Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 17:05 - ГЛАВНИЯТ ПРОКУРОР ОТНОВО ПОКАЗА, ЧЕ ТРЯБВА ДА СИ ХОДИ
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1802 Коментари: 0 Гласове:
1



    Когато избраха Борис Велчев за Главен прокурор поисках среща с него. Все пак съм правозащитник и съм представял страната ни на много международни мероприятия на най-високо ниво. Първият път поисках среща заради противозаконното ми подслушване по ДОР „Комбинатор”. Той се бави няколко дни и ми направи среща… с прокурора Кювлиев. Още тогава ми стана ясно що да птица е. Написах няколко писма и ми беше отговорено по толкова неграмотен начин, че човек да се изчерви от срам за институцията. Най-любопитно е, че отново не ми отговори той, а писмата бяха подписвани от заместниците му или от случайни прокурори от ВКП. Това е показателно за липсата на елементарни културно-възпитателни качества у него. На 9 т. м. отново го потърсих, за да поискам среща с него от страна на бащата на изчезналото момче Петър Владимирон Димитров. Обясних накратко спешността и спецификата на случая. Отговор получих едва пет дни по-късно и то за среща с прокурора Кокинов. Като че ли съм искал среща с Кокинов.При това в петък направих пресконференция с бащата на момчето и напомних на колегите, че Главният прокурор още не е отговорил ще има ли такава среща и колко дни след искането на спешна среща той смята за спешност. С това Велчев за пореден път доказа, че не става за Главен прокурор. Нещо повече, той показва липсата на качества за прокурор изобщо. Той се държи като един чиновник, който няма никакво присъствие в институцията. Отказва да подпише писмо, за да не поема отговорности. Така към липсата на присъствие ще добавим безотговорност, некомпетентност и селско хитруване. Ако някой си мисли, че тези качества са необходими за един Главен прокурор нека го подкрепя. Така и той ще покаже колко пари струва.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11742902
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031