Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 11:10 - ЗАСТРАХОВАНЕТО У НАС СЕ НАМИРА В ЗОРАТА СИ. А ТЯ МОЖЕ И ДА НЕ ИЗГРЕЕ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
2



  Застрахователите искат 600 лева за застраховка. Това е новината сега. Защото толкова им били разходите. Моите потенциални семейни разходи са в пъти по-големи от възможностите ми. Искам повишаване на заплатата си. Паритетно, както виждате. Защо те могат, а аз не мога? Защо те искат изравняване с Европа, а аз не мога? Къде са те, а къде съм аз? Общоизвестен факт е, че в цял свят застрахователите са предимно…застрахователи. Идват при тебе и ти казват:”Ако не се застраховаш при мен ще ти изгори магазина, ще ти забием кирки в капака на колата, а детето ти ще бъде отвлечено и изнасилено. След като са ти създали страхова психоза те забогатяват и минават в полусивия сектор. След още 10 години си купуват нова биография чрез медиите и стават „елита” на нацията. По отношение на приходите, разбира се. Те не искат от държавата да оправи пътищата или да поеме солидарно щетите. Нито един застраховател не иска да признае, че ежедневното каране на автомобил по потрошените български пътища бавно и неуморно водят до катастрофата. Те виждат само крайния резултат. Защо не искат от държавата тя да поеме 50% от щетите, заради лошите, не, заради ужасните пътища? Защо държавата от своя страна не иска от пътностроителните фирми да поемат 50 % от лошото състояние на пътищата от некадърното, меко казано, строене на пътища? Защо аз да плащам за щетата на синчето на мутрата, което кара скъпа кола както се чука чужда булка? Небезизвестният Стуци от МО е ударил при старт на светофар от гъзарлък „Ламборгини”-то си. Защо аз да плащам шестцифрената му щета? Защо застрахователят не иска част от щетите да се поеме от КАТ и автофирмите, които внасят нови и употребени автомобили и ги преглеждат? Застраховането не е „Тука има-тука нема”. Застраховането е дял от икономиката на една страна, която трябва да изследва риска и да види причините. Аз не искам да плащам за престъпното нехайство на държавата и за гъзарлъка на притежателя на „Ламборджини”. В Европа 300 евро са 10 % от заплатата, а у нас 600 лева са две заплати на футболист. А футболистите взимат значително повече пари от обикновения българин, бил той наемен работник или собственик. Драги застрахователи. Съдействайте ми да получа приходите на футболист и ще ви пусна гювеч 50 кинта към застраховката за наргиле. А дотогава направете анализ на риска и чак тогава искайте.  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11815322
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930