявате. Вие явно не отговаряте на изискванията за заемания от вас пост. Прокуратурата се нуждае от бърза и тежка хирургическа намеса, за да изпълни закона, по който е създадена. Вие нямате или капацитет, или желание за това.   Затова ви казвам: „СБОГОМ, ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР!”     15 МАЙ 2008 Г.                                                                              Н. Колев-Босия                                                                                                           Българска лига за правата                                                                                                           на човека



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735353
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031